Lampy led Ursus C-360
 

Lampy led Ursus C-360

  • 9641 wyświetleń

Lampy led Ursus C-360


Informacje o zdjęciu Lampy led Ursus C-360

Zrobione z Xiaomi Redmi 4X

  • 4.1 mm
  • 1/33
  • f f/2.0
  • ISO 616



Rekomendowane komentarze

  • Gość

Zależy czym . Koniem by było ze dwa dni . 9_9

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5011 17861
32 minuty temu, danielursus3p napisał:

@sumek666 że tak zapytam, na prezydenta startujesz? Zdjęcie na fb zapodałeś jakbyś w kampanii wyborczej uczestniczył i tak mi się skojarzyło od razu ;):P

Nie nie.

Powód jest całkiem blachy. Od poniedziałku zaczynam pracę na etacie i szef mi kazał zrobił zdjęcie ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bananek
  • 13688 9008
sumek666 napisał:

Bananek powtórz ;)

ja tam nie powtarzam. 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 2102 3192

Sprawdziłeś jak z penetracją słupa światła ? To jest największa wada led. 

Co do oświetlenia każde źle skierowane mocno oślepia, nie ma tutaj rozdziału miedzy żarówką żarnikiem czy diodą. Kolega ma też rację co do dodatkowego oświetlenia, nawet otwór w konstrukcji kabiny narusza homologacje. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
3 minuty temu, hubertb napisał:

Sprawdziłeś jak z penetracją słupa światła ?

Kurna , muszę sobie to zapisać . :ph34r:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej78
  • 238 2059
2 godziny temu, iron napisał:

Ale doj**ales z tymi światłami roboczymi, co typ ierdolisz wogole, oni mają ch*ja do tego masz światła mijania sprawne jaki inne oświetlenie wynikające z przepisów to ci mogą skoczyć

A mogą , nawet powinni!  W ledowych zamiennikach żarówek, źródła światła ( najczęściej jest ich kilka ) nie są umiejscowione w ogniskowej odbłyśnika ( zwierciadła) , dlatego mimo wyraźnego odcięcia , powyżej linii światło-cienia widoczna jest poświata . Dotyczy to ogólnie montowania żarówek nieodpowiednich dla danego typu reflektora. Pewne jest to ,że kierowcy z naprzeciwka oczka będą mrużyć jak im taki Ursus poświeci.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 960 10599

światła robocze to nie światła do jazdy po drodze i policja ma ch**a do tego!!!!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Malutki
  • 193 721
5 godzin temu, yacenty napisał:

to mnie dodaj do ignorowych i juz skoro tak ci nie pasują moje zdjęcia upraw. Kazdy ma wybór.

Jak Cię dodać do ignorowanych bo też mi działa na nerwy twoje zaśmiecanie galerii ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 2102 3192

Zetorki inaczej czy natężenie w atmosferze jest na tyle mocne żeby oświetlać skutecznie. Przeważnie led które używałem świeci mocno, ale kurz lub mgła powoduje kompletny brak oświetlenia. Trochę lepiej było z ledami cieplejszej barwy ale do tradycyjnej żarówki było daleko... 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

O kurde . Tego to nawet zapisywał nie będę , bo i tak bym nie spamiętał . :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2381 9634
Kris1976 napisał:

88 zł w życiu bym nie dał

tyle kosztuje jedna lampa do 60 na h4

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 6515 18863

też mam ledy h4 w lampach w ciągniku , odcięcie jest , da się ustawić żarówkę bo kołnierz w moim przypadku nie jest na stałe do żarówki tylko regulowany , do tego lampy się ustawia żeby nie dawały po oczach i nic nie oślepia

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 482 11281

Też mam takie  w ciągnikach i quadzie po 60 zł za 2 sztuki w sklepie kupowałem, z wentylatorkiem.  Do samochodu H3 kupiłem za 300 zł 2 sztuki,  z homologacją Europejską i  z radiatorem. Do drugiego samochodu kupiłem zwykłe H4 firmowe za 80 zł. 

Problem jest taki ze te żarówki nie mają homologacji w  Polsce, i nie  wolno ich używać. Jakby policja się przyczepiła to są dwa wyjścia, zabrany dowód lub zamiana na miejscu na zwykłe  H 4. Tu nie ma dyskusji. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • HISZPAN
  • 15 95
Dnia 1.02.2020 o 16:48, Henius91 napisał:

Lampy led czy same żarówki? Bo to spora różnica. Szczerze mówiąc to nie spotkałem się jeszcze z kompletnymi lampami led do c-360. 

Są takie lampy, tylko na razie strasznie drogie. Koszt jednej 362 zł

Dnia 1.02.2020 o 18:05, iron napisał:

Ale doj**ales z tymi światłami roboczymi, co typ ierdolisz wogole, oni mają ch*ja do tego masz światła mijania sprawne jaki inne oświetlenie wynikające z przepisów to ci mogą skoczyć

Co do przepisów, to masz stosować takie źródło światła do jakiego została stworzona lampa i na jakie otrzymała homologację. Także w przypadku zwykłych lamp żarówka i mało tego że nie ledowa, która na pewno jest zabroniona, to nie wiem czy w przypadku lamp, które zbudowane były na żarówki R2 można legalnie nawet zastosować H4.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 960 10599

ja cały czas mówię o światłach do jazdy po drodze i tam musi być to co było fabrycznie ew.jrst dopuszczone PR,dz przepisy a światła robocze to już jest inna bajka i tam sobie można wsadzić hid led albo świece bo te tych świateł nie można używać w ruchu drogowym tylko po za drogami publicznymi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • BMC
  • 3 40

Nie rozumiem o co ta gównoburza, ŚWIECĄ ŁADNIE i jak twierdzi właściciel nie oślepiają i koniec tematu.

A co do przepisów panowie to widze że tu sami święci którzy mają  przeglądy w waszych c360 i c330 (nie podbite przez szwagra przy sobotniej flaszeczce) , sprawne hamulce łacznie z ręcznym,oświetlenie  oraz 100% brak wycieków,  bo to nie realne a czepiacie się bo koledze ładnie lampy świecą.... ja jestem tego zdania że hejtują ci którzy sami nic nie potrafią.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 2102 3192

BMC od 3 lat na wiosce jest otwarta stacja diagnostyczna więc można skiknąć z ciągnikiem na przegląd, powiem ci że niektórzy po 20 latach dowiedzieli się np że ciągnik miał numery przebijane:D Ogólnie wizyta przyczepą czy ciągnikiem na stacji diagnostycznej to dla mnie tylko na plus. Diagnosta ustawi porządnie światła, sprawdzi co ma sprawdzić i jak normalny człowiek powie co trzeba by było zrobić ewentualnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz222
  • 2879 3476

Niektórzy nawet nie wiedzą że istnieje coś takiego jak ustawianie świateł. To że komuś ładnie lampy świecą to jakiś argument z przedszkola. Mają świecić tak żeby nikogo nie oślepiać. a tego nie da się stwierdzić po zdjęciu z garażu.

@BMC a najwięcej szczekają w obronie Ci co sami mają wadliwe graty bez przeglądu? O ile w Ursusie czasem ciężko utrzymać brak wycieków między korpusami w sezonie, o tyle co za problem zadbać o sprawne hamulce, światła czy przegląd? To tak jak czytałem płacze w komentarzach pod artykułem, w którym opisywali jak policjanci zabrali dowodzik kolesiowi z szejśdziesiuntki, bo miał niesprawny obrotomierz. "bo przecież to normalne że nie działa w tych traktorach". No jak komuś cięzko zadbać o mechanizm składający się z 3 części, to może lepiej niech w ruchu drogowym nie uczestniczy. Jak dla mnie na plus, może w końcu wezmą sie za tych, co przewody od świateł i hamulców z przyczepy mają poowijane na dyszlu i od nowości nie ruszane

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 2102 3192

A to jest najśmieszniejsze co kosztuje zapięcie tej klamki od hamulca? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej78
  • 238 2059
31 minut temu, BMC napisał:

Nie rozumiem o co ta gównoburza, ŚWIECĄ ŁADNIE i jak twierdzi właściciel nie oślepiają i koniec tematu.

Niemożliwe! Umieszczenie źródła światła w innym punkcie niż ogniskowa zwierciadła ( odbłyśnika  reflektora ) powoduje niewłaściwe rozproszenie strumienia światła. W tradycyjnej żarówce R 2 jest jeden żarnik , natomiast w zamiennikach ,ledy występują  po dwóch stronach  grota żarówki . Efektem tego jest  to ,że brakuje wyraźnej granicy światła i cienia  , część strumienia światła bije w górę,  tym samym oślepia jadących z przeciwka . 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj