Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Wymiana tulejek na zwrotnicach, nowe sworznie zwrotnic, nowe czopy, szpilki, łożyska stożkowe po obydwu stronach komplet nowy, nowy sworzeń główny osi, zabezpiecznia, kliny, zawleczki, śruby, nakrętki,kalamitka, filcowe uszczelniacze,oringi w zwrotnicach, łożyska oporowe w zwrotnicach. Wszyskto było regenerowane napawane i wytaczane, rozwiercanie tulejek rozwiertakiem nastawnym, nowe kalamitki, dystanse na sworzniu głównym i wszędzie gdzie trzeba smar :)

IMG_20191227_125810.jpg

Edytowane przez Konrad1705787
  • Like 1

A i jeszcze nowy zaczep oraz wsporniki błotników. 

No sworznie skropol i Pom Tyczyn tulejki pom Tyczyn co do łożysk stożkowych to pbf fłt Kraśnik tak samo łożyska oporowe 51108 także pbf Kraśnik. 

Koszt zaraz podrzucę tylko sobie zsumuje. 

Ogólnie toczenie jak i spawanie nie kosztowało mnie nic zaraz sprawdzę ile wyszło za części. 

Tak samo naprawa bo wykonałem ją we własnym zakresie 

Oczywiście nie klepełem młotem po częściach, mam dopasowsne pobijaki z aluminium, miedzi, stalowe także o równej płaszczyźnie, dodatkowo jeśli łożysko nie jest kryte warto zagrzać nie przekraczając 120 stopni Celsjusza. Koszt zaraz podeślę tylko musiałem odszukać paragony. 

Dodatkowo wąsy kierownicze zostały splanowane na megnesówce i zostały dorobione podkładki dystansowe. Przed regeneracją w wąsach była nie równa zwichrowana powierzchnia. 

IMG_20191229_124042.jpg

Edytowane przez Konrad1705787

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v