New Holland T7.230
 

New Holland T7.230

  • 4755 wyświetleń

W końcu jestem w pełni zadowolony z pracy skrzyni AC, wystarczyła inicjalizacja oprogramowania skrzyni dzięki czemu traktor stał się bardzo żwawy. Przy okazji została zmieniona moc na 270 km, a to wszystko za sprawą firmy MST (Mappatori Support Team)

Z albumu:

Reanimacja maszyn

  • 2 zdjęcia
  • 0 komentarzy
  • 45 komentarzy obrazka

Informacje o zdjęciu New Holland T7.230




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Firewall88899
  • 284 1199

damianzbr poczytaj trochę o tuningach silników benzynowych ale również diesli bo widzę nie masz pojęcia. dużo silników doladowanych jest fabrycznie przelanych i moc podnosi się właśnie poprzez korekte dawki paliwa i zwiększenie dawki powietrza. praktycznie większość silników po chipie pali mniej. jak ktoś to zrobi nie udolnie zwiększając tylko dawkę paliwa no to potem będzie zarl jak smok i kopcil jak stara 60tka. dzisiaj większość doladowanych silników jest fabrycznie bardzo zdlawiona przez to silniki są mulowate. dobry chip pozwoli je odmulic i obniżyć spalanie.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koniu
  • 841 5241

to albo producent jest głupi albo o co chodzi? Czemu nie wypuszczają z fabryki takich już gotowych odmulonych i zczipowanych ciągników? Chyba lepiej wypuścić ciągnik który jest mocniejszy i mniej pali. Jakoś nie jestem przekonany do tego czipowania itd. Tak jak ktoś wyżej napisał, jeszcze troche to traktor będzie produkował ropę, a większy będzie bardziej eko od małego ciągnika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 543 2301
6 godzin temu, sumek666 napisał:

Nie wymyślił tylko ma rację 

Właśnie taka jest idea kompresorów i turbosprężarek

Idea jest taka aby dostarczyć więcej powietrza bez którego zwiększanie dawki paliwa nie ma sensu. Bez tych dwoch dobrodziejstw silniki były dość mocno ograniczone. W tym momencie jedynie na co trzeba zwracać uwagę to ewentualna wytrzymałość podzespołów.

6 godzin temu, Firewall88899 napisał:

damianzbr poczytaj trochę o tuningach silników benzynowych ale również diesli bo widzę nie masz pojęcia. dużo silników doladowanych jest fabrycznie przelanych i moc podnosi się właśnie poprzez korekte dawki paliwa i zwiększenie dawki powietrza. praktycznie większość silników po chipie pali mniej. jak ktoś to zrobi nie udolnie zwiększając tylko dawkę paliwa no to potem będzie zarl jak smok i kopcil jak stara 60tka. dzisiaj większość doladowanych silników jest fabrycznie bardzo zdlawiona przez to silniki są mulowate. dobry chip pozwoli je odmulic i obniżyć spalanie

Co z tego że w silniku jest kilka czujników które razem z ECU dążą do mieszanki stechiometrycznej. Ważne że producenci wola przelać silnik który pali więcej i produkuje więcej zanieczyszczeń mimo tego że ciągle trwa wyścig szczurów pod względem ekologi czy spalania... Więcej powietrza to więcej paliwa czyli większe spalanie chyba że ktoś nie uznaje przyjętych praw fizyki. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość
8 godzin temu, sumek666 napisał:

Nie wymyślił tylko ma rację 

Właśnie taka jest idea kompresorów i turbosprężarek

A to on pisał o kompresorach turbo? Nie wiedziałem, myślałem że mowa jest o zmianie mapy a nie turba na bardziej wydajne.

 

 

7 godzin temu, Firewall88899 napisał:

damianzbr poczytaj trochę o tuningach silników benzynowych ale również diesli bo widzę nie masz pojęcia. dużo silników doladowanych jest fabrycznie przelanych i moc podnosi się właśnie poprzez korekte dawki paliwa i zwiększenie dawki powietrza. praktycznie większość silników po chipie pali mniej. jak ktoś to zrobi nie udolnie zwiększając tylko dawkę paliwa no to potem będzie zarl jak smok i kopcil jak stara 60tka. dzisiaj większość doladowanych silników jest fabrycznie bardzo zdlawiona przez to silniki są mulowate. dobry chip pozwoli je odmulic i obniżyć spalanie.

Silnik nie ma mocy z powietrza, to jakaś brednia. Moc jest ze spalania mieszanki, a do spalania jest potrzebne powietrze, jednak samą moc uzyskujemy z spalania paliwa.

Może nie jestem znawcą tematu, ale fizykę w szokle podstawowej to miałem i wtedy jeszcze nie chodziłem na wagary.

Edytowano przez damianzbr

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roman4321
  • 1385 1733

i powiedz że na fizyce robiliście analize spalania jakoś nie możliwe się wydaje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • fezoi
  • 170 1838
22 godziny temu, Zaczyn napisał:

Moc wzrosła o 90 km, a moment o około 400

Ile 💲za te  przyjemności 😵 ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Firewall88899
  • 284 1199

tak moc bierze się z paliwa i powietrza, ale czasami wystarczy mniej paliwa i więcej powietrza :) jak masz za duża dawkę samego paliwa to mocy nie będziesz miał wcale więcej. nie wiem jak w ciagnikach głowy sobie nie dam uciąć, ale praktycznie w każdym aucie które znam i było po chipie to paliło mniej.. ogólnie chip tuning to jest trochę głębszy temat. czasami sama mapa za wiele też się nie uzyska.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Komarkami to se możecie w WLKP my się WSKami woziliśmy,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

w dieslu moc glownie sie bierze z paliwa. Weźcie wolnossacy silnik np. w c330 i podlejcie ropy...deba stanie no ale wiadomo doda sie turbo etc jest duzo lepiej bo bez tego kpci jak lokomotywa. W benzyniaku jest inaczej i tam w silniku dąży sie do zubozenia mieszanki no ale znowu afr w okolicach 10 potrafi popsuc tloki...a w dieslu jest odwrotnie jak przelejesz paliwem to tloki popłyną.

Kiedys jak sie bardziej z kumplami bawalismy w oplach w v6 to doloty kombinowane wydechy, ja to nawet customowe walki rozrzadu sobie zrobilem w krakowie ale dopuero jak kolega zamontowale tzw swinie i odjal paliwa na górze to nagle 20 km sie pojawilo bo oryginalny sterownik z 2.5 zalewal nam silniki 3.2 gdzie i tak juz teoszke przeplywka byla wystrugana aby bylo przeklamanie z powietrzem i komp nie dolewal tyle paliwska.

 Znowu w starych tuebo klekotach sie krecilo dawka paliwa i manipulowalo boost pinem i bylo mocy przybywaj i tuebo wczesniej wstawalo i podkrecalo sie cisnienie doladowania do momentu az przestalo auto solidnie kopcic ale nie wiecej jak do 1.8 bara albo sie wymienialo na duze turbo itp i np w 1.7 td isuzu kumpel z 82 km zrobil ponad 140 km ....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Firewall88899
  • 284 1199

mikrus generalnie zabawa z wolnossakami nie opłacalna, czasami się można pobawić np wydechem, dolotem, przepustnica itp ale to przyrost i tak slaby

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

moze i nie oplacalny ale za to jaka zabawa. Ja 6 lat temu w vectrze b kombi mialem wsadzone 3.2 v6 leciutko dlubniete czyli walki wydech supersporta  itp koszt jakies 1500 zl za mody i zamiast 211 km jak w vectrze c bylo ponad 240 km i 320Nm to uwierz mi w zwyklym cichociemnym kombiaczu potrafilo zdziwic niejedno bmw. Dzisiaj wszyscy robia jakies 2.0 turbo to wtryski i turbina i 250 km lekko ale ni to dzwieku ni startu z dolu a tam to silnik szedl z dolu jak pocisk. To samo w nowych ciagnikach. 3.4 l jak w Nh i kufa 110 km. To w ropniaku musi byc podlane paliwskiem i taka pier**la spali pewnie mniej ale minimalnie na pelnym obciazeniu jak stary tm 115 z 7.5 l silnjkiem co szedl jak czolg w polu a moc niby podobna....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • RafaWinkowski
  • 1 8
4 godziny temu, koniu napisał:

to albo producent jest głupi albo o co chodzi? Czemu nie wypuszczają z fabryki takich już gotowych odmulonych i zczipowanych ciągników? Chyba lepiej wypuścić ciągnik który jest mocniejszy i mniej pali. Jakoś nie jestem przekonany do tego czipowania itd. Tak jak ktoś wyżej napisał, jeszcze troche to traktor będzie produkował ropę, a większy będzie bardziej eko od małego ciągnika.

To proszę mi wyjaśnić sprawę vw dlaczego robili coś ?????? 
Żeby było dobrym produktem na rynku a co się stało ?????

Dlaczego tak sie stało ja odp znam i zachowam ją dla siebie 

Taki to przykład sobie pozwoliłem przytoczyć padnie pytanie jedno drugi trzecie 

Dodam tylko ze z vw zostaje wycofany amarok , ktoś zapyta dlaczego ? 
A w roku 2020 zobaczycie co sie będzie działo począwszy od  ( data conect )

Kto miał przyjemność byc na agritechnika 

wie o czym mowa. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lolq1660
  • 189 1597

Nie trzymaj nas w nie pewności...czemu nie będzie amaroka? 😁 Co do jednego się zgodzę z kolegą Zaczyn... Człowiek z MST czyt. RafaWinkowski😎 naprawdę ma pojęcie o tym co robi, dzięki niemu podniosłem moc w t6050 i t5060 przez telefon😀bardzo dużo wiedza, widać że zaczynał od Fiata a nie od TM-a... Ale z tego co kojarzę to cennik w Polsce miał być w euro😅😅😅 stąd też pytam jak to wychodzi cenowo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj