Fortschritt 303
 

Fortschritt 303

  • 2717 wyświetleń

Teraz to tak właściwie to powinien się nazywać fordstar albo jakoś tak. Wskoczył silnik ze stara i został skrócony z długości i na rozstawie osi.



Informacje o zdjęciu Fortschritt 303

Zrobione z Xiaomi Redmi 4X

  • 4.1 mm
  • 1/33
  • f f/2.0
  • ISO 548

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kellyq
  • 224 2071

Lepiej teraz skręca, jak będzie cieplej to jakiś test się zrobi i będzie wiadomo jaki promień. A tak ogólnie to całkiem zgrabny się zrobił.

37 minut temu, MF675ursus napisał:

Co byś nie robił, nadal zostanie wielkim klunkrem :)

Nie przesadzaj, jest gabarytów Ursusa 1014, taki był zamysł i tak wyszło,  za to na pewno jest cięższy, z lepszym uciągiem i większym momentem na silniku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7146

fortschritt - to po przetłumaczeniu postęp 

 

Teraz to forschritt power by star a może leyland ?

 

To teraz masz silnik 6 czy 4 cyl że krótszy ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 3145 13647

Fabrycznego silnika nie opłacało się remontować czy specjalna przeróbka dla poprawienia zwrotności?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kellyq
  • 224 2071
14 minut temu, Piotruniu25 napisał:

Fabrycznego silnika nie opłacało się remontować czy specjalna przeróbka dla poprawienia zwrotności?

Silnik dokonal żywota, właściwie to wał, 4 szlif już był i gubił ciśnienie, nie opłacało się robić. Teraz jest silnik 4 turbo leyland oczywiście. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • solek01
  • 208 2925

Piękna robota! Zrób jakiś filmik jak to działa. Ile dałeś za silnik?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Kabina typu ''bunkier" ale grunt żeby robił co do niego należy. Fajnie wyszło, dobra robota 👍

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
kellyq napisał:

14 minut temu, Piotruniu25 napisał:

Fabrycznego silnika nie opłacało się remontować czy specjalna przeróbka dla poprawienia zwrotności?

Silnik dokonal żywota, właściwie to wał, 4 szlif już był i gubił ciśnienie, nie opłacało się robić. Teraz jest silnik 4 turbo leyland oczywiście. 

czemu sw266 a nie SW 400 albo Andoria 6ct107?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sylwekx25
  • 5548 8630

Bo kolega chciał mieć krótszy a przy montażu 6 , nie da się go skrócić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kellyq
  • 224 2071
1 godzinę temu, zetorlublin7341 napisał:

czemu sw266 a nie SW 400 albo Andoria 6ct107?

4ct107 dokładnie, 150 koni z 6tki mi nie potrzebne

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj