Skocz do zawartości

chłodniczka oleju ursus 1212


iron

Panowie olej idzie do wody ,wymiennik wygląda że jest ok .Ale te dekielki mają wżery w miejscu styku z oringiem, może to być przyczyną czy raczej wymiennik do wymiany ?

Rekomendowane komentarze

żeby nie iść wariacko w koszty wyczyść sobie dobrze to kolego papierem ściernym, zwszlifuj wzery, daj oring a na niego pastę uszczelniająca do mis olejowych, zamontuj i będziesz patrzył dalej.
Odnośnik do komentarza

jakby oringi na tulejach padły to woda do oleju by poszła a jest odwrotnie ,cały olej praktycznie wpompowalo do wody .,jeszcze myślę czy to czasem UPG nie jest

Odnośnik do komentarza

poskladam, muszę zalać chłodnice czymś żeby cały układ umyć i zobaczę czy dalej tak się dzieje i wtedy głowice zrzuce jakby co

Odnośnik do komentarza

@iron to Twój ciągnik? Nie wiedziałem, że masz takiego konia w swoim parku maszyn. Liaza postawiłeś już ''na nogi''?

Odnośnik do komentarza

najpierw poskładaj i zamontuj na ciągniku chłodniczke , a następnie omiń ją układem chłodzenia, ale zostaw otwarte kanały wodne. i jeździć obserwować.. ;) ja jak mam problemy z chłodniczką  oleju  to pierwsze co to ją omijam i patrzę co się dzieje. ale jak idze olej od wody to wina chodniczki, przecież w układzie olejowym jest większe ciśnienie niż w chłodzenia...

w 1204 jak szła woda do oleju to pierwsze co to ominąłem chłodniczkę, ale dalej szła woda , więc ten element wyeliminowałem ;) i pozostaje remont silnika, na który z resztą zasłużyła ;)

Odnośnik do komentarza

ja niedawno ominąłem chłodniczke oleju. Na razie ciągnik bardzo nie popracował, wiec dopiero okaże sie czy to przez nią olej szedł do wody. Oby tak.

Odnośnik do komentarza

daj nowe oringi,złóż to.połącz przewodem gumowym boki chłodniczki,zalej wodą kanał olejowy chłodniczki,załóż wąż do pompowania powietrza na kranik i daj powietrze.8atm powinno wytrzymać,jeżeli we wodzie pojawią się bąbelki to rdzeń chłodniczki do wymiany.

Odnośnik do komentarza

No więc tak .pomysł kolegi Finn chyba najprostszy jest i zobaczymy co się dzieje dalej. W liazie jak wiecie albo nie padła panewka i ten sezon jesienny tylko df obrobił dlatego nie remontowalem go po to aby wyszły wszystkie jego słabości, jak zdejme miskę to zapadnie decyzja co dalej ale już silnik drugi mam namierzony za 2k.w dobrym stanie .. co do Ursusa to mam go już z 5 lat 🤔 był to zakup w zamian za 3P a Zetor 8111 poszedł do ludzi bo w sumie na cholerę mi tyle gratów. Urszula bo tak mówimy na 12stke używana jest do prac na podwórku z hakiem do BB i paleciakiem ew. przyczepy jakieś ciaga i czasami z wałami chodzi . ogólnie mam plan założyć turbo do niej bo z wałami trochę pary brakuje.

Odnośnik do komentarza

No co Ty gadasz... "na cholerę mi tyle gratów" 😜 Na AF z Twoim areałem dobrze było by, gdybyś miał na placu 5 łursusów, 4 zetory i ze dwa "jelonki" 😆😆😆 Ot, taka polska mentalność 😋

Odnośnik do komentarza

u mnie w 1014 chłodniczka była ok a olej dalej pchał się do wody.głowica była uszkodzona a dokładnie kanał olejowy pękł.

Odnośnik do komentarza

@iron, a to gdzie można namierzyć silnik do 12 za 2 tyś? :) bo z chęcią też bym zakupił w takich pieniądzach, a najlepiej jakiś ze starego zetora 16045 ;)  

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v