Mtz 82
 

Mtz 82

  • 8382 wyświetleń

Czas na przegląd po praktycznie bezawaryjnym sezonie 😁Praktycznie bo na koniec sezonu padło łożysko w tylnym kole...wyszedł spory wyciek z siłownika i kapeć(o ile kapec to awaria)😁 jak na 140 ruskich motogodzin w tym sezonie to dalej jestem z ruska bardzo zadowolony 🙂Aktualnie koło już na miejscu .silownik tez...Najwiekszy koszt to nowy olej hydrauliczny...uszczelniacze do rozdzielacza i siłownika całe 25 zł😁....pewnie dalej będzie sie pocic..patrząc jak te uszczelniacze sa wykonane ale trudno mogę mu to wybaczyć...niech się poci byle by się z niego nie lało


Informacje o zdjęciu Mtz 82

Zrobione z HUAWEI CAM-L21




Rekomendowane komentarze

  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20584

tarczki i ich regulacja :D W instrukcji jest chyba nawet opisane na ile tam to dociągać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kitowiak
  • 520 4896

I trzeba jej pilnować bo mi już 2x miske skasowała bo sie suka rozkreciła 🙈

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

Prorok nie wychwalaj tu ruska bo to zakazane zaraz Cie wysmieja. Podpore skrecic na max nawet z breszka a jak dalej slizga to dolozyc tarczek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Zaraz Użytkownik UZIU dojedzie Cię jak chłopca. Jego MTZ czy Pronar psuł się 3x na dzień, podczas gdy 99% ludzi jest zachwycona spalaniem, uciągiem i trwałością tych bestii...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojak1986
  • 1878 4976

W tych czasach kiedy rolnictwo jest nad przepaścią to koszty obsługi tego sprzętu to śmiech na sali. Liczy się egzemplarz. Tu jak połowa w obornik nie wjedzie i szkoda tego czy tamtego to pozniej wychwala. To co robi przy hodowli palone codziennie i mamy test...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2350 14095
Uziu92 napisał:

tarczki i ich regulacja :D W instrukcji jest chyba nawet opisane na ile tam to dociągać.

ja mam sztywna tuleje i jest spokój

kitowiak napisał:

I trzeba jej pilnować bo mi już 2x miske skasowała bo sie suka rozkreciła 🙈

gdzie ci sie rozkręcićła ?od silnika?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10450
TomiAgroKujawy napisał:

Zaraz Użytkownik UZIU dojedzie Cię jak chłopca. Jego MTZ czy Pronar psuł się 3x na dzień, podczas gdy 99% ludzi jest zachwycona spalaniem, uciągiem i trwałością tych bestii...

znam kolesia który kupił nowego pronara niebieskiego,i na gwarancji się psuło coś non stop,że chyba z pół ciągnika wymienili.A potem zaczął chodzić dobrze bez większych awarii

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20584
TomiAgroKujawy napisał:

Zaraz Użytkownik UZIU dojedzie Cię jak chłopca. Jego MTZ czy Pronar psuł się 3x na dzień, podczas gdy 99% ludzi jest zachwycona spalaniem, uciągiem i trwałością tych bestii...

zachwyconym to można być jak się zimne piwo w lodówce znajdzie w upał a nie starym ruskim traktorem 😁 po za tym Pronar przy czerwonym MTZ to ulep


TomiAgroKujawy napisał:

Zaraz Użytkownik UZIU dojedzie Cię jak chłopca. Jego MTZ czy Pronar psuł się 3x na dzień, podczas gdy 99% ludzi jest zachwycona spalaniem, uciągiem i trwałością tych bestii...

zachwyconym to można być jak się zimne piwo w lodówce znajdzie w upał a nie starym ruskim traktorem 😁 po za tym Pronar przy czerwonym MTZ to ulep

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Ważne że części dostępne wszędzie tanie a właściciel poradzi z usterką bo z dzisiejszymi sprzętami bywa różnie.MTZ wiadomo strasznie toporny ale robotę zrobi,całe szczęscie że prorok trafił na dobry egzemplarz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

Są różne cześci. jak kupisz podróby to totalna plastelina jak org to jakość jakaś jest.  Adi toporna to jest 360... i ciapek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20584

a gdzie masz ori do mtz, wszystko made in ukraine albo litwa.

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291
1 godzinę temu, czesio200 napisał:

Są różne cześci. jak kupisz podróby to totalna plastelina jak org to jakość jakaś jest.  Adi toporna to jest 360... i ciapek.

C-360 to już w ogóle archaizm toporny 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20584

c 360 jezdzi się lepiej jak MTZ o wiele, po 1 skrzynia lepiej zestopniowana, po 2 biegi lżej wchodzą, po 3 mniej miota jak na tym rusku, rzuca w nim ostro bo wysoko kabina, hamulce w c 360 są lepsze, przynajmniej normalnie działają zawsze tak samo, a w mtz jak tam chcą no i c 360 pali bez niczego do -15 a ruskiego odpalić to jak rytuał u szamanów :D

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2180 19475

Powiedz że tylko takie jaja sobie robisz ? :D Bo takich głupot to dawno nie czytałem :D

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Uziu temu tak pisze bo nie przepada za ruską technologią i już mocarna c-360 wydaje mu się lepsza:D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20584

nie robię, jakie tam masz zestopniowanie w tych mtz przy skrzyni 9 czy tam nawet 4 biegowej ? prędzej c 360 zrobujam z 2 przyczepami jeszcze jak gdzieś pod górkę jak mtza, do tego precyzja tej skrzyni, działa topornie, cięzko biegi wchodzą, w c 360 zrobiłłem wybieraki i zatrzaski i jednym palcem wskakuje, hamulce w mtz mechaniczne, jak wilgotno to ledwo pedał dotkniesz i lecisz na szybę albo nie dobijają i się grzeją, jak ciepło i sucho to cisniesz i pedały i słabo hamuje, w c 360 zawsze tak samo w tym samym momencie na 2 koła ładnie bierze, żeby nie było jezdziłem z 10 mtz i pronarami jak swój kupowałem, u kolegi jezdziłem belarusem 820 i mtz 82 i wszedzie jeden uj było, w moim pronarze z resztą podobnie, no jeszcze ta 4 ka skrzynia w miarę biegi lekko wchodziły, ale zestopniowanie z d*py, rozbujać go z ładunkiem to wajhowania więcej  3x jak w c 360. Chyba że ktoś lubi sprzęgło jarać to napitala z dużych biegów ale kilka razy i tarczy nie ma.

Lubie nie lubię, do czerwonych nic nie mam, pomimo tych wad mocne maszyny.

Edytowano przez Uziu92

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Nie no każdy ma swoje zdanie i doświadczenia na którym to opiera ja to bardziej brałem wszystko w żarty,jeśli chodzi o jazdę  c-360 naprawdę wygodnie się tym robi.Brakuje biegu między 3 a 4 i 4 a 5 taka połówka bo jest zbyt duża różnica w prędkości.Brakuje zwłaszcza w talerzowaniu, bo 3 nieco za wolno 4 miejscami za ciężko bo pędzi 14 km tak żeby jechał 10 11 było by optymalnie .W c-360 hamulce muszą być dobrze zrobione,ja nigdy nie narzekałem zawsze były do tego roku bo poszedł uszczelniacz ale po 35 latach tak naprawdę się zrobiło.To co Uziu szkoda sprzetać nieco c-360 że tyle kasy włożyłeś a on taki że przynieś podaj pozamiataj choć c-330 masz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20584

Miałem kupca ale mało dawał, oddać za grosze to nie ma sensu, a i zaraz coś kupić trzeba bo bez tura zboża nie sprzedam, pola nie opryskam i nawozu nie posieje bo do ciapka nie zaczepie rozsiewacza i opryskiwacza bo się przewali.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj