Zetor Forterra 140HD
 

Zetor Forterra 140HD

  • 4790 wyświetleń

Serwis na 1000h, Wymiana oleju w skrzyni, silniku oraz przednim moście.





Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Agrest
  • 5534 9090

Jak oceniasz sprzęt, kupił byś drugi raz?

Masz problemy z zapychającym się filtrem cząstek stałych??

Polecasz ten ciągnik, czym różni się od Hsx? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bofarm
  • 69 841

Agrest, jak na razie to bym kupił drugi raz,  Filtr DPF w tym ciągniku jest specyficzny.. zapycha się na wysokich obrotach a na jałowych potrafi się do 0 wypalić, zamierzam go dezaktywować bez uszkadzania.  Czasem łapie tryb awaryjny ale jak się zgasi zapali to wszystko dobrze.  Czy polecam?  Ja jestem zadowolony, zależy kto czego oczekuje. Od HSX różni się większym rozstawem osi, HD jest szersza, ma mocniejszy most z przodu, bardziej rozbudowana hydraulika na elektrozaworach z regulacja wydatku, o czymś mogłem zapomnieć. 
 

zetorlublin7341, a co Ty zdziwiony?? Euro IV. 

Edytowano przez Bofarm

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrest
  • 5534 9090

Rewers elekt.hydr., Półbiegi?

Nie masz wrażenia że jest za lekki?

Z 4 obrotową radzi sobie w transporcie , obrocie czy go podrywa?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bofarm
  • 69 841

Agrest, on jest długości ciągnika 6cyl, rozstaw osi 2.72m, moje pługi 4 obrotowe podnoszę bez zaczopionego balastu, obracam i nic się nie dzieje.  Rewers elektrohydrauliczny i skrzynia z polbiegami 5 biegów razy 3 plus reduktor na żółwia.  Gabaryty ma, ale masy nie ma takiej jak 6cyl. 

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrest
  • 5534 9090

Jakieś awarie były?

Masz porównanie z innym ciągnikiem odnośnie spalania?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 1092 3715

1000 h łapie tryb awaryjny, nie wypala sie DPF. Normalnie Igła. Jak bedzie miał 5000 to w takim tempie będzie trzeba na msze dać żeby z miejsca ruszył.

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bofarm
  • 69 841
5 minut temu, Krzysztof81 napisał:

1000 h łapie tryb awaryjny, nie wypala sie DPF. Normalnie Igła. Jak bedzie miał 5000 to w takim tempie będzie trzeba na msze dać żeby z miejsca ruszył.

Błąd jednego czujnika, gaszę odpalam i jade dalej, sam filtr się nie zapycha. Na wiosnę będzie cała ekologia dezaktywowana i spokój. Oczywiście z możliwością ponownego przywrócenia do działania. 
 

Cichy, waga bez balastu 5500, z balastem 6150kg. 

Edytowano przez Bofarm

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bofarm
  • 69 841

Musiałbym iść do sądu, firma na gwarancji nie dała rady, zero wiedzy, sam więcej wiedziałem o obsłudze ciągnika jak serwis dilera. Firma od podnoszenia mocy ma mi ten problem rozwiązać i będzie spokój. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konio1011
  • 67 1064

A moja valtra N 114 na pusto 6500kg a wyglada na mniejsza od tego zetora...Sam sie czasem zastanawiam co w niej tyle wazy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Xyloniros
  • 78 577
22 minuty temu, Krzysztof81 napisał:

1000 h łapie tryb awaryjny, nie wypala sie DPF. Normalnie Igła. Jak bedzie miał 5000 to w takim tempie będzie trzeba na msze dać żeby z miejsca ruszył.

Takie realia nowych ciągników, ja ino planuje sprzedać kilkuletniego zachodniego na starego czeskiego na które tak plujesz jadem 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bofarm
  • 69 841

Zachodniego nie chciałem, od lat tylko Zetory, części dużo tańsze.. sam układ paliwowy nadal zwykła pompa, mniej awaryjna i kosztowna.. nawet remont silnika kiedyś zrobić to są grosze w porównaniu do zachodnich marek, a komfort pracy nie jest zły, kabina wyciszona dodatkowo i amortyzowana.  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bofarm
  • 69 841

Vortigon, chyba coś post nie ten cytujesz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • vortigon
  • 5 88
Krzysztof81 napisał:

1000 h łapie tryb awaryjny, nie wypala sie DPF. Normalnie Igła. Jak bedzie miał 5000 to w takim tempie będzie trzeba na msze dać żeby z miejsca ruszył.

masz dużo racji. awarie dopiero się zaczyna 1k mtg to jeszcze nic

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bofarm
  • 69 841

Oleje Kuboty,  Silnik i skrzynia zalany olejem Kubota. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bofarm
  • 69 841

Esab200 a po co przepłacać ? Mam ciągnik Kubota, teraz Zetor będzie miał z nim wspólne oleje kupione w hurtowej ilości i atrakcyjnej cenie w porównaniu do Aral. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 22 1247

konio1011 ale chyba bez ładowacza 6500kg??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj