Massey Ferguson 6260 i Krone 7t
 

Massey Ferguson 6260 i Krone 7t

  • 4090 wyświetleń

Pierwsza przyczepa w tym roku.



Informacje o zdjęciu Massey Ferguson 6260 i Krone 7t


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • AS931
  • 23 193


FilipKieca14 napisał:

Piękna maszyna kolego

Dziękuję

pablo-17 napisał:

Długo masz tego ferdka już?

Niedługo parę miesięcy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawelol111
  • 1337 7464

Daleko masz do na skup? U mnie trzeba jechać 40km zeby dostać 60 zł wiecej za pszenice.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2647 10439

@up jak sprzedajesz tirami to pewnie się opłaci jechać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 576 11920

Mi NH T 560 105 km w zestawie 2x Wielton 12 t   na 27 km  w jedną stronę pali 40 litrów, pszenicy mam z 25-26 ton. Sprzedaje 30 zł drożej na tonie niż 10 km ode mnie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawelol111
  • 1337 7464
jonek98 napisał:

@up jak sprzedajesz tirami to pewnie się opłaci jechać

Żeby sie dało tirem wjechać w podwórko to bym nie miał problemu :/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • MODERATOR FORUM
  • danielhaker
  • 6863 21445

Sąsiad właśnie po to kupił samochód solówkę + przyczepę i jak ktoś ma wąskie podwórko to wjeżdża samym samochodem do załadunku a później ciągnikiem przyczepę wprowadzają i na koniec zczepia zestaw na drodze 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Daro20
  • 513 2546
1 godzinę temu, tomek73 napisał:

Mi NH T 560 105 km w zestawie 2x Wielton 12 t   na 27 km  w jedną stronę pali 40 litrów, pszenicy mam z 25-26 ton. Sprzedaje 30 zł drożej na tonie niż 10 km ode mnie. 

40 litrów w jedną stronę?🤔

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kendzior15
  • 87 1883

tomek73 to mocno dajesz w pedał jak tak chociaż ciągniesz z 30 ton ale mimo wszystko

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AS931
  • 23 193
pawelol111 napisał:

Daleko masz do na skup? U mnie trzeba jechać 40km zeby dostać 60 zł wiecej za pszenice.

na skup mam 30 km w jedną i dostaje 50 zł więcej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Jak ma górki po drodze to nic trudnego 40 l spalić przy tym ładunku A teraz panowie czy naprawdę się opłaca jechać za te 30 zł na tonie Paliwo opony czas i tak naprawdę zostaję nic 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maciej
  • 169 966
tomek73 napisał:

Mi NH T 560 105 km w zestawie 2x Wielton 12 t   na 27 km  w jedną stronę pali 40 litrów, pszenicy mam z 25-26 ton. Sprzedaje 30 zł drożej na tonie niż 10 km ode mnie. 

Jezeli jedziesz godzinę w jedną stronę to pali 20l /h to dużo jak na 105 km

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2647 10439

Spalanie zależy też od przełożeń skrzyni.Niektóre mają takie coś jak nadbieg że ciagnik osiąga max prędkość przy niższych obrotach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 576 11920
10 godzin temu, Daro20 napisał:

40 litrów w jedną stronę?🤔

Źle napisałem 40 pali w dwie strony, na jeden kurs pali 40 litrów. Czyli 54 km spala 40 litrow w obie strony  jadę 2 godziny spokojnie do 35 km/h mu cisnę z pełnymi, przekraczam 40 ton zastawem,  a pierwsza przyczepa to tandem, ciąży ponad 2,5 tony na ciągnik,   z pustymi 40 km/h. 

Trzeba też dopisać że NH ma założony LPG i ma spokojnie 120 km, bez LPG  to ledwo z tymi przyczepami daje rady. 

On potrafi spalić przy obciążeniu i to nie mało. Spala mi od 2,5 litra  przy turze do 20 teraz, Średnio przy opryskiwaczu 5 l/h  mi wychodzi. W talerzówce 3 metry spalił mi 18 raz, ale 3 ha/h zrobił. 

Dawno stwierdziłem że NH spala wiecej niż Case MX 150, niestety w Case teraz robię silnik. 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kendzior15
  • 87 1883

to zwracam honor jak tak to 40 litrów na 60 km z takim ładunkiem co całe nic, co cię skłoniło do LPG? tańsza eksploatacja po założeniu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AS931
  • 23 193

U siebie w MF jeszcze nie sprawdzałem ile dokładnie spalił na 60km trasy z 7t ale po zbiorniku bardzo różnicy nie widać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 576 11920

LPG to siła taniej i jak bym mu drugie turbo dołożył  tak sie zbiera. Ten silnik już jest eco z innym walkiem rozrządu i jest mułowisty.

Taniej spalam rocznie z 2,5 tyś litrów gazu  Vat odliczam . 

Mocy bardzo wyraźnie przybyło, jak gaz mi się skończy to dosłownie jechać nie idzie, tak jestem przyzwyczajony, muł robi sie od razu. 

W Casie MX też ma gaz ale tu tak sobie widzę , mocy przybyło, ale nie ma takiego efektu drugiego turba jak w NH. 

 AS931 Po pierwszym transporcie to wskazówka  na paliwie lekko mi sie ruszyła,  myślałem ze spali z 30 litrów, ale przy 4 transporcie gazu brakło, dolałem w trasie i rezerwa się włączyła,  jak do domu dojechałem to On weszło 95 litrów i 65 gazu. Na 4 transporty

NH  mam zbiornik 110 litrów ty 160 to wskazówka na początku tylko delikatnie drgnie, W Casie mam 350 litrów to od rana do południa w polu nawet mi sie nie ruszy. 

 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Daro20
  • 513 2546

Mój maxxum 6cyl 126km w transporcie ziemniaków 32km w jedną stronę 2 przyczepy d47 i pronarka łącznie ładunku 16t spala 30l w obie strony. Jadę około godziny ale przyczepy na rolniczych kołach i idą ciężko.

@tomek73 zastanawiam się nad przyczepą na tandemie. Mógłbyś coś więcej o swojej napisać, czy jest z niej zadowolony? na jakich jest kołach?  Na resorze? Na którym zaczepie ją ciągasz? Jakich wymiarów zabudowa?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AS931
  • 23 193
tomek73 napisał:

LPG to siła taniej i jak bym mu drugie turbo dołożył  tak sie zbiera. Ten silnik już jest eco z innym walkiem rozrządu i jest mułowisty.

Taniej spalam rocznie z 2,5 tyś litrów gazu  Vat odliczam . 

Mocy bardzo wyraźnie przybyło, jak gaz mi się skończy to dosłownie jechać nie idzie, tak jestem przyzwyczajony, muł robi sie od razu. 

W Casie MX też ma gaz ale tu tak sobie widzę , mocy przybyło, ale nie ma takiego efektu drugiego turba jak w NH. 

 AS931 Po pierwszym transporcie to wskazówka  na paliwie lekko mi sie ruszyła,  myślałem ze spali z 30 litrów, ale przy 4 transporcie gazu brakło, dolałem w trasie i rezerwa się włączyła,  jak do domu dojechałem to On weszło 95 litrów i 65 gazu. Na 4 transporty

NH  mam zbiornik 110 litrów ty 160 to wskazówka na początku tylko delikatnie drgnie, W Casie mam 350 litrów to od rana do południa w polu nawet mi sie nie ruszy. 

 

Przed wyjazdem miałem paliwa pod sam korek Zobaczymy ile wejdzie teraz L

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 576 11920
9 godzin temu, Daro20 napisał:

Mój maxxum 6cyl 126km w transporcie ziemniaków 32km w jedną stronę 2 przyczepy d47 i pronarka łącznie ładunku 16t spala 30l w obie strony. Jadę około godziny ale przyczepy na rolniczych kołach i idą ciężko.

@tomek73 zastanawiam się nad przyczepą na tandemie. Mógłbyś coś więcej o swojej napisać, czy jest z niej zadowolony? na jakich jest kołach?  Na resorze? Na którym zaczepie ją ciągasz? Jakich wymiarów zabudowa?

Mały zawsze spali więcej niż duży bo czymś moc musi nadrobić. MI z jedną przyczepą po wysłodki 25 km  w jedną stronę czyli zrobił 50 km  NH spalił 20 litrów, 

 Jak kupować to tylko tandem. Ja mam Wieltona  12 T  z zaczepem na gumach a paka 240x460x140  albo coś koło tego. Górna zabudowa jest ze zwykłej. 

Opony lecą, mam 22,5 teraz będe przekładał koła, bo w zwykłej prawie nowe a w  tandemie z 30% zostało. Opony były nalewane, ale nic się  z  nimi  nie dzieje.  Ciągnik mocno dociąża, ponad 2,5 na zaczepie jak jest załadowana, NH na zwykłym zaczepie jade,  ale on bardzo mało z  nią jeździ, w Casie mam dorobiony dolny zaczep na szynę i do mostu jeszcze dokręcony. Dolna blecha   40 mm a na górze 20 mm. na zwykły bolec 45 albo 50 mm bo takie jest ucho w przyczepie. 

Przy następnym transporcie zrobię zdjęcie i puszczę bo jeszcze  ponad 150 ton będę wywoził. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Daro20
  • 513 2546

@tomek73 Osie masz na resorze? Wg Ciebie na górny zaczep zdałoby egzamin bo w żniwa najwięcej to ciągałbym steyrem 86km a w nim na podnośniku cały czas przedni obciążnik jest zawieszony jako przeciw waga do tura i na górny podczepię a na dolny już nie. Poza tym w obydwu ciągnikach górne zaczepy mam automaty i wygoda jest w zaczepianiu tylko czy w ogóle można je tak obciążać? Druga sprawa to kombajn ziemniaczany ogranicza mnie w wysokości i wolałbym przyczepę dłuższą a niższą i jak paka by wystawała z tyłu bardziej za koła to nacisk na zaczep byłby mniejszy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 576 11920

A osie to na resorach parabolicznych. Zawsze pytaja się o zaczep, bo są  na gumach, resorze i sztywne. 

Na górny zaczep to przód miała by mocno podniesiony, ale są przyczepy co zakłada się na górny zaczep. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj