Skocz do zawartości

Czwórki opanowały wyświetlacz.



4444 godziny przepracowane w 5lat i 5m-cy. Przez ten czas żadnych poważniejszych awarii. Tylko przednia oś ma już luzy. Ładowacz swoje zrobił..
Co widzimy na zdjęciu Czwórki opanowały wyświetlacz. ?

Ciągnik Kubota MGX, uzbrojony w moc silnika wynoszącą 135 KM, pracuje w polu, demonstrując swoje możliwości. Sercem maszyny jest wydajny silnik Kubota o pojemności 6.1 litra z czterema cylindrami, który gwarantuje optymalną moc i efektywność paliwową w trudnych warunkach polowych. Ciągnik wyposażony jest w zaawansowaną, mechaniczną skrzynię biegów 12/12, która pozwala na precyzyjne dopasowanie prędkości do wykonywanego zadania. Kubota MGX współpracuje z siewnikiem, co wykorzystuje pełny potencjał mocnego tylnego TUZ o udźwigu do 5000 kg, zapewniając efektywny transport ciężkiego sprzętu po polu. Ta maszyna, poprzez swoje dane techniczne i funkcje, jest dowodem wszechstronności i wydajności, które charakteryzują serię MGX w codziennych pracach rolniczych.


Rekomendowane komentarze

Tak jest🙂grunt, że wystarczyło na dokończenie orki🙂 Co śmieszne wg instrukcji obsługi rezerwa wynosi 17l. A kiedyś w zimę wymieniłem filtry paliwa i paliwo (miało być zimowe, a okazało się letnim) i podczas zalewana nowym wyszło, że kontrolka rezerwy zapala się gdy w zbiorniku zostaje 40l ON. 🙂 Konkretna rezerwa,

15 godzin temu, bronek napisał:

Nie sypie się, tylko ma luzy, jak to bywa w ciągnikach z ładowaczem. W Renówce jeszcze szybciej oś dostawała luzów, a robiła połowę tego co Kubota. Ale każdy już chyba zauważył że dla @hubertussa Kubota to najgorsze ciągniki😆 Owszem nie są największym cudem techniki, ale do najgorszych też nie należą.

Kasowałeś już luzy śrubą na zwrotnicy?

Dnia 11.11.2019 o 18:36, jonek98 napisał:

a co w tej osi jest specjalnego ?

No właśnie nie wiem. Ale jak ciągniki Kuboty wchodziły na rynek to ludzie pisali, ze to osie niezniszczalne. Bo nie ma przegubów, wszystko pracuje w osłonie oleju itd. Nie wiem na podstawie jakich dowodów i doświadczeń. Ale masa była tego typu wpisów, że to najlepszy ciągnik do tura i w ogóle. Można wszystko znaleźć w temacie o Kubocie.

Dnia 11.11.2019 o 19:32, bronek napisał:

Nie sypie się, tylko ma luzy, jak to bywa w ciągnikach z ładowaczem. W Renówce jeszcze szybciej oś dostawała luzów, a robiła połowę tego co Kubota. Ale każdy już chyba zauważył że dla @hubertussa Kubota to najgorsze ciągniki😆 Owszem nie są największym cudem techniki, ale do najgorszych też nie należą.

Skoro dostaje luzów to się sypie. Myślisz, że w nieskończoność będziesz te luzy podciągał? Ja wiem, że ludziom ciężko przyznać się do błędów. I ci, którzy pisali w temacie o Kubocie, że ta oś jest najlepsza do tura i tak się nie przyznają, że nie mieli racji. Ale prawda widać jaka jest. Po co porównywać nowy ciągnik do starej renówki. Która nie wiadomo jaki ma przebieg i ilu właścicieli i jak os była smarowana itd? Ja mam mf a 4270, którego historię znam od nowości. Chociaż kupiłem go 9 letniego. U poprzedniego właściciela non stop jeździł z mulczerem na przodzie około 800 - 900 kg. A jak nie z mulczerem to z turem, który tez wazy sam 900 kg. Pracownicy jeździli po asfalcie z włączonym 4x4. Musiałem przedni dyferencjał naprawić, choć tryby wytrzymały. Ale na przegubach, zwrotnicach czy końcówkach zero luzów i przebieg 7,3 tys mth. A ty piszesz, że w kilkuletnim ciągniku tak się stało i w starym też.

Po prostu upadł kolejny mit o ciągnikach Kubota.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v