ASZv3 829 Napisano Listopad 8, 2019 Zaawansowany 829 5395 Gdzie obciążnik? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor89 60 Napisano Listopad 9, 2019 Zaawansowany 60 1658 lux maszyna😉 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek15h 110 Napisano Listopad 10, 2019 (edytowany) Zaawansowany 110 820 Dnia 8.11.2019 o 22:01, ASZv3 napisał: Gdzie obciążnik? Nie jest potrzebny do tej talerzówki, balast czeka na cięższe maszyny ,jak go założę to podeślę fotkę😀 Edytowano Listopad 10, 2019 przez tomek15h Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 10, 2019 Zakładaj obciążnik nawet mały. Przód nie będzie tak skakał. Moją 7 t areskę z 4 zagonową nieco nosi po nierównym asfalcie przy 35-40 km/h. Daleko wysunięty cieżar robi swoje i wybija przód. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomo12 373 Napisano Listopad 10, 2019 Zaawansowany 373 3010 Ares zupełnie inaczej się prowadzi przy jeździe z obciążeniem. Na pusto to czasami trzeba uważać, żeby nie wypaść z siedzenia. Ciekawe czy amortyzacja przedniej osi bez obciążenia na przednim tuzie sprawdzałaby się. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek15h 110 Napisano Listopad 10, 2019 Zaawansowany 110 820 9 godzin temu, Thomas2135 napisał: Zakładaj obciążnik nawet mały. Przód nie będzie tak skakał. Moją 7 t areskę z 4 zagonową nieco nosi po nierównym asfalcie przy 35-40 km/h. Daleko wysunięty cieżar robi swoje i wybija przód. Jeszcze raz podkreślam że z tym agregatem talerzowym nie ma potrzeby zapinać obciążnika na przód i przednia oś amortyzuje skutecznie. Do pługa zapinam 1000 kg .Na asfalcie w obydwu przypadkach przy 45 km/h prowadzi się bez żadnego bujania. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor89 60 Napisano Listopad 11, 2019 Zaawansowany 60 1658 ważyłeś go? wydaję się masywniejszy od mojej valtry.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek15h 110 Napisano Listopad 11, 2019 Zaawansowany 110 820 Nie ważyłem, z tabeli w instrukcji obsługi wynika że w kompletacji z miękką osią ,przednim tuzem ,ogumieniem 520/70/R38 i 420/70/28 ,bez kierowcy i dociążania waży 6478 kg. Dokładny rozkład masy (przód / tył), w tej kompletacji wynosi 48/52% . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor89 60 Napisano Listopad 12, 2019 Zaawansowany 60 1658 Czyli tyle samo co valtra A wygląda masywniej...Nie chciałeś szerszych opon? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek15h 110 Napisano Listopad 12, 2019 Zaawansowany 110 820 Parę kilo więcej niż Valtra N 114-może dlatego wygląda masywniej😀.Szerszych opon nie potrzebuję ,uważam że są zbędne w ciągniku tej mocy,gdy bym miał jakieś ekstremalne warunki typu podmokłe tereny czy górki może bym się zastanawiał nad szerszymi,ale na równinie na 1,2,max 3 klasie ziemi , te są w zupełności wystarczające. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor89 60 Napisano Listopad 12, 2019 Zaawansowany 60 1658 ja mam n114 i moja ma 6440kg dokładnie (ważone)kumpel ma n134 to jest cięższa o ok 300kg.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Arek 218 Napisano Listopad 27, 2019 Zaawansowany 218 5678 Dnia 11.11.2019 o 10:36, tomek15h napisał: Nie ważyłem, z tabeli w instrukcji obsługi wynika że w kompletacji z miękką osią ,przednim tuzem ,ogumieniem 520/70/R38 i 420/70/28 ,bez kierowcy i dociążania waży 6478 kg. Dokładny rozkład masy (przód / tył), w tej kompletacji wynosi 48/52% . Miałem na testach 530 z fabrycznym tuzem, wzmocnieniami po bokach silnika i skrzyni, z pełnym zbiornikiem ON ważył 7090kg. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
romanekdeutz 88 Napisano Luty 7, 2020 Zaawansowany 88 1860 Jak w twoim claasie jest z obrotami silnika przy 45km/h? Miałem na testach mf5712s na skrzyni dyna 6 to jechał max 40 i to przy obrotach chyba 1900 i trochę się tym zraziłem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor89 60 Napisano Luty 7, 2020 Zaawansowany 60 1658 pewnie miał skrzynie 40km/H bez Eco....U mnie w valtrze 45km/H to przy 1700/1800obr. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
romanekdeutz 88 Napisano Luty 7, 2020 Zaawansowany 88 1860 Możliwe że nie miał ten opcji Eco chociaż to dziwne bo wydawał się bogato wyposażony m.in 2 joysticki na podłokietniku. I z tego co pamiętam tam były koła 540 a one mają jednak trochę mniejszy obwód a to już robi różnicę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
limousine 38 Napisano Luty 7, 2020 Zaawansowany 38 583 W claasie skrzynia hexa z eko ma 40 km/h przy 1650 obrotach Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kuba5r 18 Napisano Luty 7, 2020 Zaawansowany 18 285 50 przy 1900 i 57 przy 2100, i to ma jeszcze jakiś kaganiec bo na przedostatnim biegu kręci aż do 2300 obr, na ostatnim 2100 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek15h 110 Napisano Luty 8, 2020 Zaawansowany 110 820 W clasie seria 500-600 z hexa są zasadniczo 3 typy prędkości jazdy,a tak przynajmniej wynika z informacji producenta.Jest eco 40,następnie super eco 40 oraz 50 km/h. W tej mojej 510 jest standart,czyli eco 40 . W praktyce na przełożeniu D6 rozwija prędkość 44 km/h przy obrotach 1950-1980 i dalej już się nie wkręca. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor89 60 Napisano Luty 8, 2020 Zaawansowany 60 1658 W sumie 44km/H to już jest wystarczająca prędkość ja staram się nie przekraczać 45km/H chyba że mi się spieszy to gaz w podłogę 😂 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek15h 110 Napisano Luty 8, 2020 Zaawansowany 110 820 Też tak sądzę ,chyba że ktoś dużo robi w transporcie to te kilka kilometrów robi mu różnicę . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor89 60 Napisano Luty 8, 2020 Zaawansowany 60 1658 po za tym u mnie jak przekroczę 45km/H to strasznie opony huczą 🙄 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Arek 218 Napisano Luty 8, 2020 Zaawansowany 218 5678 Przy super eco i 50 nie trzeba jeździć z max prędkością a 40 jest przy niższych obrotach co daje mniejsze spalanie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kuba5r 18 Napisano Luty 9, 2020 Zaawansowany 18 285 Wydaje mi się, że super eco i 50 to jedno i to samo z tą różnicą, że 50 jest rozblokowana zwykla eco musi się jakoś różnić konstrukcyjnie skoro przy 45 km/h kręci prawie 2000 obr Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Arek 218 Napisano Luty 9, 2020 Zaawansowany 218 5678 Racja przy super eco prędkość 50 jest zablokowana. Jeśli skrzynia ma fabrycznie odblokowaną prędkość 50 to muszą być hamulce na przedniej osi. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor89 60 Napisano Luty 9, 2020 Zaawansowany 60 1658 U mnie w valtrze prędkość była fabrycznie odblokowana nawet serwisant się zdziwił..... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się