Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 39508 wyświetleń

Skrzynia projest półbiegu.


Informacje o zdjęciu Ursus C-360

Zrobione z Lenovo Lenovo K6 NOTE

  • 3,6 mm
  • 1000000/25001174
  • f f/2.0
  • ISO 899



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

gdyby były takie komentarze to nie było by zdjęć koszt pozostanie moją tajemnicą 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 333 3534

wg na zakup samych czesci nawet w uzywkach normalnie by trzeba liczyc ponad 50 tys zl a wiadomo mechanik ma.inny cennik. Drugie tyle jak nie lwpiej by trzeba liczyc robocizne i obrobke, dotaczanie itp. Do tego opony blacharka i macie 150 tys zl.....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 848 4980

czyli będzie proxima z blachami 60tki 😂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 333 3534

w sumie na to wychodzi bo to wszystko wspólnego przodka ma i chyba  jak kojarze to majora 3011 hehe.

Ale tutaj to jest pokazanie co mozna zrobic w warunkach garazowych jakie modernizacje nawet 50 letniego grata a co dopiero na linii  produkcyjnej w nawet nieduzej fabryce. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

Spokojnie jak by to miało wyjść 150 tyś to bym tego nie robił :) Nie do końca będzie to proxima w blachach c 360 bo takich rozwiązań jak tu będą nie ma żadna proxima i takiego sposobu wykonania też. Oczywiście wiele elementów pochodzi z zetorów różnych typów bo po pewnych przeróbkach pasują.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Partyzant85
  • 679 1113
1 godzinę temu, Mikruss napisał:

Ale tutaj to jest pokazanie co mozna zrobic w warunkach garazowych jakie modernizacje nawet 50 letniego grata

Zależy jaki kto ma garaż. W standardowych warunkach garażowych to można sobie uszczelkę pod głowicą wymienić a i tak głowicę do planowania trzeba dać.

Jeśli jest park maszynowy w postaci obrabiarek różnego typu i dobrego osprzętu do tych maszyn oraz lepsza spawarka to już można poszaleć z projektami. Do tego oczywiście różnego rodzaju wózki, suwnica  i wiele innych drobnych narzędzi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 764 5711

tak se myślę czy ta 60 po tej modernizacji to będzie dalej 60?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MF675ursus
  • 621 2689

Skoro eksportowa to C-362, to po ten modernizacji będzie C-369Z (Z- od ZDUN)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Finlan
  • 34 362

Trimat był na uniwerku w olsztynie ale go gdzieś przenieśli i słuch o nim zaginął, była wersja rewerso trimat bodajże z rewersem bezsprzęgłowym i półbiegiem ale sami wiecie jak to w naszej pięknej polsce było...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kali2107
  • 266 2487

znając życie któryś ją sobie przygarnął jak się przenosili do nowego budynku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

Tak była tez werska z rewersem bezsprzęgowym i trzema półbiegami nazywala sie rewersotrimat. Czy to będzie dalej c 360 nie wątpie bo tylko po szczegółach wyglądu korpusów będzie można to rozpoznać :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 641 3953

Stare obciążniki daj może na koła..

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leszekd
  • 105 1218

Brawo Brawo Brawo. Ten projekt powinien wypełnić linię produkcyjną Lubelskiego Ursusa. Zamiast jakieś tureckie składali. 

Pompa od półbiegów gdzie ?? 

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

Ciśnienie dla obsługi półbiegu sprzęgła jazdy womu napędu i blokady będzie wygenerowane z pompy wspomagania na  powrocie z orbitrola przez rozdzielacz, z którefo będzie też zasilana chłodnica oleju przekładni.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • barto7245
  • 39 414

Życzę powodzenia w ukończeniu tego projektu, czekam z niecierpliwością, można wiedzieć z jakiego ciągnika zaadaptowałeś półbieg?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leniwiec_13
  • 22 125
22 godziny temu, cichyh32 napisał:

Będą w niej biegi zsynchronizowane?

Z czym chcesz zsynchronizować te biegi? 🤦‍♂️
 

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5246

a wałek od WOM to gdzie jest ? Górą nie przejdzie , to jak oryginał będzie szedł przez dolny wałek ? A rewers gdzie będzie ? Zostało jeszcze koło od wstecznego "starego"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leszekd
  • 105 1218

To wspomaganie będzie korzystać z oleju skrzyni biegów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

Tak wspomaganie będzie korzystać z oleju ze skrzyni tak mam też w 3p z olejem 10w30  biegów będzie 30 przód i 6tył 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 641 3953

Jak 30 przód i 6 tył skoro rewers hydrauliczn.... a cholerka. Tylko włączany.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

Dokładnie :) nie ma miejsca już na rewers typowy jego rolę przejmie synchronizowany bieg wsteczny  ze sterowaniem przy kieronicy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj