Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Zetor 2011-7745 / 3320-7341

7 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Fajny zestawik, przydałby mi się taki tur. Wiesz czy ma może sterowanie z joystika i jaki ma zasięg, bo wydaje się, że nie jest zaduży? :mellow:

Fajny zestawik, przydałby mi się taki tur. Wiesz czy ma może sterowanie z joystika i jaki ma zasięg, bo wydaje się, że nie jest zaduży? :mellow:

Jakurat belowal na sąsiedniej łące ,a obok belowałem Ja swoim 6245 z Sokółką znamy się szliśmy równo łep w łep.Tur posiada sterowanie joystickem Pawciu :D jest idealny wysoko podnosi super sie nim pracuje.Strasznie się kurzylo ;)

jaki to zetorek Fajna fotka :rolleyes:

sorry nie spojrzałem na opis

Spoko mialem Ci podpowiedziec nic się nie stało ;):D

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×