Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 60485 wyświetleń

Skrzynia projest półbiegu.


Informacje o zdjęciu Ursus C-360

Zrobione z Lenovo Lenovo K6 NOTE

  • 3.6 mm
  • 1000000/25001174
  • f f/2.0
  • ISO 899



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

wg na zakup samych czesci nawet w uzywkach normalnie by trzeba liczyc ponad 50 tys zl a wiadomo mechanik ma.inny cennik. Drugie tyle jak nie lwpiej by trzeba liczyc robocizne i obrobke, dotaczanie itp. Do tego opony blacharka i macie 150 tys zl.....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

w sumie na to wychodzi bo to wszystko wspólnego przodka ma i chyba  jak kojarze to majora 3011 hehe.

Ale tutaj to jest pokazanie co mozna zrobic w warunkach garazowych jakie modernizacje nawet 50 letniego grata a co dopiero na linii  produkcyjnej w nawet nieduzej fabryce. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Spokojnie jak by to miało wyjść 150 tyś to bym tego nie robił :) Nie do końca będzie to proxima w blachach c 360 bo takich rozwiązań jak tu będą nie ma żadna proxima i takiego sposobu wykonania też. Oczywiście wiele elementów pochodzi z zetorów różnych typów bo po pewnych przeróbkach pasują.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
1 godzinę temu, Mikruss napisał:

Ale tutaj to jest pokazanie co mozna zrobic w warunkach garazowych jakie modernizacje nawet 50 letniego grata

Zależy jaki kto ma garaż. W standardowych warunkach garażowych to można sobie uszczelkę pod głowicą wymienić a i tak głowicę do planowania trzeba dać.

Jeśli jest park maszynowy w postaci obrabiarek różnego typu i dobrego osprzętu do tych maszyn oraz lepsza spawarka to już można poszaleć z projektami. Do tego oczywiście różnego rodzaju wózki, suwnica  i wiele innych drobnych narzędzi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MF675ursus
  • 1438 4203

Skoro eksportowa to C-362, to po ten modernizacji będzie C-369Z (Z- od ZDUN)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Finlan
  • 62 579

Trimat był na uniwerku w olsztynie ale go gdzieś przenieśli i słuch o nim zaginął, była wersja rewerso trimat bodajże z rewersem bezsprzęgłowym i półbiegiem ale sami wiecie jak to w naszej pięknej polsce było...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

znając życie któryś ją sobie przygarnął jak się przenosili do nowego budynku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Tak była tez werska z rewersem bezsprzęgowym i trzema półbiegami nazywala sie rewersotrimat. Czy to będzie dalej c 360 nie wątpie bo tylko po szczegółach wyglądu korpusów będzie można to rozpoznać :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leszekd
  • 110 1227

Brawo Brawo Brawo. Ten projekt powinien wypełnić linię produkcyjną Lubelskiego Ursusa. Zamiast jakieś tureckie składali. 

Pompa od półbiegów gdzie ?? 

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Ciśnienie dla obsługi półbiegu sprzęgła jazdy womu napędu i blokady będzie wygenerowane z pompy wspomagania na  powrocie z orbitrola przez rozdzielacz, z którefo będzie też zasilana chłodnica oleju przekładni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • barto7245
  • 40 414

Życzę powodzenia w ukończeniu tego projektu, czekam z niecierpliwością, można wiedzieć z jakiego ciągnika zaadaptowałeś półbieg?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leniwiec_13
  • 23 132
22 godziny temu, cichyh32 napisał:

Będą w niej biegi zsynchronizowane?

Z czym chcesz zsynchronizować te biegi? 🤦‍♂️
 

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7146

a wałek od WOM to gdzie jest ? Górą nie przejdzie , to jak oryginał będzie szedł przez dolny wałek ? A rewers gdzie będzie ? Zostało jeszcze koło od wstecznego "starego"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Tak wspomaganie będzie korzystać z oleju ze skrzyni tak mam też w 3p z olejem 10w30  biegów będzie 30 przód i 6tył 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1933 4264

Jak 30 przód i 6 tył skoro rewers hydrauliczn.... a cholerka. Tylko włączany.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Dokładnie :) nie ma miejsca już na rewers typowy jego rolę przejmie synchronizowany bieg wsteczny  ze sterowaniem przy kieronicy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj