Burta
 

Burta

  • 2823 wyświetleń

Zapraszam na filmy :

 


Informacje o zdjęciu Burta

Zrobione z Xiaomi Redmi Note 7

  • 4,7 mm
  • 1/14
  • f f/1.8
  • ISO 800



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Nowak5425
  • 20 549
17 godzin temu, prorok napisał:

Ile kosztował Cię komplet takich burt? Jaki profil i jaka grubość blachy? 

Koło 3 tyś zł materiał, tarcze do cięcia,drut,gaz prąd. Burty 2x 62cm + stożki przód i tył. Wymiary skrzyni to 4.6 x 2.23 [m]

IMG_20200215_134459.jpg

IMG_20200215_091216.jpg

Edytowano przez Nowak5425

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość

ta odpustowa prasa dała radę metrowy arkusz wyskiełać  chyba jedną fale i morze blacha 1mm bo te fale jakieś załadnie wyprofilowane jak na tak długi arkusz 1,5mm grubości .ja robiłem z 2mm 48cm arkusz jedna fala głęboka i dwie płytkie to prasa o nacisku 55t miała co robić 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Nowak5425
  • 20 549

Znaczy się nie wierzysz że swoją prasą to zrobiłem ? @tomsonxl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 290 932

A ile kosztuje gotowy profil że prasę się opłaciło zrobić? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • simson2812
  • 417 5105

ktoś robił swoją giętarke do blachy? jakieś zdjęcia wskazówki?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sylwek23111
  • 24 438

Zrobiłem giętarkę kilka lat temu, a na niej komplet burt, ale ostatnio i tak wolałem zlecic na profesjonalnej maszynie. Moja prasa ma siłownik 8t i ma problem żeby zagiąć 1m blachy, po za tym im mniej łączeń tym szybciej idzie robota, a burta jest prościejsza. Szkoda życia na niepotrzebną robotę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Nowak5425
  • 20 549
1 godzinę temu, simson2812 napisał:

ktoś robił swoją giętarke do blachy? jakieś zdjęcia wskazówki?

Ja budowałem, filmiki są na kanale https://www.youtube.com/channel/UC-O36a_CGCEmMZwqDFv5_1A

Wyginałem blachę na te burty ze zdjęć grubość 1.5 mm, 115 cm długie

13 godzin temu, Adi96 napisał:

Burt ma prostoliniowość? To znaczy nie jest wygięty? Spawanie takich długich rzeczy problemowe bo spawy ściągają.Ładnie zrobione

Wyginają się, ale to norma. Mam na to sposób.

Edytowano przez Nowak5425

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Nowak5425
  • 20 549
12 godzin temu, hubertb napisał:

A ile kosztuje gotowy profil że prasę się opłaciło zrobić? 

Napewno dużo więcej niż zwykła gładka blacha, a poza tym chciałem samemu dopasować swój rozmiar trapezu, żeby ładnie pasował w burtę 62 cm. Heh, prasa kosztowała trochę gazu, drutu do maga i myślenia. Siłownik z rozdzielaczem zabrany od łuparki do drewna, a materiały na prasę wygrzebane z magazynu.

5 godzin temu, Adi96 napisał:

@Nowak5425 Mógłbyś powiedzieć jaki?

Nie jest to sposób na spawanie, żeby się nie wygięły, ale sposób na wyprostowanie 😁 Jeśli zrobię ramkę wygnie się tak jak na foto 1, stawiam ją w w takiej pozycji jak jest na przyczepie. Z brzegów podkładam metalowe krążki. Z góry kładę krążek w miejscu gdzie mam uderzyć, i daje ze 3 strzały młotem w trzy różne miejsca i burta prościutka. Po spawaniu blachy zrobi się łódka jak na foto 2. Wtedy kładę ją brzegami na pieńki/palety brzuchem do góry i z góry stawiam paletę na której jest tona i powoli opuszczam. I burty proste 😅

IMG_20200216_080617.jpg

IMG_20200216_080806.jpg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1606 10265

Remontowałem burty w rozrzutniku,to zmieniałem boki oraz dół borta góra z blacha została.Też nam się wygięła w łódkę,nie mieliśmy żadnej prasy ani nic to skalaliśmy po niej.Profile są miękkie więc się poddało i są w miarę proste.Dlatego pytam jak w takich domowych warunkach radzić sobie na odkształcenia 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • simson2812
  • 417 5105

najlepiej to przy spawaniu wypierać o sufit wypòrką

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Nowak5425
  • 20 549

Mam słabe sklepienie w warsztacie 😂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Nowak5425
  • 20 549
Dnia 16.02.2020 o 15:42, simson2812 napisał:

najlepiej to przy spawaniu wypierać o sufit wypòrką

W sumie to nic nie da, tylko pogorszy, bo ona się wygina właśnie w dół w czasie spawania.

Dnia 15.02.2020 o 17:27, Gość napisał:

ta odpustowa prasa dała radę metrowy arkusz wyskiełać  chyba jedną fale i morze blacha 1mm bo te fale jakieś załadnie wyprofilowane jak na tak długi arkusz 1,5mm grubości .ja robiłem z 2mm 48cm arkusz jedna fala głęboka i dwie płytkie to prasa o nacisku 55t miała co robić 

Proszę bardzo ; 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • simson2812
  • 417 5105

Właśnie zrobiłem prasę do gięcia. wychodzi fajny trapez. Narazie na lewarek aby sprawdzić konstrukcje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzechooo
  • 79 541

simson2812 pochwal się, sam zastanawiam się czy robić prasę czy kupić gotową blache

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj