Belarus 742.7 Agritechnica
 

Belarus 742.7 Agritechnica

  • 3378 wyświetleń

Nowa wizja ciągników MTZ Belarus model 742

 


Informacje o zdjęciu Belarus 742.7 Agritechnica




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Autofan
  • 22 215

Przedni most, i tylni to widać, że to konstrukcja Carraro, jeśli silnik będzie bez DPF i cena konkurencyjna to namiesza on na rynku ciągników tej mocy. Pytanie tylko jaki komfort zapewnia kabina, nigdzie nie podają poziomu hałasu.

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 146 3686

Oczywiście że kierownicą po środku - od paru lat ta kabina jest produkowana do min. modelu 622 i zawsze była w niej po środku. To moim zdaniem jest właśnie tego modelu następca - z tego co słyszałem nie był on za bardzo udany...

Ogólnie to taki Major od Belarusa

Bardziej mnie zadziwiło że poddali modernizacji swoją standardową kabinę do tych najprostszych modeli - przednie szyby są teraz wklejane co poprawiło widoczność - po tylu latach - szok.

Najciekawiej zapowiada się 923.7 - skrzynia 14/12 w końcu ma rewers i półbiegi mechaniczne razem. Czekam teraz na półbiegi bez sprzęgła w połączeniu z rewersem (czyli skrzynia 21/18). Jakby wychodziły te modele z niższą normą eurokołchozową wyposażone w starego MMZa na czeskiej pompie to myślę że miały by całkiem niezłe wzięcie na naszym rynku.

 

Edytowano przez MgrLukash

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agriculture
  • 351 2767
Piotruniu25 napisał:

O ile jakość tego ciągnika będzie w miarę.😉

Dokładnie, żeby nie trzeba było sorbentem podsypywać miejsca gdzie parkuje 😂

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sylwekx25
  • 1312 3277
Rolnik7343 napisał:

Stare mtz'y też były z kierownicą na środku

Całkiem stare mtz-ty miały jeszcze bardziej z boku kierownicę niż te nowsze... Na środku miały ltz-ty a to całkiem inne ciągniki, z innej fabryki.

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik7343
  • 5821 16549

Były też MTZy UMO i one miały kierownice na środku ;) nawet ostatnio byłem takiego oglądać i jeździłem takim 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej78
  • 94 1067
5 godzin temu, Autofan napisał:

 jeśli silnik będzie bez DPF i cena konkurencyjna to namiesza on na rynku ciągników tej mocy. 

Nie te czasy , dostosowali silniki do najnowszych norm  poprzez zamontowany SCR  ( widoczny  zbiornik na AdBlue).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 337 3558

A widzial ktos z was Common rail w rusku? Kumpel mechanik mi o takim jednym mowil nawet gdzies niedaleko na ilus setkach ha pracuje sam ruski sprzet. 18 tys mth i zaczal wtrysk szwankowac. Okazalo sie ze cewka na wtrysku, jakie bylo jego zdziwnienie jak to ujrzał. Normalnie cewka jest w wielkosci hmm malego kieliszka a tutaj wielkosci szklanki hehe. Ja bym sue nie zdziwil jakby ruskie na ten caly adblue mieli swoj patent ....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5263

naściągali sprzętu z zachodu to kopiują licencja nie potrzebna coś zmienią żeby tak samo działało ale deko inaczej wyglądało 😁

 

Oglądałem filmiki z YT to mają tam te sprzęty jeśli idzie o transport zachodnie ciężarówki , zresztą kiedyś jeden Rosjanin sam gadał że Volvo to sprzęt -tir  , a sam jeździł mercem -osobówką (jak wiadomo 😄)

ALe kiedyś trafiłem na mtz nowego w tej ładniejszej kabinie ( coś jak te 150 KM pronary na mtz ) silnik 4 -cyl i miał właśnie 4 półbiegi , a był przecież filmik z mtz z 5 czy 4 obrótówką KV gdzie miał most carraro .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mati571401
  • 18 411

Silnik Caterpillar skrzynia w opcji 24x24 z rewersem wskakują już na wyższy poziom

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 229 4305
20 godzin temu, Mikruss napisał:

A widzial ktos z was Common rail w rusku? Kumpel mechanik mi o takim jednym mowil nawet gdzies niedaleko na ilus setkach ha pracuje sam ruski sprzet. 18 tys mth i zaczal wtrysk szwankowac. Okazalo sie ze cewka na wtrysku, jakie bylo jego zdziwnienie jak to ujrzał. Normalnie cewka jest w wielkosci hmm malego kieliszka a tutaj wielkosci szklanki hehe. Ja bym sue nie zdziwil jakby ruskie na ten caly adblue mieli swoj patent ....

No. Tutaj akurat prototyp firmy Motorpal ale chyba jednak nie wszedł do produkcji a obecnie MMZ montuje ten system od firmy Bosch. A ten silnik CAT to tak naprawdę Perkins Syncro 2.2 pod inną nazwą.

 

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • szanel
  • zkordalski
  • 344 2175

dokładnie każdy jcb czy cat mają silniki perkinsa a tu nazwa trochę lepiej brzmi 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Shogun
  • 48 273
Dnia 24.11.2019 o 19:08, MgrLukash napisał:

Oczywiście że kierownicą po środku - od paru lat ta kabina jest produkowana do min. modelu 622 i zawsze była w niej po środku. To moim zdaniem jest właśnie tego modelu następca - z tego co słyszałem nie był on za bardzo udany...

Ogólnie to taki Major od Belarusa

Bardziej mnie zadziwiło że poddali modernizacji swoją standardową kabinę do tych najprostszych modeli - przednie szyby są teraz wklejane co poprawiło widoczność - po tylu latach - szok.

Najciekawiej zapowiada się 923.7 - skrzynia 14/12 w końcu ma rewers i półbiegi mechaniczne razem. Czekam teraz na półbiegi bez sprzęgła w połączeniu z rewersem (czyli skrzynia 21/18). Jakby wychodziły te modele z niższą normą eurokołchozową wyposażone w starego MMZa na czeskiej pompie to myślę że miały by całkiem niezłe wzięcie na naszym rynku.

 

 

Modele 952 też mają rewers i to bardzo fajnie bo pod lewą ręką, do dżojstika ładowacza bardzo fajnie to pasuje. Tylko że nie potrzebnie dołożyli osobną wajchę od reduktora polowe-szosowe, choć niektórym może to się przydać. No i żółw-zając poszedł na lewą stronę konsoli, błąd jak zestopniowanie 4 biegu zostało jak dawniej, beznadziejnie będzie przełączać jednocześnie na żółwia i wbijać 4 z obciążeniem.

Ogólnie trochę poprawili ale też i popsuli.

 

 

Edytowano przez Shogun

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj