Ursus C-360 + przyczepa d-47
 

Ursus C-360 + przyczepa d-47

  • 5114 wyświetleń
Coroczny przegląd przyczepy wykonany, chciało by się na rolniczą przerobić lecz to jest wg diagnostów nieco trudne :/

Informacje o zdjęciu Ursus C-360 + przyczepa d-47




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • bears
  • 543 2300
10 minut temu, tobi866 napisał:

Pędzić to 100 km/h a jechać 80 km/h. Od kiedy jest pędzenie? A do ilu jest jechanie? 

Akurat d47 fabrycznie ciężarowe od rolniczej różnily się tylko kołami i uchem zaczepu(CHYBA ciężarowe miały większą średnicę na stworzeń) tyle w nich różnic. 

Nie wiesz to się nie wypowiadaj...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
30 minut temu, tobi866 napisał:

Od kiedy jest pędzenie?

od czasu jak wzrośnie akcyza na alkohol lub monopolowe zaczą na noc zamykać 

@bears no to czekamy na fachowy komentarz i przedstawienie rzeczywistych faktów w tej sprawie panie rzeczoznawco 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28746 18344
48 minut temu, rogaliq napisał:

@bratrolnika a jaką masz pewność że ktoś twojej przyczepki nie zapnie prędzej czy poźniej do ciągnika z szybko skrzynio czy do fastraca ?

jak tu se chwalą że dwukółki do żywca czepiają do szybkich wielkich ciągników i pruja ile fabryka dała i że niby zapas mocy musi być :P

 

Jak po 5km chce koła zmieniać to niech zaczepia, balon nie nadaje się do szybkiej jazdy

48 minut temu, Mati2812820 napisał:

Pędzić ponad 100 km/h? Wg prawa możesz max 80 km/h jechać z przyczepką

No to pokaż mi takiego co tego przestrzega.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kellyq
  • 225 2081

Też robiłem d47 na rolniczą tylko dodatkowo była też pierwszy raz rejestrowana po 20 latach 😜 Ale tutaj akurat były papiery to nie było problemu z rejestracją. Gorzej było z przerobieniem na rolniczą, pomimo że miała wszystkie cechy rolniczej to i tak był potrzebny rzeczoznawca. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
7 minut temu, rogaliq napisał:

 

@bears no to czekamy na fachowy komentarz i przedstawienie rzeczywistych faktów w tej sprawie panie rzeczoznawco 

No właśnie Bears oswiec wszystkich czym się różnią D 47 rolnicza od ciężarowe? Bo jakoś więcej różnic nie widzę. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 543 2300
15 minut temu, rogaliq napisał:

od czasu jak wzrośnie akcyza na alkohol lub monopolowe zaczą na noc zamykać 

@bears no to czekamy na fachowy komentarz i przedstawienie rzeczywistych faktów w tej sprawie panie rzeczoznawco 

 

4 minuty temu, tobi866 napisał:

No właśnie Bears oswiec wszystkich czym się różnią D 47 rolnicza od ciężarowe? Bo jakoś więcej różnic nie widzę. 

Zajrzyj jeden z drugim w ustawę 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kleine100
  • 9 155

W ubiegłym roku robiłem przeróbkę d47  ciężarowej na rolniczą i odbyło się to tak:

Wizyta na OSKP z zapytaniem czy to jest możliwe, na przyczepie miałem mieć trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych (i tak był), potem przyjechałem tą przyczepą. Diagnosta pyknął kilka fotek, pomierzył, następnie wszystko opisał, wprowadził zmiany, przyszło potwierdzenie z cepiku, zainkasował już nie pamiętam ile dokładnie, a ja pojechał do domu z przeglądem na 2 lata i świstkiem do wydziału komunikacji. Tam zostało wbite w dowód przyczepa ciężarowo-rolnicza i wszystko w temacie. Nie było mowy o rzeczoznawcy. Byłem tylko na najbliższej stacji więc nie wiem jak to jest gdzie indziej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
1 godzinę temu, bears napisał:

Zajrzyj jeden z drugim w ustawę

Ty wszystko według ustaw robisz ? Pieklisz się jakby te zmiany w dowodzie rejestracyjnym życiu innych zagrażały . O ile można częściowo przyznać Ci rację co do"ulepów" , to tu czepiłeś się właściwie nie wiadomo czego .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1153 9141
1 godzinę temu, tobi866 napisał:

No właśnie Bears oswiec wszystkich czym się różnią D 47 rolnicza od ciężarowe? Bo jakoś więcej różnic nie widzę. 

5ae1a35d7e8ee_daneprzyczepAutosan.jpg.8c69c3eec041b90220f485cffda528b4.jpg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10448

być może rolnicza nie miała miejsca na koło zapasowe,ale dlaczego jest 500 kg w różnicy ładowności ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
28 minut temu, bratrolnika napisał:

Skąd 140kg różnicy w wadze przy d47 pomiędzy transportową a rolniczą??

może rozmiar opon ma znaczenie ? ciekawe jak z tymi nadstawkami i innym wyposażeniem 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28746 18344
24 minuty temu, jonek98 napisał:

dlaczego jest 500 kg w różnicy ładowności ?

Tak miały po prostu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Adamo_Drifter
  • 5 83

A jaka masz dokładnie przyczepę ? Bo z tego co ja wiem to jest trzy rodzaje. Ja mam D-47a i przy wpisywaniu do CEPiK ten model może być zarejestrowany jaka przyczepa ciężarowo-rolnicza bez konieczności zmiany kół na balonowe i przeglądy mam co dwa lata. Jeśli się mylę to mnie poprawcie😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
1 godzinę temu, jonek98 napisał:

być może rolnicza nie miała miejsca na koło zapasowe,ale dlaczego jest 500 kg w różnicy ładowności ?

Pisałem to już pod innym zdjęciem, ale napiszę to i tutaj. U mnie na przyczepie d47 są oryginalne napisy na prawej burcie i d47 na kołach 8.25 na 20 i 10/15,3 ma ładowności 4 tony a na oponach 11,5 /15,3 ma 4,5 tony. Tam nawet jest podane zalecane ciśnienie w oponach ale nie pamiętam teraz. Nie wiem co to ma do rzeczy ale tak jest. Nawet w takiej książce jak Informator cen na rok 1973/1974 jedyne różnice pomiędzy ciężarowa a rolnicza to Koła no i ładowność. A stelaż na koło zapasowe rolnicze też miały. 

Więc dalej nie wiem o co się czepiasz. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10448

całe koło 20 na oko myślę że ma ponad 50 kg ma albo lepiej balon nie wiem,nie czepiam się tylko pytam z ciekawości,bo ta różnica w ładowności jest bez sensu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

W większości przypadków nie waży tyle co w dowodzie bo miała  inna podłogę burty itd

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1153 9141
17 godzin temu, bratrolnika napisał:

Skąd 140kg różnicy w wadze przy d47 pomiędzy transportową a rolniczą??

być może ważone były z zalanymi kołami, więc robi się parę kilo

 

17 godzin temu, jonek98 napisał:

być może rolnicza nie miała miejsca na koło zapasowe,ale dlaczego jest 500 kg w różnicy ładowności ?

różnica w ładowności spowodowana jest dopuszczalną prędkością transportową

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj