Fortschritt 303
 

Fortschritt 303

  • 1207 wyświetleń

Teraz to tak właściwie to powinien się nazywać fordstar albo jakoś tak. Wskoczył silnik ze stara i został skrócony z długości i na rozstawie osi.



Informacje o zdjęciu Fortschritt 303

Zrobione z Xiaomi Redmi 4X

  • 4,1 mm
  • 1/33
  • f f/2.0
  • ISO 548

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kojot629
  • 246 1930

To troche zwrotniejszy chyba ten Helmut teraz ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kellyq
  • 54 543

Lepiej teraz skręca, jak będzie cieplej to jakiś test się zrobi i będzie wiadomo jaki promień. A tak ogólnie to całkiem zgrabny się zrobił.

37 minut temu, MF675ursus napisał:

Co byś nie robił, nadal zostanie wielkim klunkrem :)

Nie przesadzaj, jest gabarytów Ursusa 1014, taki był zamysł i tak wyszło,  za to na pewno jest cięższy, z lepszym uciągiem i większym momentem na silniku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5262

fortschritt - to po przetłumaczeniu postęp 

 

Teraz to forschritt power by star a może leyland ?

 

To teraz masz silnik 6 czy 4 cyl że krótszy ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 1663 9138

Fabrycznego silnika nie opłacało się remontować czy specjalna przeróbka dla poprawienia zwrotności?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kellyq
  • 54 543
14 minut temu, Piotruniu25 napisał:

Fabrycznego silnika nie opłacało się remontować czy specjalna przeróbka dla poprawienia zwrotności?

Silnik dokonal żywota, właściwie to wał, 4 szlif już był i gubił ciśnienie, nie opłacało się robić. Teraz jest silnik 4 turbo leyland oczywiście. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • solek01
  • 64 1676

Piękna robota! Zrób jakiś filmik jak to działa. Ile dałeś za silnik?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agriculture
  • 351 2767

Kabina typu ''bunkier" ale grunt żeby robił co do niego należy. Fajnie wyszło, dobra robota 👍

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetorlublin7341
  • 575 2793
kellyq napisał:

14 minut temu, Piotruniu25 napisał:

Fabrycznego silnika nie opłacało się remontować czy specjalna przeróbka dla poprawienia zwrotności?

Silnik dokonal żywota, właściwie to wał, 4 szlif już był i gubił ciśnienie, nie opłacało się robić. Teraz jest silnik 4 turbo leyland oczywiście. 

czemu sw266 a nie SW 400 albo Andoria 6ct107?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sylwekx25
  • 1312 3277

Bo kolega chciał mieć krótszy a przy montażu 6 , nie da się go skrócić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5262

w poprzeg można by 🤣 , albo V6 wstawić 😉

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kellyq
  • 54 543
1 godzinę temu, zetorlublin7341 napisał:

czemu sw266 a nie SW 400 albo Andoria 6ct107?

4ct107 dokładnie, 150 koni z 6tki mi nie potrzebne

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj