C-330M niezastąpiony pomocnik na budowie
 

C-330M niezastąpiony pomocnik na budowie

  • 3394 wyświetleń

Informacje o zdjęciu C-330M niezastąpiony pomocnik na budowie




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • timo
  • 438 2099

Do ciągania traku po budowach fajne auto, bo błota się nie boi, a nawet na dłuższej trasie komfort super. Ogólnie świetnie się nim jeździ z przyczepami, bo jest ciężki jak na osobówkę i nie czuje się przyczepy.

1 godzinę temu, tytanowyJanusz napisał:

pewnie ten felerny 2.5tdi

Po czym wnioskujesz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 1871 7365

do allroada części drogie,bo się dość mocno różni od zwykłej wersji,a i do bezawaryjnych one nie należały

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 438 2099
6 godzin temu, jonek98 napisał:

do allroada części drogie,bo się dość mocno różni od zwykłej wersji,a i do bezawaryjnych one nie należały

No sorry, ale jak się kupuje auto tego typu i tej klasy, to nie należy oczekiwać cen części na poziomie Pandy czy Golfa 3. Mity o kosztach utrzymania sieją ludzie, którzy w życiu nie mieli takiego auta albo nie dorośli do jego posiadania. Tak wyklinana przez niektórych pneumatyka była koszmarnie droga jeszcze kilka lat temu. Teraz miechy kosztują ok. 500 zł/szt, kompresor ok. 1200 (za nowy oryginał, ale nowy zamiennik na Aliexpress 300-400, regeneracja używanego w wyspecjalizowanej firmie 600-800, oryginalny z Wabco zestaw naprawczy do samodzielnej regeneracji 180-300), blok zaworów od 150-200 za używkę, 600-700 zamiennik, ok. 1000-1200 nowy oryginał. Sumarycznie w najgorszym wypadku wkładasz 5 tys. i masz spokój na 10-15 lat. Poza zawieszeniem nie różni się praktycznie nic od A6 C5 (nie liczę części blacharskich, bo tego się raczej nie wymienia poza kolizjami). Części eksploatacyjne kosztują w normie, jak do tej klasy i mocy auta. W zeszłym miesiącu kupowałem do V6 2,7 biturbo rozrząd z pompą wody to kosztował trochę ponad 620 zł na porządnych markowych częściach (pasek Conti, pompa INA). Razem z wymianą uszczelek pokryw zaworów, wszystkich przednich uszczelniaczy silnika, termostatu, płynu chłodzącego, paska mikro z napinaczem i jeszcze jakichś tam drobiazgów wyszło mi ok. 1200 zł za części. Tarcze przód 812 zł ATE Power Disc z klockami ATE, czyli górna półka. Tarcze tył ATE z klockami ok. 350-400 zł (nie pamiętam dokładnie). Zawieszenie tył komplet poliuretanów coś około 600 zł i jest na wieki. Przód będę robił niedługo - komplet poliuretanów ok. 450 zł.

Co do bezawaryjności: poza 2,5 TDI (szczególnie pierwszych serii) auto jest praktycznie bezawaryjne. Jeśli coś się psuje, to w 90% jest to wynik zaniedbań poprzednich właścicieli "Januszy", którzy nadmiernie oszczędzali na bieżącej obsłudze i serwisie.

5 godzin temu, Krzysztof81 napisał:

Cos jak volvo XC70 tylko gorsze.

Co gorsze? Audi z bezawaryjnym i fantastycznym w terenie Quattro od Volvo z totalnie poronionym napędem na wiskozie? XC70 jest fajne wizualnie, ale technicznie to auto to porażka (przede wszystkim napęd). W Audi jedynie co to diesle 2,5 V6 są kiepskie, ale wystarczy wybrać inny silnik. Już o komforcie czy ilości miejsce w środku nie wspomnę, bo pod tym względem Volvo jest przynajmniej o klasę niżej.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetorlublin7341
  • 571 2760

co tu jest poronione to silnik 2,5v6 z koszmarnymi walkami robionymi z gownolitu które się nie wycierają co łuszczą, także dbanie nawet i wymiana oleju co 5 tys km nic nie daje bo one tak mają, gdyby tu siedział 2,5r5 to maszyna jest nie do zaje.ania. a nie daj co trafic na taką konfiguracje jak z skrzynia multitronic to już się skarbonka bez dna

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 438 2099

Od lat używam Conti albo Gates. Preferuję Gatesa, ale na Conti też nigdy nie narzekałem. Za to od Boscha trzymam się daleko, bo to jest w ogóle jakaś pomyłka - drogie, a takiej jakości, że najmniejszy wyciek oleju powoduje bardzo szybkie rozwarstwianie się gumy. Gates ani Conti nie są tak wrażliwe na olej, a wiadomo, że w starszych sprzętach nieraz coś się sączy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 1047 3610

Porównać silniki z audi montowane w tej serii do silnikow volvo to jak porownanie świni do konia krwi arabskiej. Tak jak wszystko weryfikuje rynek. Wystarczy popatrzec na ceny. Na Ałdi z 2.5 to nawet Janusze nie patrzą. 2.0 w dieslu niewiele lepszy. Jak skonczyli robic klekota 1.9 i 2.5 w pięciu garach to juz bylo z tylko z górki. Teraz jeszcze czasami dresy kupują  takie lub podobne nowsze  wynalazki tylko jak zajedzie do warsztatu a tam za wymiane rozrzadu śpiewają 8 tyś to od razu przechodzi ochota na 4 kółka.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 231 5018
23 godziny temu, jonek98 napisał:

do allroada części drogie,bo się dość mocno różni od zwykłej wersji,

@timo a nie prawda jeśli idzie o skrzynie i dyferncjały , znajomy ma A4 i zajechał skrzynię , ceny części nowych idą w tysiące , używana niedostępna 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetorlublin7341
  • 571 2760

zależy jaką skrzynia! jak multitronic to w pokrzywy go a jak tiptronoc to całkiem udany automat, do tego z haldeksem i robi się super terenowe autko

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 438 2099
Dnia 5.10.2019 o 20:25, jonek98 napisał:

do allroada części drogie,bo się dość mocno różni od zwykłej wersji,a i do bezawaryjnych one nie należały

 

5 godzin temu, Krzysztof81 napisał:

Porównać silniki z audi montowane w tej serii do silnikow volvo to jak porownanie świni do konia krwi arabskiej. Tak jak wszystko weryfikuje rynek. Wystarczy popatrzec na ceny. Na Ałdi z 2.5 to nawet Janusze nie patrzą. 2.0 w dieslu niewiele lepszy. Jak skonczyli robic klekota 1.9 i 2.5 w pięciu garach to juz bylo z tylko z górki. Teraz jeszcze czasami dresy kupują  takie lub podobne nowsze  wynalazki tylko jak zajedzie do warsztatu a tam za wymiane rozrzadu śpiewają 8 tyś to od razu przechodzi ochota na 4 kółka.

A przeczytałeś, co napisałem? Bo prawie dokładnie to samo. 2,5 V6 TDI to badziewie, a 2.0 diesla w tych autach nie było, więc nie wiem, o co Ci chodzi. 1,9 TDI występują jako swapy, chociaż niektórzy twierdzą, że wychodziły takie z fabryki na zamówienia flotowe, bo w normalnej ofercie ich nie było. A za który to silnik rzekomo wołają 8 tys. za wymianę rozrządu? :D Bo najbardziej skomplikowana opcja to Allroad z silnikiem 4,2 V8, który od pozostałych 4,2 V8 w Audi różni się tym, że rozrząd ma na łańcuchu, ale od strony sprzęgła. W tym wypadku wymiana rozrządu na częściach z najwyższej półki to ok. 5-6 tys. z robocizną w przyzwoitym warsztacie.

1 godzinę temu, sebe1033 napisał:

@timo a nie prawda jeśli idzie o skrzynie i dyferncjały , znajomy ma A4 i zajechał skrzynię , ceny części nowych idą w tysiące , używana niedostępna 

Cytujesz @jonek98, a zwracasz się do mnie, więc nie wiem za bardzo, o co Ci chodzi...

1 godzinę temu, zetorlublin7341 napisał:

zależy jaką skrzynia! jak multitronic to w pokrzywy go a jak tiptronoc to całkiem udany automat, do tego z haldeksem i robi się super terenowe autko

W tych autach nigdy nie było haldexa. Tiptronic faktycznie lepszy od multitronica, aczkolwiek oba mocno tracą na trwałości przy regularnym ciąganiu ciężkich przyczep.

11 minut temu, jonek98 napisał:

a tam był halldex czy torsen ?

Torsen.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 1047 3610

sebe1033 napisał: 23 godziny temu, jonek98 napisał: do allroada części drogie,bo się dość mocno różni od zwykłej wersji, @timo a nie prawda jeśli idzie o skrzynie i dyferncjały , znajomy ma A4 i zajechał skrzynię , ceny części nowych idą w tysiące , używana niedostępna  Znajomy ma podobnie. Rozpadła sie skrzynia w A4 i auto stoi prawie rok bo nie moze znaleźć używki a naprawa nieopłacalna. Niby takie popularne auto a w niektorych siedzi nie wiadomo co. A co do silników a Audi to nowymi jednostkami spieprzyli sprawe koncertową. Podobnie jak niektóre automaty. Jedyne co trzyma poziom to napęd quattro, który jest prawie tak dobry jak w Japończykach. A co do auta ze zdjecia to bylo by super gdyby siedziała w nim jakaś sensowna jednostka diesla. Napaliłem sie kiedyś na takiego ale na szczescie odpusciłem i kupiłem Volvo z super silnikiem D5.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 438 2099
4 minuty temu, jonek98 napisał:

Też mi się tak wydaje bo silnik wzdłużnie

To nie ma nic do rzeczy (od strony technicznej). Są auta z poprzecznym silnikiem i torsenem  (np. Golf R32), aczkolwiek nie kojarzę odwrotnej sytuacji.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mixxion_agro
  • 149 1348
zetorlublin7341 napisał:

co tu jest poronione to silnik 2,5v6 z koszmarnymi walkami robionymi z gownolitu które się nie wycierają co łuszczą, także dbanie nawet i wymiana oleju co 5 tys km nic nie daje bo one tak mają, gdyby tu siedział 2,5r5 to maszyna jest nie do zaje.ania. a nie daj co trafic na taką konfiguracje jak z skrzynia multitronic to już się skarbonka bez dna

W quattro nie było multitronica

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 880 9847

tytanowyJanusz napisał: pewnie ten felerny 2.5tdi felerny To masz widać mózg.poza tym ten co pisze że 2.5 to gówno to chyba ani razu nie miał do czynienia z zadbanym egzemplarzem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 595 4459

kolego iron: https://autokult.pl/26719,uwaga-na-samochody-z-silnikiem-2-5-tdi-v6-to-pociagajace-oferty-pulapki?amp=1 http://namasce.pl/silnik-2-5-tdi-v6-audi-opinie-problemy-awarie-eksploatacja/ https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/25-tdi-v6-duza-wpadka-vw/grvystz.amp http://moto.pl/MotoPL/7,88389,21967218,poradnik-2-5-tdi-v6-mocny-ale-awaryjny-i-kosztowny-w-biezacej.amp => zagłęb się w te wiadomości☺

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj