Skocz do zawartości

Zetor Forterra 140HD



Serwis na 1000h, Wymiana oleju w skrzyni, silniku oraz przednim moście.




Rekomendowane komentarze

Agrest, jak na razie to bym kupił drugi raz,  Filtr DPF w tym ciągniku jest specyficzny.. zapycha się na wysokich obrotach a na jałowych potrafi się do 0 wypalić, zamierzam go dezaktywować bez uszkadzania.  Czasem łapie tryb awaryjny ale jak się zgasi zapali to wszystko dobrze.  Czy polecam?  Ja jestem zadowolony, zależy kto czego oczekuje. Od HSX różni się większym rozstawem osi, HD jest szersza, ma mocniejszy most z przodu, bardziej rozbudowana hydraulika na elektrozaworach z regulacja wydatku, o czymś mogłem zapomnieć. 
 

zetorlublin7341, a co Ty zdziwiony?? Euro IV. 

Edytowane przez Bofarm
5 minut temu, Krzysztof81 napisał:

1000 h łapie tryb awaryjny, nie wypala sie DPF. Normalnie Igła. Jak bedzie miał 5000 to w takim tempie będzie trzeba na msze dać żeby z miejsca ruszył.

Błąd jednego czujnika, gaszę odpalam i jade dalej, sam filtr się nie zapycha. Na wiosnę będzie cała ekologia dezaktywowana i spokój. Oczywiście z możliwością ponownego przywrócenia do działania. 
 

Cichy, waga bez balastu 5500, z balastem 6150kg. 

Edytowane przez Bofarm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v