Ursus
 

Ursus

  • 2387 wyświetleń
Powoli i do przodu




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 156 1512
To teraz masz bajkę wymieniać wałek pedałów i odrazu simeringi. Ja dzisiaj do swojego zrobiłem zamówienie na simeringi z corteco. W swoim na tym walku będzie pierwsza wymiana od nowość 🙂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 373 1785

Ten wałek to najlepiej od razu przerobić i problem z wyciekiem znika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 575 4378

na wałku pedałów jest sucho nie jest wytarty więc nie ma sensu go wymieniać i zakładać jakiś gownolit który wytrzyma połowę tego co ten

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc360polska
  • 35 385

Po co przerabiać ? Jeżeli wałek nie wytarty i uszczelniacze porządne to nie ma prawa ciec.

Edytowano przez Ursusc360polska

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 156 1512

Ja zamówilem dzisiaj wałek z ursua na farmexpercie, bo na miejscu nawet skorpola nie mieli, tylko import.... A uszczelniacze poszlo duże zamówienie z corteco

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc360polska
  • 35 385

@Bizon1201 Wałek akurat mają ok i muszę u siebie zrobić jak zacznie lecieć porządnie bo teraz lekkie zapocenie tylko. Ile płaciłeś za uszczelniacz Corteco na wałek ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 373 1785
1 godzinę temu, Ursusc360polska napisał:

Po co przerabiać ? Jeżeli wałek nie wytarty i uszczelniacze porządne to nie ma prawa ciec.

Pewnie a wałek lozyskuje powietrze a nie korpus skrzyni który się nigdy nie wyrabia. Wystarczy że korpus jest trochę wytarty albo jajowaty i możesz nawet uszczelniacze z rakiety kosmicznej zakładać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 156 1512

To zapewne będzie widział jak korpus się wytluk. Druga sprawa jakby się wytluk to raczej by się lało a nie pocilo prawda? W moim przypadku się poci, ale tego nikt nigdy nie robił od nowości

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 575 4378

wystarczy sprężynę w simeringu skrócić i nawet na jajowatym otworze uszczelni jeżeli. u mnie w skrzyni będzie otwór wyrobiony. to się go rozwierci. i wstawi tulejki na pierwszy rzut oka. luzu nie wyczułem a i dookoła sucho

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 373 1785
10 minut temu, Borekk17 napisał:

wystarczy sprężynę w simeringu skrócić i nawet na jajowatym otworze uszczelni jeżeli. u mnie w skrzyni będzie otwór wyrobiony. to się go rozwierci. i wstawi tulejki na pierwszy rzut oka. luzu nie wyczułem a i dookoła sucho

Pewnie że Ci uszczelni tylko nie wiem co. Jak wałek lata w skrzyni to cudowne uszczelniacze, skracanie sprężynek i cuda Ci nie pomogą jak wałek rozpycha Ci uszczelniacze. Poprawiałem to już nie po jednym stodolarzu co "rozwiercal" sobie i dorabiał tulejki a po pol roku lało się gorzej jak przed bo wałek nie osiowo w skrzyni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 575 4378

nie wrzucaj wszystkich do jednego worka bo to że ciągnik stoi w stodole to nie znaczy że nie mam wiedzy i sprzętu żeby zrobić to dobrze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 156 1512
Borekk17 napisał:

nie wrzucaj wszystkich do jednego worka bo to że ciągnik stoi w stodole to nie znaczy że nie mam wiedzy i sprzętu żeby zrobić to dobrze

Dokładnie, czasami ci co mają piękne warsztaty potrafią lecieć w chuja i udawać jacy to są fachowcy. Prosty przykład pompiarzy jeden przez drugiego najlepszy, nowe maszyny do regulacji pomp, cuda wianki. Niby ta sama pompa a każdy ja inaczej spierd...... I później zwalanie winy na rozrząd jakość części itd itd a i słabej jakości oringi 😆

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 373 1785
47 minut temu, Borekk17 napisał:

nie wrzucaj wszystkich do jednego worka bo to że ciągnik stoi w stodole to nie znaczy że nie mam wiedzy i sprzętu żeby zrobić to dobrze

Bo nie masz, albo jesteś rolnik albo mechanik albo ślusarz czy szlifierz. A jak znasz się na wszystkim to znaczy że nie znasz się na niczym.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2145 19249

@bears a jak to przerobić ?  U mnie w obydwu są lekkie zapocenia i wcale tego nie ruszam :) Na betonie stoi dwa tygodnie nie ruszany i żadnej plamy nie ma a oleju pełen stan także chyba skrzynia jest szczelna .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 373 1785
11 minut temu, mateuszc355 napisał:

@bears a jak to przerobić ?  U mnie w obydwu są lekkie zapocenia i wcale tego nie ruszam :) Na betonie stoi dwa tygodnie nie ruszany i żadnej plamy nie ma a oleju pełen stan także chyba skrzynia jest szczelna .

Jak się nie leje to luz i tylko się cieszyć bo czasami naprawdę jest tragicznie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2145 19249

No kiedyś z tatą wymienialiśmy ten wałek i simeringi w c355 bo było tragicznie.   Ale mówiłeś coś o przeróbce czyli na łożysko czy jak ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 575 4378
bears napisał:

47 minut temu, Borekk17 napisał:

nie wrzucaj wszystkich do jednego worka bo to że ciągnik stoi w stodole to nie znaczy że nie mam wiedzy i sprzętu żeby zrobić to dobrze

Bo nie masz, albo jesteś rolnik albo mechanik albo ślusarz czy szlifierz. A jak znasz się na wszystkim to znaczy że nie znasz się na niczym.

tak dla jasności to z zawodu jestem mechanikiem ciągnik i pole to hobby a w pracy mamy konkretny warsztat ślusarski i wszystkie maszyny i mam do tego dostęp także bez. problemu mogę sobie dorobić co mi się tylko zechce a w szkole trochę na różnych maszynach uczyli dobrze że ty się znasz ma wszystkim i we wszystkim jesteś najmądrzejszy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1559 10085
1 godzinę temu, Bizon1201 napisał:

Dokładnie, czasami ci co mają piękne warsztaty potrafią lecieć w ch*ja i udawać jacy to są fachowcy. Prosty przykład pompiarzy jeden przez drugiego najlepszy, nowe maszyny do regulacji pomp, cuda wianki. Niby ta sama pompa a każdy ja inaczej spierd...... I później zwalanie winy na rozrząd jakość części itd itd a i słabej jakości oringi 😆

Nie dość że pompa rozregulowana to chińskie części po wstawiane i nie idzie jej ustawić bo zaworki podają jak sobie chcą najczęściej zwalają na rozrząd że krzywki wytarte.... Ciągnik chodził równo przed oddaniem pompy tylko brakowało już mocy i sekcje były po części zużyte.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 373 1785
1 godzinę temu, mateuszc355 napisał:

No kiedyś z tatą wymienialiśmy ten wałek i simeringi w c355 bo było tragicznie.   Ale mówiłeś coś o przeróbce czyli na łożysko czy jak ?

Nie, wałek stały i ręczny na linkę.

49 minut temu, Borekk17 napisał:

tak dla jasności to z zawodu jestem mechanikiem ciągnik i pole to hobby a w pracy mamy konkretny warsztat ślusarski i wszystkie maszyny i mam do tego dostęp także bez. problemu mogę sobie dorobić co mi się tylko zechce a w szkole trochę na różnych maszynach uczyli dobrze że ty się znasz ma wszystkim i we wszystkim jesteś najmądrzejszy

Nie jestem najmądrzejszy ale pewnikiem jest to że tego nie zrobisz dobrze co widać po twoich postach. Samo twoje pisanie o rozwiercaniu daje mi już światło na to że nie masz pojecia o temacie.

45 minut temu, Adi96 napisał:

Nie dość że pompa rozregulowana to chińskie części po wstawiane i nie idzie jej ustawić bo zaworki podają jak sobie chcą najczęściej zwalają na rozrząd że krzywki wytarte.... Ciągnik chodził równo przed oddaniem pompy tylko brakowało już mocy i sekcje były po części zużyte.

Problem prócz części są właściciele pomp. Każdy chce mieć dobrze ale nikt nie chce wyłożyć pieniędzy. Dobry remont pompy od c360 to granicę 1000zl a nie 300 czy 400.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1559 10085

Regeneracja pompy na dobrych częściach to jest 700 800 zł.Właściciele? Jak pompiarz pieprzy panie za 400 zł zrobię na polskich częściach,nie ma ani grama uczciwości to kto tam docieka z chłopów.Powiedział by panie za 400 części niskiej jakości nie daje gwarancji że będzie dobrze chodziła na pana odpowiedzialność lub 2x tyle Polskie części.Ojciec tez zawiózł gdzie taniej tlumaczyłem żeby w inne miejsxe to żałował 150 zl potem problem z obrotami i odpalaniem w mrozy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 575 4378
bears napisał:

Nie jestem najmądrzejszy ale pewnikiem jest to że tego nie zrobisz dobrze co widać po twoich postach. Samo twoje pisanie o rozwiercaniu daje mi już światło na to że nie masz pojecia o temacie.

hahaha dobry jesteś niby się nie wymadrzasz ale jednak wiesz że nie mam pojęcia tylko skąd to wiesz wywróżyłeś ze szklanej kuli ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 373 1785
7 godzin temu, Adi96 napisał:

Regeneracja pompy na dobrych częściach to jest 700 800 zł.Właściciele? Jak pompiarz pieprzy panie za 400 zł zrobię na polskich częściach,nie ma ani grama uczciwości to kto tam docieka z chłopów.Powiedział by panie za 400 części niskiej jakości nie daje gwarancji że będzie dobrze chodziła na pana odpowiedzialność lub 2x tyle Polskie części.Ojciec tez zawiózł gdzie taniej tlumaczyłem żeby w inne miejsxe to żałował 150 zl potem problem z obrotami i odpalaniem w mrozy.

Nie zrobisz pompy dobrze za takie pieniądze. Sekcje i resztę gratów kupisz lepsze ale regulatora nie ogarniesz dlatego te ciągniki później falują na obrotach.

13 minut temu, Borekk17 napisał:

hahaha dobry jesteś niby się nie wymadrzasz ale jednak wiesz że nie mam pojęcia tylko skąd to wiesz wywróżyłeś ze szklanej kuli ?

Powiedz tu nam jak to zamierzasz ewentualnie naprawiać, to wszystko wyjaśni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 575 4378

jeżeli będzie potrzeba to wezmę. obudowę skrzyni do pracy założę ją na wytaczarkę i przejadę obydwa otwory w jednej osi i wtedy dorobię sobie tulejki w obudowę i nie trzeba nic więcej kombinować takie rozwiązanie wytrzyma długie lata a jeśli twierdzisz że można to zrobić lepiej to pochwal się może ja i wiele innych osób skorzysta z twojego patentu

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj