Massey Ferguson 6480
 



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 311 3402
Piotruniu25 napisał:

Tylko MF brałeś pod uwagę?

nie

pedro2 napisał:

Do czego te dziury w felgach? 

też nie wiem. może to dojście do jakiś punktów smarowania ale w tym przypadku nic nie dają

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 61 898

I jak wyszło spalanie. Bo sam myślę nad kolejny MF i waham się jaką moc brać bo manie spalenie w transporcie chodzi.  że jak będę brać 4 zł za km z 15T ziemi żeby jeszcze na tym zarobić a nie dołożyć, 
Teraz mam mf 6265 a myśmy nad 6290 lub 8250 

Dane z opracowań niemieckich takie PDF w necie  co do mojej 65 sprawdziło sie. 
65 pali 15,9 L MAX 22,9 L

90 pali 20,9L MAX 29,8 L

50 pali 23,9L MAX 36,06 L

50 Xtra pali 26,9 L MAX 42 L

Max są pod pełnym taki nos top ful obciążeniem az ciągnik muli.

Moce według tych badam to takie na WOM z tyłu
65 ma 95,6 KM
90 ma 125,3 KM
50 ma 165,7 KM
50 Xtra ma 192,5 KM
zakładając to średnie spalanie na 1 km jak by nostop 40 jechać to tak zakładam cenę ropy po 5 zł
65 ma 0.3975 L 1.9875 zł
90 ma 0.5225 L 2.6125 zł
50 ma 0.5975 L 2.9875 zł
50Xma0.6725 L 3.3625 zł
I kolejno godzina pracy takiego ciągnika ile brać czyli 3x paliwo cena
 238,5 zł
313,5 zł
358.5 zł
403.5 zł 
i teraz sam nie wiem 6290 bo zwrotny ale słabszy 
czy 8250 krowa ale silna 
Ma to śmigać z pługiem 4+ może czasem 5 w obrocie
 i przyczepą z załadunkiem około 15 T 
i jakaś kosiarka do ugorów 4,5 m mim typu  mulczer bednar

Edytowano przez luki9610

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 311 3402

na 16km drogi czyli jeden kurs średnio wyszło 10l. z tym że nie oszczedzałem go bo cały czas 43km/h. jutro będę dalej woził ale postaram się nie przekraczać 1700obr. I zobaczę ile wtedy spali

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Lukash3060
  • 124 1411

Luki bierz 8250, jeździłem takim 2 sezony w kukurydzy i siewniku do qq, spalanie wychodziło śmieszne a ciągał sporą przyczepę 😉 6290 spali tyle samo może a będzie bardziej obciążony, poza tym 6290 często nie ma swojej mocy 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzesiek10314
  • 124 635
Grabos1981 napisał:

prawie 1000km. dyna4

napewno nie dyna 4, albo dyna 6 albo dynashift

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 311 3402

skrzynia 4biegi i 4półbiegi + reduktor żółw zając

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 1724 9421
6 minut temu, Grabos1981 napisał:

skrzynia 4biegi i 4półbiegi + reduktor żółw zając

Dyna 4 to 4 biegi główne i po 4 pół biegi na każdym biegu.😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • radekz200
  • 1084 4213

Znając Ciebie to i tak pewnie bedziesz w nim cos poprawiał 🤪

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomekkalisz
  • 11 164

Dziury w felgach są po to żeby można było zamocować ciągnik jak go się przewozi lawetą

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 311 3402
radekz200 napisał:

Znając Ciebie to i tak pewnie bedziesz w nim cos poprawiał 🤪

żebyś wiedział😁 nie pasuje mi położenie przycisku blokady i napędu. I raczej na pewno będą w podłokietniku. jest tam nawet miejsce. druga sprawa załączenie wom na prawym błotniku bo nie ma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • logan3512
  • 45 445

To 8 kilometrów w jedną i 8 w drugą i 10litrów spalił to wydaje się dużó. Polną drogą czy asfaltem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 311 3402

około 1km polną. reszta asfalt od którego niektóre żwirówki są równiejsze. czy dużo czy mało to zależy jak na to patrzeć. za komfort się płaci:(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 351 3612

wydaje mi sie ze troche za duzo. 

Co do nietrzymabia mocy w 6290 jak ktos wspomnial wyzej to kazdy moze nie trzymac mocy jak jest pompa uszkodzona.  wtym przypadku gumka od boost pina  i ew. uszkodzony regulator w pompie i mamy 30 km mniej.... a naprawa moze 700 zl ....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzesiek10314
  • 124 635

dużo nie dużo to będzie można stwierdzić jak popracuje nim jakiś czas, bo wątpię że operator (czyt. @Grabos1981) już dobrze wyczuł ten ciągnik i operuje skrzynią i gazem ekonomicznie po kilku przejazdach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 311 3402

takie wysokie spalanie miało trochę inny powód. specjalnie go katowałem żeby go konkretnie rozgrzać bo silnik miał podpięte Ekg😁 jako że przeszedł badania pomyślnie to teraz dopiero będzie można bardziej wiarygodnie zmierzyć. landini mieściło się w 7.5l na kurs.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj