Czwórki opanowały wyświetlacz.
 

Czwórki opanowały wyświetlacz.

  • 3497 wyświetleń
4444 godziny przepracowane w 5lat i 5m-cy. Przez ten czas żadnych poważniejszych awarii. Tylko przednia oś ma już luzy. Ładowacz swoje zrobił..

Informacje o zdjęciu Czwórki opanowały wyświetlacz.


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • bronek
  • 248 1184

Tak jest🙂grunt, że wystarczyło na dokończenie orki🙂 Co śmieszne wg instrukcji obsługi rezerwa wynosi 17l. A kiedyś w zimę wymieniłem filtry paliwa i paliwo (miało być zimowe, a okazało się letnim) i podczas zalewana nowym wyszło, że kontrolka rezerwy zapala się gdy w zbiorniku zostaje 40l ON. 🙂 Konkretna rezerwa,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Robert702
  • 0 42
13 godzin temu, bronek napisał:

M110GX z 2014r

Co nie tak jest z przednią osią ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
co to za kontrolka świecąca się na żółto?
co to za kontrolka świecąca się na żółto?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bronek
  • 248 1184
Robert702 napisał:

13 godzin temu, bronek napisał:

M110GX z 2014r

Co nie tak jest z przednią osią ?

Luz na zwrotnicach.


zetorlublin7341 napisał:

co to za kontrolka świecąca się na żółto?
co to za kontrolka świecąca się na żółto?

Jedna od paliwa🙂 druga sygnalizuje o uniesionym tylnym TUZ.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

u mnie jest podobnie. zbiornik na 110 litrów a jak wypale 80 litrów to już wskazówka jest przy ostatniej kresce. czyli około 30 litrów rezerwy jest

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836

A ponoć przednia oś miała być niezniszczalna na tle konwencjonalnych. A tu proszę sypie się gdzie w wielu ciągnikach z normalną osią wszystko jest ok.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bronek
  • 248 1184

Nie sypie się, tylko ma luzy, jak to bywa w ciągnikach z ładowaczem. W Renówce jeszcze szybciej oś dostawała luzów, a robiła połowę tego co Kubota. Ale każdy już chyba zauważył że dla @hubertussa Kubota to najgorsze ciągniki😆 Owszem nie są największym cudem techniki, ale do najgorszych też nie należą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KIRK80
  • 12 213
15 godzin temu, bronek napisał:

Nie sypie się, tylko ma luzy, jak to bywa w ciągnikach z ładowaczem. W Renówce jeszcze szybciej oś dostawała luzów, a robiła połowę tego co Kubota. Ale każdy już chyba zauważył że dla @hubertussa Kubota to najgorsze ciągniki😆 Owszem nie są największym cudem techniki, ale do najgorszych też nie należą.

Kasowałeś już luzy śrubą na zwrotnicy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kokoman0
  • 305 1783

U mnie też już były wyczuwalne luzy na zwrotnicach ale po pół obrotu śrubami i po luzach. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bronek
  • 248 1184

Faktycznie, zapomniałem o tych srubach. Dzięki, jutro spróbuje docisnąć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836
Dnia 11.11.2019 o 18:36, jonek98 napisał:

a co w tej osi jest specjalnego ?

No właśnie nie wiem. Ale jak ciągniki Kuboty wchodziły na rynek to ludzie pisali, ze to osie niezniszczalne. Bo nie ma przegubów, wszystko pracuje w osłonie oleju itd. Nie wiem na podstawie jakich dowodów i doświadczeń. Ale masa była tego typu wpisów, że to najlepszy ciągnik do tura i w ogóle. Można wszystko znaleźć w temacie o Kubocie.

Dnia 11.11.2019 o 19:32, bronek napisał:

Nie sypie się, tylko ma luzy, jak to bywa w ciągnikach z ładowaczem. W Renówce jeszcze szybciej oś dostawała luzów, a robiła połowę tego co Kubota. Ale każdy już chyba zauważył że dla @hubertussa Kubota to najgorsze ciągniki😆 Owszem nie są największym cudem techniki, ale do najgorszych też nie należą.

Skoro dostaje luzów to się sypie. Myślisz, że w nieskończoność będziesz te luzy podciągał? Ja wiem, że ludziom ciężko przyznać się do błędów. I ci, którzy pisali w temacie o Kubocie, że ta oś jest najlepsza do tura i tak się nie przyznają, że nie mieli racji. Ale prawda widać jaka jest. Po co porównywać nowy ciągnik do starej renówki. Która nie wiadomo jaki ma przebieg i ilu właścicieli i jak os była smarowana itd? Ja mam mf a 4270, którego historię znam od nowości. Chociaż kupiłem go 9 letniego. U poprzedniego właściciela non stop jeździł z mulczerem na przodzie około 800 - 900 kg. A jak nie z mulczerem to z turem, który tez wazy sam 900 kg. Pracownicy jeździli po asfalcie z włączonym 4x4. Musiałem przedni dyferencjał naprawić, choć tryby wytrzymały. Ale na przegubach, zwrotnicach czy końcówkach zero luzów i przebieg 7,3 tys mth. A ty piszesz, że w kilkuletnim ciągniku tak się stało i w starym też.

Po prostu upadł kolejny mit o ciągnikach Kubota.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sw_kamil
  • 153 706

To po co naprawiałeś jak wszystko było dobrze. Jeździj ty Mf i bądź szczęśliwy, a nie spinasz się na te Kuboty jak by Ci jakąś krzywdę robiły

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836

Chyba wytłumaczyłem jasno. Poza tym nigdzie się nie spinam. Podałem ci konkretne argumenty. Ale po tonie twojej wypowiedzi widzę, ze ty się spinasz bo ci to nie pasuje. Rozumiem, że wg ciebie o Kubocie wolno pisać albo dobrze albo wcale.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj