Claas Arion 510
 

Claas Arion 510

Claas Arion 510


Informacje o zdjęciu Claas Arion 510

Zrobione z LG Electronics LG-M200

  • 3,5 mm
  • 1/111
  • f f/2.2
  • ISO 50

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • tomek15h
  • 61 586
Dnia 8.11.2019 o 22:01, ASZv3 napisał:

Gdzie obciążnik? ;)

Nie jest potrzebny do tej talerzówki, balast czeka na cięższe maszyny ,jak go  założę to podeślę fotkę😀

Edytowano przez tomek15h

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 4887 16837

Zakładaj obciążnik nawet mały. Przód nie będzie tak skakał. Moją 7 t areskę z 4 zagonową nieco nosi po nierównym asfalcie przy 35-40 km/h. Daleko wysunięty cieżar robi swoje i wybija przód.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomo12
  • 113 1327

Ares zupełnie inaczej się prowadzi przy jeździe z obciążeniem. Na pusto to czasami trzeba uważać, żeby nie wypaść z siedzenia. Ciekawe czy amortyzacja przedniej osi bez obciążenia na przednim tuzie sprawdzałaby się.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek15h
  • 61 586
9 godzin temu, Thomas2135 napisał:

Zakładaj obciążnik nawet mały. Przód nie będzie tak skakał. Moją 7 t areskę z 4 zagonową nieco nosi po nierównym asfalcie przy 35-40 km/h. Daleko wysunięty cieżar robi swoje i wybija przód.

Jeszcze raz podkreślam że z tym agregatem talerzowym nie ma potrzeby zapinać obciążnika na przód i przednia oś amortyzuje skutecznie. Do pługa zapinam 1000 kg .Na asfalcie w obydwu przypadkach przy 45 km/h prowadzi się bez żadnego bujania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 13 1104

ważyłeś go? wydaję się masywniejszy od mojej valtry....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek15h
  • 61 586

Nie ważyłem, z tabeli w instrukcji obsługi wynika że w kompletacji z miękką osią ,przednim tuzem ,ogumieniem 520/70/R38 i 420/70/28 ,bez kierowcy i dociążania waży 6478 kg. Dokładny rozkład masy (przód / tył), w tej kompletacji  wynosi 48/52% .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 13 1104

Czyli tyle samo co valtra A wygląda masywniej...


Nie chciałeś szerszych opon?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek15h
  • 61 586

Parę kilo więcej niż Valtra N 114-może dlatego wygląda masywniej😀.Szerszych opon nie potrzebuję ,uważam że są  zbędne w ciągniku tej mocy,gdy bym miał jakieś ekstremalne warunki typu podmokłe tereny czy górki może bym się zastanawiał nad szerszymi,ale na równinie na 1,2,max 3 klasie ziemi , te są w zupełności wystarczające.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 13 1104

ja mam n114 i moja ma 6440kg dokładnie (ważone)


kumpel ma n134 to jest cięższa o ok 300kg....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj