Tłok Ursusa C-330
 

Tłok Ursusa C-330

  • 6327 wyświetleń

Dodatkowy pierścień 😋



Informacje o zdjęciu Tłok Ursusa C-330

Zrobione z HUAWEI SNE-LX1




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 1054 5840

a co Wy tam się znacie.. tosz to janusze w stodole najnowszą wersje polskiej myśli inżynieryjnej tworzą:D O ile to w ogóle odpali to zedrze cylinder po paru godzinach 🤣

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Michał1994
  • 23 163
1 godzinę temu, lukbold napisał:

a co Wy tam się znacie.. tosz to janusze w stodole najnowszą wersje polskiej myśli inżynieryjnej tworzą:D O ile to w ogóle odpali to zedrze cylinder po paru godzinach 🤣

Tak tłoki wylecą w powietrze, pierscienie spala się na popiół, korba wyleci bokiem, głowica wystrzeli a c330 wyleci w kosmos. 😁 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 1054 5840
To ty napisałeś i domniemywam że nawet nie wiesz o czym tu ludzie wyżej piszą... I tacy się biorą za grzebanie w silniku żeby w końcu stwierdzić że dzisiejsze części to szmelc

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mds212
  • 2131 7824

Lepiej to opatentuj  bo zaraz jd i innde Fendty zaczna to kopiowac, az dziwne ze jeszcze nie wpadli na to na zachodzie. Skoro na 3 pierscieniach potrafia przechodzic 30k to jak zaloza 5 to bedzie 50k mth

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 997 4803

Dokładanie pierścieni jest super.. pomyślmy dlaczego Zetor w kolejnych silnikach nie dodawał jeszcze więcej pierścieni? Spróbuj wytoczyć tłok żeby komplet na cały silnik zmieścić na jednym tłoku to dopiero będzie kompresja i trwałość w nieskończoność..

Widziałeś jakiś film prof Chrisa, Retrotraktor..? Zacznij od podstaw budowy silnika

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Michał1994
  • 23 163
1 godzinę temu, lukbold napisał:

To ty napisałeś i domniemywam że nawet nie wiesz o czym tu ludzie wyżej piszą... I tacy się biorą za grzebanie w silniku żeby w końcu stwierdzić że dzisiejsze części to szmelc

Wiem o czym piszą ale to teoria... Nic nie stwierdzam, tylko przypuszczam a czas pokaże czy się myliłem. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

Pierwsza sprawa to zmniejszenie powierzchni płaszcza tłoka. Zamiast się stabilizować będzie się szybciej zużywał. Druga to podcięcie go w miejscu komory spalania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Michał1994
  • 23 163
34 minuty temu, jaco512 napisał:

Dokładanie pierścieni jest super.. pomyślmy dlaczego Zetor w kolejnych silnikach nie dodawał jeszcze więcej pierścieni? Spróbuj wytoczyć tłok żeby komplet na cały silnik zmieścić na jednym tłoku to dopiero będzie kompresja i trwałość w nieskończoność..

Widziałeś jakiś film prof Chrisa, Retrotraktor..? Zacznij od podstaw budowy silnika

Zetor to zetor, Ursus nie podejdzie, to tylko jeden dodatkowy pierścień. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kuba5r
  • 18 285

A na przykład w nowych silnikach mercedesa montują tylko dwa pierścienie, a sam tłok jest aluminiowy i ma może z 6 cm wysokości, aby maksymalnie ograniczyć masę i tarcie. Ale to w autach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 4007 3841

Nie ma oglądać filmów tylko czytać książki. Oglądać Chrisa to może kompletny laik a nie gość który ma mieć taką wiedzę jak on a żeby poprawnie silnik poskładać taką wiedzę trzeba mieć i uwierzcie chris nie uczył się z jutuba. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 1054 5840

w nowych to ma tylko okres gwarancji wytrzymać więc nie ma co porównywać ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

stal to w tym przypadku uproszczenie ale tak - przy ażurowych rozwiązaniach i odpowiednim materiale tulei.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

przecież napisałem o tulei... Chyba, że nie do mnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 4007 3841

To jest pokrycie tłoka. Tuleja z racji kształtu była by ciężka do pokrycia;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Porównywanie tłoka z podnośnika i tłoka z silnika 😄 Wyższa inżynieria.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

Dla tej powłoki i tuleja raczej będzie dopasowana.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 4007 3841

Zgadza się jest inna. Tuleje są coraz twardsze i coraz cieńsze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • matek89121
  • 2280 5480

szybkość poruszającego się tłoka w silniku różni sie nieco do tego w podnośniku 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291
9 godzin temu, Michał1994 napisał:

Jak nie będziesz jeździć to jeszcze gorzej dla silnika 

Zobaczymy po kilku latach czy to naprawdę bez sensu, przy tłokach podnośnikowych też to się wydaje bez sensu😋 a jednak ma plusy 

Chłopie co ty porównujesz podnośnik do silnika.Zasada działa jest prawie taka sama że musi utrzymać ciśnienie nie przepuszczać,ale jakie temperatury działają na tłok silnika przecież jest wybuch mieszanki,ile suwów robi taki tłok w silniku a ile w podnośniku.Nie trzeba mieć wiedzy wystarczy logicznie pomyśleć.Testuj sobie to będziesz miał doświadczenie,ja nadal uważam że to bezsensu.Przerobisz te 100 mtg w sezonie? Przy dzisiejszych zestawach które wytrzymają 3 4 tys mtg przy 100 mtg na sezon taki silnik pochodzi 30 lat więc te przedłużanie żywotności mija się z celem,

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj