John Deere 8RX 410
 

John Deere 8RX 410

  • 8333 wyświetleń

jako pierwsi w Polsce testowaliśmy nowego 8RX.
Rozwiązanie na wyłączenie SCR i tuning już gotowe.


Informacje o zdjęciu John Deere 8RX 410




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 250 808

A gdzie administrator??

"Gość reklamuje" usługę, która wyczerpuje znamiona określenia "nie legalna"...

"Systemu SCR znacznie zmniejszona ilość szkodliwych substancji emitowanych do środowiska"....jest bardziej wydajny niż "AdBlue"

Przy tej pojemności silnika...nieładnie!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
23 minuty temu, LEX266 napisał:

"Gość reklamuje" usługę, która wyczerpuje znamiona określenia "nie legalna"...

na szczęście internet działa też w innych krajach niż Polska, a Polacy mają gospodarstwa w Białorusi, na Ukrainie, Australii...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 9889 7832
4 godziny temu, sumek666 napisał:

Tak.

To zależy 

Nie,nie i nie ;)

AdB nie ma nic wspólnego z silnikiem. Wg mnie spoko rozwiązanie w maszynach pracujących cały rok

Z silnikiem nie ma, ale jest bardzo awaryjne, ludzie nie pamietaja o higienie i sterylnosci jaka trzeba zachowac przy adblue i potem sie dzieję... lane z brudnej banki po ropie itp moge wymieniac dlugo :/ Dlatego każdy chętnie chce się tego pozbyć. 

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5084 18043

Nie kojarzę żeby silnik NEF 4,5 dm3 miał DPF w jakimkolwiek modelu.

Chyba, że w TC4.50 czy jak tam.oni zobaczyli ten nowy kombajn.

3 godziny temu, LEX266 napisał:

A gdzie administrator??

"Gość reklamuje" usługę, która wyczerpuje znamiona określenia "nie legalna"...

"Systemu SCR znacznie zmniejszona ilość szkodliwych substancji emitowanych do środowiska"....jest bardziej wydajny niż "AdBlue"

Przy tej pojemności silnika...nieładnie!

Jestem i co? Bo @AchimR na pewno nie wyczerpuje znamion określenia "nie legalna" 😁😅😂🤣🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836

Z tą nie legalnością to sprawa dyskusyjna. Przerobione tak maszyny nie spełniają wymogów homologacji. Nie wiem tylko czy jest jakiś przepis prawny karzący usługodawcę czy usługobiorcę za takie przeróbki.

Nie będę pisał o Australii czy Ukrainie bo nie znam tamtejszego prawa a gospodarstwa są na tyle duże, że część maszyn nigdy nie porusza się po drogach publicznych. Ale w Polsce maszyny z usuniętymi ekododatkami są nie legalne gdyż nie spełniają homologacji i nie powinny dostawać przeglądu i poruszać się po drogach. Oczywiście nasze prawo jeszcze się z tym nie zajmuje ale pewnie kiedyś przyjdzie i na to czas. I firmy, które teraz to wywalają będą montowały z powrotem znowu zarabiając. Tak jak było z ciężarówkami. Najpierw wycinali ale jak jednego z drugim sprawdzili i kary po wlepiali to jeden z drugim montowali z powrotem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grucha18
  • 15 443
3 godziny temu, szymon09875 napisał:

Z silnikiem nie ma, ale jest bardzo awaryjne, ludzie nie pamietaja o higienie i sterylnosci jaka trzeba zachowac przy adblue i potem sie dzieję... lane z brudnej banki po ropie itp moge wymieniac dlugo :/ Dlatego każdy chętnie chce się tego pozbyć. 

Czyli jak zachować tą higienę? Bo na bańkach czy lejku po czasie robi się trochę jakby osad z tego AdBlue obmycie wodą nie zaszkodzi później układowi czy lepiej nie "paprać" tego wodą?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836

Możesz umyć lejek po użyciu i do następnego razu na pewno wyschnie. Faktycznie problemem może być higiena a co za tym idzie po prostu niska kultura techniczna obsługujących. A nie sam sprzęt. Ale to samo tyczy się układów paliwowych. Które też często cierpią z powodu fatalnej obsługi. 

Najlepiej mieć do ad blue oddzielne pojemniki i lejek. Lejek nawet wskazane umyć po użyciu by nie robiły się w nim jakieś grudy czy bryłki, które potem wpadną do zbiornika i coś w układzie zapchają.

Ad blue jest już stosowany nawet w osobówkach i to naprawdę nie jest takie straszne, żeby od razu sprawny układ demontować na zasadzie bo jest to trzeba wywalić.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 9889 7832
15 minut temu, grucha18 napisał:

Czyli jak zachować tą higienę? Bo na bańkach czy lejku po czasie robi się trochę jakby osad z tego AdBlue obmycie wodą nie zaszkodzi później układowi czy lepiej nie "paprać" tego wodą?

Wystarczy wytrzeć szmatką lejek, trzymać go w czystym miejscu i pamiętać przed otwarciem zbiornika zeby oczyścić korek i dookola wlewu z piachu. Woda nie zaszkodzi, oczywiście w umiarkowanych ilościach. Do sprawdzania układu używa sie wody i nie dzieje sie nic złego. A najlepiej tankowac prosto z dystrybutora. 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

Z tym dystrybutorem to też nie jest takie wspaniałe, tak samo się psuje

Najlepszą metodą jest moim zdaniem banki z grupy azoty, takie z nowym lejkiem przy każdej bańce, co nie zmienia faktu że i tak potrafi scr fiksować, szczególnie jak jest mało adblue w zbiorniku i wlejesz chłodniejszego adblue w lato do rozgrzanego ciągnika

Do tego siadają czujniki spalin, temperatury adblue(nie mają nic do rzeczy w sprawie czystości adblue) 

No i przede wszystkim pompa adblue która kosztuje nie tak całkiem mało

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dzikiWschód
  • 230 2111

przezywacie jak stonka wykopki z tym wywalaniem Eko dodatków. Za sprawą wirusa do Wenecji wróciły delfiny bo nie pływa sie gondolami i motorowkami i woda stała się przejrzysta, satelity pokazują że spadła liść tlenku azotu w powietrzu o ok 20% głównie nad Chinami, zobaczcie jak radykalne zmiany powodują dopiero widoczne efekty.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 9889 7832

Gdyby nie wyrzucali smieci do wody wczesniej to by delfiny sir nie wprowadziły i radykalne zmiany by nie były potrzebne. 

Mam porownanie, moze nie za bardzo miarodajne, ale jednak. Jeden ciagnik tankowany tylko z oryginalnych baniek lub dystrybutora na stacji a drugi z roznych źródeł. W tym pierwszym filtry jak nowe a w drugim pompa padła bo filtry sie zakleily tluszczami i brudem. Obydwa ok tysiac godzin

Edytowano przez szymon09875

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 250 808

Po co "wycinać"- usuwać w nowej maszynie coś co działa i ma sens??

Po prostu gość zareklamował taką usługę podając za przykład ciągnik, który nie ma żadnego problemu z funkcjonowaniem w.w układu...Amerykanie mają dopracowane te systemy.

Każdy uważa, że Jego nie dotyczy problem zanieczyszczeń powietrza do momentu gdy, ktoś z bliskich nie umiera na raka płuc bez podłoża nikotynizmu...

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 33 431

można choroby nowotworowe dodać do Czarnobyla A nie do usuwania EGR PDF i SCR. Tylko w Europie takie głupie normy bo w każdej innej światowej gospodarce tego nie ma w takim stopniu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
3 godziny temu, sumek666 napisał:

Ludzie!!! Piszemy:

NIELEGALNY

"nie" z przymiotnikami piszemy łącznie prawda @adam131

Prawie masz rację. Dowiedz się reszty. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sadek9
  • 186 1139

To ja może napiszę coś innego odnośnie AdBlue. Mam z tym dużo doczynienia w Scanii i jeśli np. chodzi o biały osad to nic innego jak to, że woda odparuje a mocznik zostaje i się krystalizuje i żeby np. w lejku tego nie było wystarczy go opłukać wodą i tyle. Zdarzało się czasem, że gdzieś zabrakło AdBlue to można się poratować wodą destylowaną i nic się nie dzieje takie wyjście awaryjne. A co do wszystkich tych systemów moim zdaniem mają sens tyle że firmy bardzo na tym sobie używają i to jest największym problemem.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 9889 7832

Z tą wodą destylowana zalezy od czujnika jakości w zbiorniku, bo potrafi wyrzucić błąd i obcina moc

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adam131
  • 307 573
9 godzin temu, sumek666 napisał:

??

Nie z przymiotnikami w stopniu równym łącznie,a w stopniu wyższym i najwyższym osobno.

Np niedrogi , nie droższy,nie najdroższy

Oczywiście są jeszcze wyjątki,ale główne zasady ja wyżej.

 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5084 18043

To zamiast pisać durne teksty co działają na mnie jak przysłowiowa płachta na byka pisz od razu. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836
13 godzin temu, szymon09875 napisał:

Gdyby nie wyrzucali smieci do wody wczesniej to by delfiny sir nie wprowadziły i radykalne zmiany by nie były potrzebne. 

Mam porownanie, moze nie za bardzo miarodajne, ale jednak. Jeden ciagnik tankowany tylko z oryginalnych baniek lub dystrybutora na stacji a drugi z roznych źródeł. W tym pierwszym filtry jak nowe a w drugim pompa padła bo filtry sie zakleily tluszczami i brudem. Obydwa ok tysiac godzin

To jest dokładnie to samo co z ON. 

12 godzin temu, cccepik napisał:

można choroby nowotworowe dodać do Czarnobyla A nie do usuwania EGR PDF i SCR. Tylko w Europie takie głupie normy bo w każdej innej światowej gospodarce tego nie ma w takim stopniu

Nie tylko w Europie. Można znaleźć o tym info w necie. Oczywiście ciągniki i maszyny rolnicze jeżdżą po polach głównie i nie trują aż tak ludzi i zwierząt. Ale ich spaliny dokładają się w jakimś stopniu do zatrucia powietrza. Na zasadzie ziarnko do ziarnka.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj