Deutz-Fahr 6165 z i bez DPF
 

Deutz-Fahr 6165 z i bez DPF

  • 4261 wyświetleń

Dla mnie wielkie zaskoczenie.
Pomiar seryjnego ciągnika i 140KM na wałku. Muszę dodać, że była informacja o zapchanym DPFie i tylko wyzerowałem licznik zapełnienia (nie wypalałem DPFa).
Pu usunięciu DPFa coś mnie tchnęło i zluzowałem ogranicznik momentu obrotowego od 1800rpm (2%) do 2200rpm (15%)

Oczekiwałem wyniku 180KM, ale to co wyszło przerosło moje oczekiwania i w zupełności zaspokoiło cele właściciela - właściciel chciał 190KM na wałku.

Ciągnik nie dymi ani grama


Informacje o zdjęciu Deutz-Fahr 6165 z i bez DPF




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • karol091193
  • 869 3170

Robiłeś kolego MF serii 5600? Chodzi mi o 5612. Ile z niego można wykrzesać mocy i momentu obrotowego?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

ale fajny plaski moment wyszedl....ksiazkowy hehe.

Ja poprosze w swojej t170 taki 😏

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
14 godzin temu, karol091193 napisał:

Robiłeś kolego MF serii 5600? Chodzi mi o 5612. Ile z niego można wykrzesać mocy i momentu obrotowego?

Podejrzewam, że chodzi o silnik 44AWI - robiłem ich kilka, ale w Valtrach serii N - na wałku około 120KM i pod 600Nm

12 godzin temu, Mikruss napisał:

ale fajny plaski moment wyszedl....ksiazkowy hehe.

Ja poprosze w swojej t170 taki 😏

T170 jest na silniku SISU, a te są o tyle charakterystyczne, że największy moment maja w dolnym zakresie 1000-1100. Gdyby popracować odpowiednio nad mapą, to moment byłby taki sam dla 80% skali obrotów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

Wlasnie zauwazylem jak sie pracuje ze moment troszke dziwnie sie rozklada bo na nizszych obrotqch jest super o tyle na wysokich  pod pelnym obciazeniem nie idzie tak jak by sie czlowiek spodziewal. W kazdym razie zabieg bedzie tylko jeszcze nie wiem kiedy srodki sie zwolnia na ten cel...

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
41 minut temu, arofarmer napisał:

Ariona 440 na 140 km nie byłoby problemu wkręcić? 

140KM na wałku to trochę dużo. Na wałku seryjne wychodzą około 100-105KM, po tuningu MAX 130KM

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • arofarmer
  • 22 423

Najbardziej to bym chciał go zrobić mocowo na model 460 ale ile na wałku one wyplują to nie wiem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
32 minuty temu, arofarmer napisał:

Najbardziej to bym chciał go zrobić mocowo na model 460 ale ile na wałku one wyplują to nie wiem

Czyli tak 125-130 na wałku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
5 minut temu, damian12345 napisał:

a co z tą słynną valtrą t174? słyszałem, że ponoć zdechła

 

A dokładnie posypał się synchronizator, bo pod pełnym obciążeniem automat zmienił zakres.
I jak się okazuje seryjna T234 i T254 ma identyczny problem. Jedyne rozwiązanie to jazda na manualu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konio1011
  • 100 1227

Kolego valtre N 114 bys podkrecil?? Kuj Pom. Hamownia pokazala 106km i 460NM

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

jakbyś był kuj pom to i ja się pisze na conajmniej 2 sztuki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
23 minuty temu, konio1011 napisał:

Kolego valtre N 114 bys podkrecil?? Kuj Pom. Hamownia pokazala 106km i 460NM

Tak. Kod pocztowy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

ja 86-320. Mam mf 7480 po Czechach do sprawdzenia czy jest wszystko ok i td5.85 z turbodziurą do 1500rpm

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

@AchimR ogolnie valtra na hitech5 ma problem z synchro miedzy zakresami bo robi to silownik na sile. Gdyby dali tam normalnie kosz sprzeglowy bylby pelen power shift i skrzynia nie do zabicia a tak pelno jest 5tek z zajechana skrzynią.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
24 minuty temu, kali2107 napisał:

ja 86-320. Mam mf 7480 po Czechach do sprawdzenia czy jest wszystko ok i td5.85 z turbodziurą do 1500rpm

Mi by pasowało pod koniec miesiąca. Dzwon do mnie jak co.

 

10 minut temu, Mikruss napisał:

@AchimR ogolnie valtra na hitech5 ma problem z synchro miedzy zakresami bo robi to silownik na sile. Gdyby dali tam normalnie kosz sprzeglowy bylby pelen power shift i skrzynia nie do zabicia a tak pelno jest 5tek z zajechana skrzynią.

No niestety tak jest. Z pełnym power shiftem ten traktor byłby chyba za dobry bo silnik jest naprawdę zacny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

A jakis patent na valtre 6350 na pompie boscha bez boost pina masz? Bo w mojej francuzi grzebali juz widac pompe a ciagnik jest no mowiac troche mółowaty i górą brak mocy, szczególnie w transporcie odczuwalne. Regulacja zaworów zrobiona i sie poprawilo, szczegolnie wstawanie turbiny ale do pełni zadowolenia  sporo brakuje (mialem 6550 i niby 4 km roznicy a moja doopohamownia wskazuje duzo wiecej).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konio1011
  • 100 1227
AchimR napisał:

23 minuty temu, konio1011 napisał:

Kolego valtre N 114 bys podkrecil?? Kuj Pom. Hamownia pokazala 106km i 460NM

Tak. Kod pocztowy?

87-410

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
10 minut temu, Mikruss napisał:

A jakis patent na valtre 6350 na pompie boscha bez boost pina masz? Bo w mojej francuzi grzebali juz widac pompe a ciagnik jest no mowiac troche mółowaty i górą brak mocy, szczególnie w transporcie odczuwalne. Regulacja zaworów zrobiona i sie poprawilo, szczegolnie wstawanie turbiny ale do pełni zadowolenia  sporo brakuje (mialem 6550 i niby 4 km roznicy a moja doopohamownia wskazuje duzo wiecej).

Najlepiej pompe przerobić - góre zmienić żeby boost pin był. Ewentualnie jak masz turbo z WG to wstępny naciąg zwiększ o 1mm.

9 minut temu, konio1011 napisał:

87-410

a kali2107 86-320, może by sie tak zgadać i pod koniec miesiąca do Was bym podjechał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 60 1658

kolego jeśli można wiedzieć ile kosztuje twoja usługa ?chodzi o zwiększenie mocy...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338

Najczęściej 2500zł i zazwyczaj kilka pomiarów i 2-3 korekty, bo lubię "dolizane" wykresy, a nie góry i doliny. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 60 1658

Mam valtre n114 ze zmodyfikowanym programem od valtry n124 tak twierdzi serwisant podobno ma mieć ok 140km....różnica jest ale nie duża i tylko przy wysokich obrotach tak od 1700. Będziesz może przejazdem w Świętokrzyskiem okolice kielc??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
7 minut temu, Igor89 napisał:

Mam valtre n114 ze zmodyfikowanym programem od valtry n124 tak twierdzi serwisant podobno ma mieć ok 140km....różnica jest ale nie duża i tylko przy wysokich obrotach tak od 1700. Będziesz może przejazdem w Świętokrzyskiem okolice kielc??

piatek/czwartek do Radomia jade.

Napisz mi lub zadzwon to jak bede wracał to mógłbym podjechac

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sebusk
  • 48 808

A zrobiłbyś case maxxum 120 cvx z 2015 r ? Ile można z niego wycinać?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
14 minut temu, Sebusk napisał:

A zrobiłbyś case maxxum 120 cvx z 2015 r ? Ile można z niego wycinać?

najprostsza odpowiedz - wszystko wychodzi w praniu...
Teoretycznie o te 20% zawsze się podnosi. Ale jedne silniki reagują dobrze na tuning, a drugie nie.
Całe te tabelki i szacowanie mocy po tuningu przez "wielkie" strony internetowe to pic na wode, tak samo jak podawanie mocy na silnik ... jakies przeliczniki ... nie ma czegos takiego.

Po pomiarze można określić czy silnik trzyma moc. Po wstępnej obróbce mapy, powiem Ci jak silnik przyjmuje tuning. Reszta do zrobienia z głową lub do konkretnego wyniku (o ile jest rozsądny)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj