Case 7220 i rumptstad
 

Case 7220 i rumptstad

  • 4377 wyświetleń

testy case'a



Informacje o zdjęciu Case 7220 i rumptstad




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 220 2473

Pancerne czołgi. Jednak bardzo słabym punktem jest podnośnik o strasznie małym udźwigu jak na ten przedział mocowy ciągników.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Słabszym punktem jest wyeksploatowanie tych modeli, ale. jak trafi się egzemplarz w miarę nie wyłechtany, to przeżyje wszystkie dzisiejsze plastykowe biedronki 😋

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czarek91
  • 17 256

w niedalekim PGR mają ten model od nowego i na tą chwilę ma około 39tys motogodzin i w silniku nie było nic robione a do skrzyni było raz zagladane. katalogowo udźwigu ma coś około 9 ton i chcąc wykorzystać jego uciąg to maszyna szeroka i tak jest półzawieszana. ten chodził u mnie głównie w transporcie od żniw do teraz to powiem wam że jest bajka, zakręt 90stopni ciągnę naczepę z wózkiem i na niej 27 ton kukurydzy to biorę go bez redukcji biegów zejdę do 1100 obrotów i jak wcisne gaz to puści czarną chmurkę ale wchodzi na obroty i szybko przyspiesza. przydała by się skrzynia 50km/h

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gomez181
  • 197 2232
czarek91 napisał:

w niedalekim PGR mają ten model od nowego i na tą chwilę ma około 39tys motogodzin i w silniku nie było nic robione a do skrzyni było raz zagladane. katalogowo udźwigu ma coś około 9 ton i chcąc wykorzystać jego uciąg to maszyna szeroka i tak jest półzawieszana. ten chodził u mnie głównie w transporcie od żniw do teraz to powiem wam że jest bajka, zakręt 90stopni ciągnę naczepę z wózkiem i na niej 27 ton kukurydzy to biorę go bez redukcji biegów zejdę do 1100 obrotów i jak wcisne gaz to puści czarną chmurkę ale wchodzi na obroty i szybko przyspiesza. przydała by się skrzynia 50km/h

torche dużo tysięcy tych motogodzin bez naprawy, słabo w to wierzę... jeśli chodzi o silnik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3866 8144
czarek91 napisał:

podobno tak

I to prawdziwych 200 nie jak w dzisiejszych pierdziawkach mierzony w laboratorium bez osprzętu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2345 14076

u mnie w dawnym pgr mają favorita od nowości 32 tys godzin i silnik nie ruszany a pracuje jako wol pociagowy w polu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Rowan napisał:

Jak Favorit to 800.

Pierwszym modelem Fendta z przekładnią Vario, był FAVORIT 926 ☺ Tak jak już wyżej było wspomniane, 700 vario również należały do serii Favorit. No i 5×× to też Favority, a także starsza seria 6××.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PanKapsel
  • 7 161

bywam w gospodarstwie w którym mają ich kilka i zaczeli kupować nowe jd a te chcieli wyprzedzać ale je zostawili bo nimi więcej robią bo jd to tylko serwis serwis

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 579 11936

Nie bardzo mi chce wierzy w te godziny bez remontu silnika. 

Moj Case  MX 150 ma 11 tys i fakt ze teraz przegrzalem silnik i pojdzie do remontu, ale zalozylem zegar do oleju i przy 90 stopniach wody ma 0,5 bara cisnienia oleju, przy 80 ma 1,5 bara, wiec jakie cisnienie  mial by przy 20 tys, w zyciu by tego nie dozyl. 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

chy chy bo yo traktorzysta kręcił na wachę do passata w tdi. Godziny czy jedzie czy pyrka na wolnych lecą tak samo toteż w komunalce np ciągnik cały dzień sobie pyrka...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • stary sołtys
  • soltys48
  • 19685 36207
12 godzin temu, gomez181 napisał:

torche dużo tysięcy tych motogodzin bez naprawy, słabo w to wierzę... jeśli chodzi o silnik

co w tym dziwnego??

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 579 11936
32 minuty temu, czarek91 napisał:

tomek73 a masz go od nowości?

Kupilem jak mial 8  lat z Niemiec z serwisu z ksiazka sewrisowa, wtedy mial 8 tys. Na 100% mial te godziny, na oryginalnych  oponach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

To co żeś robił, żeś go ku.wa przegrzał... ?! To już nie będzie "chodziło" jak do tej pory 😳

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

To przyklad z mojego domu. Do niedawna massey 3120 u braciaka 11 godz na budziku silnik dzwon nie zaglądane, obecny 6290 tez perkins tez jak dzwon,  kiedys jeszcze był 3080 ale dokladnie nie pamietam ile mial ale ok 10 tys tez nie ruszzany zero poboru oleju. U mnie na podwórku poprzednia Valtra 6550  niecałe 11 tys h  grama oleju nie ubywało, obecna 6350  z licznikiem na dzisiaj 10993 h zrobiła u mnie od zeszłego roku 550 h i oleju nie pobiera grama.

Znam różne przypadki i to bardzo skrajne, jedne co mają po 30 tys h i jeszcze chodzą ale to juz nie są igiełki coprawda, a i fendta 514 co przy 12 tys h kopcił jak lokomotywa tak palił olej ale się okazało ze wlasciciel pare razy go przegrzał hehe.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 579 11936
9 godzin temu, mraukot napisał:

To co żeś robił, żeś go ku.wa przegrzał... ?! To już nie będzie "chodziło" jak do tej pory 😳

Zawsze miałem problem, z grzaniem a w tym roku zmieniona chłodnica wyczyszczony interculer, nowa pompa wody Visko było 6 letnie i to one było winne, pilnowałem temperatury  ale  wystarczyła chwila nieuwagi i  przegrzałem. Odorywałem gruberem od miedzy ostatni raz pod górę. Silnik zaczął brać olej i delikatnie stuka. 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj