John Deere 6145R & Opall-agri Jupiter 140
 
© Jakub Winiarski Foto

John Deere 6145R & Opall-agri Jupiter 140

  • 3451 wyświetleń

Rozmawiając z właścicielem, powiedział że z plusów to uciąg, w porównaniu do 6830 jest nie porównywalny. Fakt same "kapcie" robią różnicę 600 z przodu i 710 z tyłu to jest już jednak kawał opony. Pług 4 skibowy z którym 6830 czasami miał ciężko ten spokojnie ciąga i myślę że z 5 skibami dałby rady. Ale fakt dźwięk niczym jakieś nowoczesne cichutkie autko :D

Prawa autorskie

© Jakub Winiarski Foto

Informacje o zdjęciu John Deere 6145R & Opall-agri Jupiter 140

Zrobione z Canon Canon EOS 70D

  • 35 mm
  • 1/3200
  • f f/3.5
  • ISO 200



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 56 755

Ciągnik robiący wrażenie stylistyką i wykonaniem... Zastanawiąca jest jednak częstotliwość usterek nowych JD... A jeszcze bardziej ilość ogłoszeń ze spalonymi R i M, wszystkie praktycznie w ten sam sposób, od tyłu kabiny...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
2 godziny temu, yacenty napisał:

6140r to dramat

dla producenta i serwisu to komedia z finansowym happy endem

2 godziny temu, Tigon napisał:

bo teraz się  robi ciągniki na 10 lat 

i wspomnianych 10 lat ni ma 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 1217 29729
master21 napisał:

yacenty. Zrobiłeś już swojego JD?

chwilowo tak. czekam na kolejny błąd i kolejna akcję serwisową którą mnie omija bo ciągnik już ma 6lat


Tigon napisał:

bo teraz się  robi ciągniki na 10 lat 

W przypadku 6r na 5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KubaMF
  • 585 2436

To jest to właśnie po mimo tego że znajomy ma 6830 i padła mu turbina wymienił ją i chodzi bez problemu. Żadnych problemów z elektroniką jak już to jakieś mechaniczne sprawy. Jak większość osób mówi że seria 6x30 jest w miarę jeszcze solidna i w miarę bez awaryjna to tą teorię można śmiało raczej potwierdzić. W przypadku 6r raczej taka teoria nie istnieje :D Sama ilość elektroniki w porównaniu miedzy 6830 to jest niebo a ziemia :D Samo to że znajomy ostatnio mówił że wgrywali mu nowe oprogramowanie systemu bo coś mu szwankowało. Więc śmiem twierdzić że jeśli byłoby nie właściwe oprogramowanie bądź, komputer by świrował to wtedy ciągnik staje się bez użyteczny ;) Dlatego swoją drogą kupiliśmy ruska zamiast coś zachodniego, czy dobry wybór każdy ma podzielne zdania, ale w przypadku @yacenty który czeka na serwis ja za ten czas bym to w rysku naprawił ba i jeszcze w pole pewnie wyjechał :D Nie chce z nikogo się naśmiewać tylko po prostu mówię jak jest 

    • Like 1
    • Confused 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 1217 29729

spoko, w końcu ciągnik naprawiony ale siewy kończył kolega, bo ciągnikiem z migającym błędem silnika strach było siać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KubaMF
  • 585 2436

To i tak dobrze że był znajomy który pomoże, czasami się zdarza że ani znajomy nie pomoże i jesteś nie powiem gdzie. Wiesz co w ruskim tak nie ma że migający błąd by go uziemił :D Tam to by sobie migał i nic po za tym :D Np. wskazówki od zegarów ( od obrotów i prędkości raczej nie ) ale typu temp czy ciśnienia jakieś to czasami żyją swoimi prawami jedna pokazuje po za skalą jedna, wcale nie działa zaraz działa. Serwisant powiedział że no one tak mają to normalne, jak chce pan to mam te czujniki ( wyciąga cały karton) proszę brać w każdej ilości ale obiecuje że to nic nie zmieni one tak działają także no :D Ale fakt czujnik 40zł także nie takie pieniądze znów ale jak nic to nie daje to nie ma sensu. Jadąc jd wiadomo że pod innymi aspektami go miażdży ale już nie wiem co lepsze. Ja sądzę że na początek lepszy taki rusek jak jd, spoko jak się ma już gospodarstwo rozwinięte to można wziąć te zachodnie maszyny. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • uzytkownikagrofoto
  • 1 20
56 minut temu, KubaMF napisał:

To i tak dobrze że był znajomy który pomoże, czasami się zdarza że ani znajomy nie pomoże i jesteś nie powiem gdzie. Wiesz co w ruskim tak nie ma że migający błąd by go uziemił :D Tam to by sobie migał i nic po za tym :D Np. wskazówki od zegarów ( od obrotów i prędkości raczej nie ) ale typu temp czy ciśnienia jakieś to czasami żyją swoimi prawami jedna pokazuje po za skalą jedna, wcale nie działa zaraz działa. Serwisant powiedział że no one tak mają to normalne, jak chce pan to mam te czujniki ( wyciąga cały karton) proszę brać w każdej ilości ale obiecuje że to nic nie zmieni one tak działają także no :D Ale fakt czujnik 40zł także nie takie pieniądze znów ale jak nic to nie daje to nie ma sensu. Jadąc jd wiadomo że pod innymi aspektami go miażdży ale już nie wiem co lepsze. Ja sądzę że na początek lepszy taki rusek jak jd, spoko jak się ma już gospodarstwo rozwinięte to można wziąć te zachodnie maszyny. 

Z Ursusa 914 przeszliśmy na nowego deutza 100 KM w 2011 roku. Szybko okazało się, że to nie do końca to, czym miał być. Moc niby jest, ale uciągu nie ma. 3 lata później została podjęta decyzja o zakupie jeszcze czegoś, miał być ursus 12/1634, ostatecznie stanęło na nowym rusku. Teraz robota jakoś idzie, jeden robi ciężką robotę, drugi lekką i z turem. Poziom skomplikowania nowych ciągników i ich cena są z kosmosu - dobre czasy minęły - chcąc się rozwijać trzeba szukać czegoś używanego 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • aprochota
  • 185 1183

Większość usterek czy to w ciągnikach czy samochodach bierze się z tej niby ekologi ja w moim samochodzie jak egr itp zaczelo się chrzanic wywaliłem wszystko gościu w kompie wykasował żeby się nic nie świeciło i auto chodzi jak zyleta i normy spalin nie przekracza bo było mierzone.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4360 14574

seria 10 i 20 to czołgi, 30 to też już napakowane tego wszystkiego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KubaMF
  • 585 2436

Egr to znów w dużym stopniu nie wpływa na jakość spalin, ale za to wpływa na pracę silnika w dużym stopniu. W sumie to tak jak piszesz największy przeskok jest między serią 6x20 a 6x30. Wtedy weszła wersja premium z komputerem pokładowym i innymi bajerami. Ale wbrew pozorom to i tak to nie jest awaryjne, podobno. Wyglądowo te modele się praktycznie z zew nie różnią, skrzynia też, silniki też, jedynie ta większa elektronika. Jak to mówią każdą marka miała swoje dobre czasy, które kiedyś musza przeminąć 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Slůnzok
  • JD1052
  • 103 2154

6030 comfort od 6030 premium różni sie wieloma rzeczami nie tylko elektroniką.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • womir
  • 102 357

Na miejscu  marki to bym w gratisie zrobił yacentemu ten traktor, tylko wcześniej wymogł na nim aby za wiele na AF się nie rozpisywał o awariach. 😄

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysiek1979
  • 114 1142

6830 którego dostałem na sezon nie było szans zajezdzić a dostawał w palnik codziennie w transporcie .Zrobiłem nim przez 4 m-ce ponad 1000 godzin awarie to spalony przekaznik od nawiewu oraz raz poziom płynu był pod min.to nie chciał jechać spadek mocy tryb awaryjny .Po dolewce wszystko ok a seria R ciągle coś .Obecnie zastepujemy pomału JD clasami bo dużo tansze w dzierżawieniu na 2 lata ale to także bardzo mocno awaryjne ciągniki .

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 56 755

Tak, claas, to jeśli chodzi o ciągniki to bardzo słabo wypada. Już zaczynajàc od starych Aresów, Celtisów, kończąc na tych najnowszych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 880 9931

Rki to kible i tyle nie długo na aukcjach będzie tego tyle że ceny spadną na ryj.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JD1188
  • 99 1510

W porównaniu do 6x20 i 6x30 to 6R już jest tanie jak barszcz

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Pomykala19
  • 1 37

To ciekawe co kupować. :P Mam 6140r to poszła turbina i tyle. Oglądałem już różne ciągniki i niektóre nowe się już w rękach rozpadają. A John co jak co ale porządnie jest zrobiony w porównaniu do Case którego również posiadam. :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 1217 29729

poczekaj, poszła turbina zaraz bedzie problem z odmą, za chwile z układem paliwa :P mnie to wszystko spotkało w perspektywie 200h

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj