Ładowarka sam T25
 

Ładowarka sam T25

  • 16755 wyświetleń

Ładowarka z poczciwego T25 , 2 zimowe miesiace i praca codzienna usprawniona


Informacje o zdjęciu Ładowarka sam T25




Rekomendowane komentarze

  • Gość

Szacun, zarówno za pomysł jak i wykonanie 👏 👍

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 401 3561

Nie zły patent 😁 widziałem już takie cuda , jeden ruski przerobiony jak twój, a drugi to c330 , ciekawe zabawki 😁 do takich przeróbek to najlepiej mieć coś bez papierów 😅

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 59 429

Tylko moim znadniem jedynka do tyłu w ruskim jest za szybka do niektórych robót

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość
1 godzinę temu, Genius9872 napisał:

do takich przeróbek to najlepiej mieć coś bez papierów 😅

np 12stke bez napędu ,na żywca do mostu maszt z widlaka 3 tonowego uczepić , na to euroramkie na widła i heja nazad , był gdzieś kiedyś jak to niektórzy pamiętają "twin trac dla ubogich" do ciężkiej serii ,takie cus by może miało racje bytu

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20585
koper88 napisał:

Tylko moim znadniem jedynka do tyłu w ruskim jest za szybka do niektórych robót

odpalasz silnik w drugą stronę i masz do tyłu tyle biegow co do przodu 😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość
9 godzin temu, Uziu92 napisał:

odpalasz silnik w drugą stronę i masz do tyłu tyle biegow co do przodu 😁

a doopa  bo jak było 8 w przód a sześc w tył to bedzie odwrotnie a nie tyle samo

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 59 429

Nie da się chyba odpalić silnika odwrotnie. To nie dwusuw. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zastosowanie jakichś kół 24 cale i wtedy kosztem prędkości maksymalnej można uzyskać w miare satysfakcjonujące przełożenia w niskich zakresach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sebastian123339
  • 155 1592

bardzo fajna sprawa patrząc na ceny 'gotowych' ładowarek podobnego gabarytu , troche bardziej zadbać o wygląd obciążnik inny kabina i prawie jak oryginalna :) sam bym coś taniego przygarnął 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20585
koper88 napisał:

Nie da się chyba odpalić silnika odwrotnie. To nie dwusuw. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zastosowanie jakichś kół 24 cale i wtedy kosztem prędkości maksymalnej można uzyskać w miare satysfakcjonujące przełożenia w niskich zakresach

da się uwierz mi 😁

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 59 429

Podziel się swoimi myślami bo moje chyba tak daleko nie sięgają.😉 Pompy: wtryskowa, oleju i hydrauliczna będą mieć odwrotne obroty, rozrząd chyba też trudno byłoby zgrać. I po wszystkim ładowarka "do przodu" bedzie mieć biegi redukcyjne za to do tyłu i tak będzie stosunkowo szybka jedynka. A i wajchowania biegami byłoby mnóstwo bo rewers byłby mało użyteczny w takiej konfiguracji.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik7343
  • 5859 16632

wystarczy w skrzyni coś poprzekładać i biegi są odwrotnie tzn. do tyłu (teraz do przodu) masz więcej biegów a do przodu mniej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
35 minut temu, koper88 napisał:

Podziel się swoimi myślami bo moje chyba tak daleko nie sięgają.

moje tez nie ale może jest coś o czym nie wiemy 

53 minuty temu, Uziu92 napisał:

da się uwierz mi 😁

 

21 minut temu, Rolnik7343 napisał:

wystarczy w skrzyni coś poprzekładać

to bardziej niż pewne ale ej-to-jebnie_2019-08-08_12-10-51.jpg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • legro6
  • 9 21

Biegi pasują akurat do większosci prac.Jest to pierwsza wersja z dwoma lewarkami od biegow + dorobiony rewers  przy  kierownicy. 8 biegow do tyłu i 6 do przodu.  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Nieźle wygląda. W pierwszej chwili pomyślałem, że to jakiś model. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 59 429

Posiadam władka z '80r z jedną dźwignią. Nie wiem jak z przełożeniami w wersjach z dwoma ale u mnie jedynka jest za szybka do takich manewrów jak praca z ładowaczem. Tutaj potrzeba wolnego biegu żeby można było wydajnie używać hydrauliki a do tego potrzebne są wyższe obroty silnika. Oczywiście to tylko moje zdanie i właściciel ładowarki ze zdjęcia ani ktokolwiek inny nie musi się ze mną zgadzać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148

silniki w ciągnikach stare spokojnie mogą w drugą stronę chodzić , tylko pewnie nie za długo bo smarowania nie ma ...

Kiedyś 7211 cofałem pod górę z ładunkiem 5 t i zdechł ale zanim zachamowałem to już w drugą stronę chodził , znajomy mówił coś o 255 też w drugą stronę bo spaliny filtrem uchodziły 

 

A co zmiany biegów żeby te co do przodu i tyłu zamienić , żaden problem jak miejsce jest w moście i możliwość koło ataku z wałkiem musi być na środku zazębione,to po prostu koło przestawić z lewej na prawą czy odwrotnie od przekładni kątowej (koło stożkowe z talerzowym) znaczy te z mechanizmem różnicowym obrócić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

@sebe1033 wszystko w drugą strone chodzi , wiatrak wydmuchuje powietrze na chodnicę , pompa oleju ciągnie z układu i pompuje do skrzyni olej

co do mechanizmu różnicowego to może i sie da ale kosztem braku/demontażu blokady dyfra

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj