porems 70 Opublikowano 9 Grudnia 2019 to wymień tylko te dekielki, ale raczej oringi na tulejach. miałem tak samo w 1012 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2019 żeby nie iść wariacko w koszty wyczyść sobie dobrze to kolego papierem ściernym, zwszlifuj wzery, daj oring a na niego pastę uszczelniająca do mis olejowych, zamontuj i będziesz patrzył dalej. Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 9 Grudnia 2019 jakby oringi na tulejach padły to woda do oleju by poszła a jest odwrotnie ,cały olej praktycznie wpompowalo do wody .,jeszcze myślę czy to czasem UPG nie jest Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 9 Grudnia 2019 poskladam, muszę zalać chłodnice czymś żeby cały układ umyć i zobaczę czy dalej tak się dzieje i wtedy głowice zrzuce jakby co Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2019 @iron to Twój ciągnik? Nie wiedziałem, że masz takiego konia w swoim parku maszyn. Liaza postawiłeś już ''na nogi''? Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 9 Grudnia 2019 najpierw poskładaj i zamontuj na ciągniku chłodniczke , a następnie omiń ją układem chłodzenia, ale zostaw otwarte kanały wodne. i jeździć obserwować.. ja jak mam problemy z chłodniczką oleju to pierwsze co to ją omijam i patrzę co się dzieje. ale jak idze olej od wody to wina chodniczki, przecież w układzie olejowym jest większe ciśnienie niż w chłodzenia... w 1204 jak szła woda do oleju to pierwsze co to ominąłem chłodniczkę, ale dalej szła woda , więc ten element wyeliminowałem i pozostaje remont silnika, na który z resztą zasłużyła Odnośnik do komentarza
wyrzyk21 32 Opublikowano 9 Grudnia 2019 A tak zapytam z ciekawosci bo galerii z prac polowych dodajesz tylko DF , wiec przy Czym u Ciebie pracuje 1212 ? Odnośnik do komentarza
kojot629 257 Opublikowano 9 Grudnia 2019 ja niedawno ominąłem chłodniczke oleju. Na razie ciągnik bardzo nie popracował, wiec dopiero okaże sie czy to przez nią olej szedł do wody. Oby tak. Odnośnik do komentarza
rafalfalk1 27 Opublikowano 9 Grudnia 2019 daj nowe oringi,złóż to.połącz przewodem gumowym boki chłodniczki,zalej wodą kanał olejowy chłodniczki,załóż wąż do pompowania powietrza na kranik i daj powietrze.8atm powinno wytrzymać,jeżeli we wodzie pojawią się bąbelki to rdzeń chłodniczki do wymiany. Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 9 Grudnia 2019 No więc tak .pomysł kolegi Finn chyba najprostszy jest i zobaczymy co się dzieje dalej. W liazie jak wiecie albo nie padła panewka i ten sezon jesienny tylko df obrobił dlatego nie remontowalem go po to aby wyszły wszystkie jego słabości, jak zdejme miskę to zapadnie decyzja co dalej ale już silnik drugi mam namierzony za 2k.w dobrym stanie .. co do Ursusa to mam go już z 5 lat 🤔 był to zakup w zamian za 3P a Zetor 8111 poszedł do ludzi bo w sumie na cholerę mi tyle gratów. Urszula bo tak mówimy na 12stke używana jest do prac na podwórku z hakiem do BB i paleciakiem ew. przyczepy jakieś ciaga i czasami z wałami chodzi . ogólnie mam plan założyć turbo do niej bo z wałami trochę pary brakuje. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2019 No co Ty gadasz... "na cholerę mi tyle gratów" 😜 Na AF z Twoim areałem dobrze było by, gdybyś miał na placu 5 łursusów, 4 zetory i ze dwa "jelonki" 😆😆😆 Ot, taka polska mentalność 😋 Odnośnik do komentarza
rafalfalk1 27 Opublikowano 10 Grudnia 2019 u mnie w 1014 chłodniczka była ok a olej dalej pchał się do wody.głowica była uszkodzona a dokładnie kanał olejowy pękł. Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 11 Grudnia 2019 @iron, a to gdzie można namierzyć silnik do 12 za 2 tyś? bo z chęcią też bym zakupił w takich pieniądzach, a najlepiej jakiś ze starego zetora 16045 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się