Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 5253 wyświetleń
Dawno mnie tu nie było ale przychodzę z kapitalką silnika

Informacje o zdjęciu Ursus C-360




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1114 5408
9 minut temu, matiu23360 napisał:

będziesz osiowal blok

U nas w,okolicy byl taki przypadek ze bez osiowania mechanik skrecil nowy wal i okazało się że nie chce sie przekręcić rękami , znów rozbieranie i do osiowania bloku zawozic.

Wiec czasem lepiej jest od razu zrobic zaoszczędzić nerwów i czasu .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2643 10425
mf362 napisał:

Ciekawe jakimi olejami były zalewane fabrycznie silniki na,licencji perkinsa ? 

za komuny to pewnie nic innego jak superol nie było

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roki212
  • 1817 5422

I co najciekawsze jeździli na superolach i są tacy co do dziś bez remontu jeżdżą dalej lejąc ten superol i jakoś to chodzi. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 15255 13373

Bo to nie zależy jaki lejesz olej tylko jak dajesz w palnik

Jak kat to i najlepszy olej nic nieda.

Edytowano przez Rolnik1973

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Mega wku****ny chłop !
  • PRIMO
  • 8046 8878
7 godzin temu, witekursus napisał:

widzę że nie złą wojnę olejową rozpocząłem a nawet zamiaru nie miałem ale co prawda to prawda superol ani nawet turdus to nie jest dobry olej i jaki by nie był bo z czystej ciekawości zalewałem różnego turdusa od różnych dystrybutorów to zawsze ta sama smoła przy wymianie co superol i zapewnie wszyscy się nie zgodza ale ja mam takie doświadczenia z i się nimi dziele i to nie tylko ja zauważyłem ☺️

 

Chyba dobrze że ta smoła spłynęła razem z olejem podczas wymiany niż by miała zostać na wewnętrznej stronie silnika. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • niezlygagatek
  • 425 1047

A no właśnie, leje superol falco i nie narzekam. W u 3512 zaraz stuknie 9000 motogodzin i dół  nie ruszany, gora niestety musiala być zrobiona bo rura pękła i syfu pociągnął  przy 4500 motogodzin. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Mega wku****ny chłop !
  • PRIMO
  • 8046 8878
28 minut temu, Roki212 napisał:

I co najciekawsze jeździli na superolach i są tacy co do dziś bez remontu jeżdżą dalej lejąc ten superol i jakoś to chodzi. 

No jak tylko do kościoła i na wycieczki w pole to tak ale jakby dostał dobrze po garach to już po nie jednym remoncie silnika by były. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roki212
  • 1817 5422

No nie wiem jak tam kto użytkuje, ale z dwa lata temu sąsiad robił remont swojego T25 i był to pierwszy remont silnika nakręcone ponad 10 tys mth latal i z kosiarka rotacyjna itd. lał superol i teraz dalej go leje.

U mnie od 1982 do 2010 też latał na CB/CC i dziadek nakręcił ponad 8,5 mth bez remontu a też jak trzymal bydło latał z kosiarka, ta duża samozbierająca z Mirosławca, snopowiązałka obroty 2200 itd. Temu ja tam się na temat oleji nie wypowiadam bo jakoś to smarowało. Teraz od 2010 zalany turdus i też nic się nie dzieje😃 teraz wiadomo części h*ja warte to trzeba coś lepszego aby pochodziło na kiedysnych częściach może i na roślinnym  by chodził hehe 😝

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Kiedyś wszystko jeździło na superolu i dawało radę. Jego straszna wada to osadzajaca się sadza na silniku. Turdusa też już nie stosuje, uważam że jest gorszy jak ultor z Orlenu. A co do Turdusa to robią go też inne firmy jak Lotos??? Jak ktoś chce dobry superol CC to najlepiej z banki oryginal orlen. Nie wierzcie w te oleje luzem, oraz od firmy krzak.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roki212
  • 1817 5422

Niech tam każdy sobie leje co uważa za stosowne i tyle nie ma co kogo przekonywać w końcu każdy ma swój rozum i sam ponosi odpowiedzialność swoich wyborów... Ja tak samo do superolu nie wrócę obecnie leje turdus a za jakiś czas może co innego się zaleje będzie widać 😃 a turdus chyba tylko z Lotosu jest bo innego nie widziałem.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2643 10425
niezlygagatek napisał:

A no właśnie, leje superol falco i nie narzekam. W u 3512 zaraz stuknie 9000 motogodzin i dół  nie ruszany, gora niestety musiala być zrobiona bo rura pękła i syfu pociągnął  przy 4500 motogodzin. 

częsta uzterka w perkinsach

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Roki212 napisał:

Niech tam każdy sobie leje co uważa za stosowne i tyle nie ma co kogo przekonywać w końcu każdy ma swój rozum i sam ponosi odpowiedzialność swoich wyborów... Ja tak samo do superolu nie wrócę obecnie leje turdus a za jakiś czas może co innego się zaleje będzie widać 😃 a turdus chyba tylko z Lotosu jest bo innego nie widziałem.

To też prawda. Niech sobie każdy leje taki jaki uważa za stosowny 🙂.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • witekursus
  • 62 554
2 godziny temu, matiu23360 napisał:

będziesz osiowal blok

tak oczywiście x lat temu wał pekł i robił to jakś mechanik i nie wiem czy było to zrobione wiec musi być wyosiowany. Poza tym bede zalewał go ultorem 😃

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7146
3 godziny temu, mf362 napisał:

U nas w,okolicy byl taki przypadek ze bez osiowania mechanik skrecil nowy wal i okazało się że nie chce sie przekręcić rękami , znów rozbieranie i do osiowania bloku zawozic.

Wiec czasem lepiej jest od razu zrobic zaoszczędzić nerwów i czasu .

dużo roboty nie ma bo tylko wał zakładasz i zakręcasz stopy jak nie obraca się lekko to wyciągasz go i blok osiujesz. Tylko najpierw to i tak musisz silnik wyciągnąć bo jak wał zdejmiesz ? A kolega tu wału nie rusza jak widać . Chyba że silnik odciąża najpierw

 

A osiować to trzepa 3 P i 6 cylindrowe , 4 -cylindrowe to naprawdę coś musi być nie tak żeby potrzeba było osiować prędzej płaszczyzna góry 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrursusc330
  • 212 1325
1 godzinę temu, jonek98 napisał:

 

 

2 godziny temu, niezlygagatek napisał:

A no właśnie, leje superol falco i nie narzekam. W u 3512 zaraz stuknie 9000 motogodzin i dół  nie ruszany, gora niestety musiala być zrobiona bo rura pękła i syfu pociągnął  przy 4500 motogodzin. 

W moim perkisie,przy sprzedarzy poprzedni własciciel celowo przeciał tą rurę.Doszło do tego ze bez zapasu oleju w skrzynce nie mozna było z domu wyjechac tak brał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • niezlygagatek
  • 425 1047

Nie możliwe żeby być aż takim ujem 😯 może samą pękła. ... pewnie przy obejmie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2643 10425

ona lubi pęknąć,trzeba to kontrolować.Ojciec mówił że w 3p było to samo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysiek1979
  • 324 1831

Mi też pękła na opasce przy kolektorze ssącym i po pierscieniach .Od tamtego czasu wymieniam te rurę co roku ,Straszny badziew materiał ,Ojciec ma T25 i sa takie krótkie łaczniki z takiej gumy w oplocie przy dolocie że chyba przeżyja ten ciągnik takie mocne .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrursusc330
  • 212 1325
53 minuty temu, niezlygagatek napisał:

Nie możliwe żeby być aż takim ujem 😯 może samą pękła. ... pewnie przy obejmie. 

Normalnie dętki były dziurawe poprzekładane.A ta rura to ewidentnie przecieta była,bo widac było ak rysa nozem zrobiona.Z reszta sam mechanik tak stwierdził☺️

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

U nas dwa perkinsy są i nigdy takiego zjawiska nie było, a jednego dziadek ma od nowości a drugi od 20 lat.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemekuliski
  • 126 1770

jak u mnie ropa poszła do oleju to wtedy ładnie wyczyściło cały silnik z nagaru i po wymianie oleju jeszcze kilkadziesiąt godzin okej był ładny żółty

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138
6 minut temu, perkins_ursus napisał:

najgorsza jest zmiana co wymiane na innej firmy olej

Dlaczego? 

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1114 5408
3 godziny temu, mrursusc330 napisał:

Normalnie dętki były dziurawe poprzekładane.A ta rura to ewidentnie przecieta była,bo widac było ak rysa nozem zrobiona.Z reszta sam mechanik tak stwierdził☺️

U nasmnie dętka 18 byla upchnieta w  opone 16 :D Ludzie mają pomysły 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj