Ursus C-360 + przyczepa d-47
 

Ursus C-360 + przyczepa d-47

  • 5080 wyświetleń
Coroczny przegląd przyczepy wykonany, chciało by się na rolniczą przerobić lecz to jest wg diagnostów nieco trudne :/

Informacje o zdjęciu Ursus C-360 + przyczepa d-47




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mds212
  • 2124 7797

Zmien diagnoste, przerabiałem w tym rokuwynioslo mnie to neicale 300 zl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kleine100
  • 9 155

Nie ma żadnego problemu stacja okręgowa ok. pół godziny i d47 przerobiona z ciężarowej na rolniczą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FarMaster
  • 71 345

Taką typowo ciężarową przyczepę tez tak można bez problemu?

Często trafiają się praktycznie po cenie złomu stare przyczepy ciężarowe które jeszcze mogły by trochę pojeździć przy ciągniku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mds212
  • 2124 7797

Z  taka typowa to pewnie ciezko, d 47 to łatwo przerobioc bo fabrycznie wychodziły rolnicze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kleine100
  • 9 155

Diagnosta ma rozpiskę jaką konkretne da się przerobić. Wystarczy zapytać przed zakupem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotr1216
  • 1217 5027

Parę lat temu diagnosta mówił że chciał przy zmianie dowodu przerobić, to z wydziału komunikacji się czepiali że tak nie może zrobić, po dwóch latach mówił żeby zgłosić się do rzeczoznawcy, rzeczoznawca odesłał do drugiej stacji diagnostycznej, gdzie też powiedzieli że nie da rady, i wczoraj się pytaliśmy to tak samo.. Może w innym mieście by trzeba spróbować jak piszecie że się da

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 540 2295
1 godzinę temu, Piotr1216 napisał:

Parę lat temu diagnosta mówił że chciał przy zmianie dowodu przerobić, to z wydziału komunikacji się czepiali że tak nie może zrobić, po dwóch latach mówił żeby zgłosić się do rzeczoznawcy, rzeczoznawca odesłał do drugiej stacji diagnostycznej, gdzie też powiedzieli że nie da rady, i wczoraj się pytaliśmy to tak samo.. Może w innym mieście by trzeba spróbować jak piszecie że się da

Bo tak jest, chyba że masz kogoś kto Ci lewy kwit wystawi na przeróbkę przyczepy. Gorzej jak się coś stanie albo trafisz na ogarniętego z drogówce, wtedy może mocno zaboleć :/ 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość

To przeróbka z ciężarowej na rolniczą też według Ciebie stanowi zagrożenie ??

Edytowano przez zetorki12

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28699 18322
17 minut temu, bears napisał:

Gorzej jak się coś stanie albo trafisz na ogarniętego z drogówce, wtedy może mocno zaboleć

Ludzie spawają od nowa całe ramy przy nich, zakładają spawane felgi, dokładają drugie tyle burt, a ty piszesz że dwa słowa w dowodzie zmieniają postrzeganie przyczepy przez drogówkę????

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 207 2455

A czym się różni przyczepa rolnocza od ciezarowej . Rolnicza się będzie poruszała z mniejszymi prędkościami to chyba lepiej.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Aktis
  • 319 1348

A nie wydaje Wam się, że to kolejna patologia w tym kraju z tym, że taka przyczepa ciężarowa, już nie może być rolniczą? Tak samo wydaje mi się, że to ubezpieczenie na przyczepy to zwykłe wyłudzenie pieniędzy. Ciekawe czemu nie wprowadzą ubezpieczenia od osoby (ktoś przecież może mieć 3 samochody, 5 traktorów i 10 przyczep i nie jeździ przecież wszystkim naraz).

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28699 18322
2 minuty temu, Aktis napisał:

na przyczepy to zwykłe wyłudzenie pieniędzy. Ciekawe czemu nie wprowadzą ubezpieczenia od osoby (ktoś przecież może mieć 3 samochody, 5 traktorów i 10 przyczep i nie jeździ przecież wszystkim naraz).

A co jeśli np. mój ojciec nie będzie miał takiego ubezpieczenia a będzie musiał jechać raz na ruski rok, i wtedy coś się stanie, a przyczepa będzie zarejestrowana na mnie?? Nie wprowadza również ubezpieczenia na osobe, ponieważ lament podniosą ci co mają jeden ciągnik, że czemu on płaci tyle samo co sąsiad co ma cztery traktory i piec przyczep....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AdeXZet
  • 144 1026

kiedyś rozmawiałem z diagnostą o przeróbce z ciężarowej na rolniczą to powiedział że muszą być opony wolnobieżne i w wojewódzkiej powinni wystawić odpowiedni papierek, potem wydział komunikacji po zmianę dowodu i masz z ciężarowej rolniczą

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Aktis
  • 319 1348
bratrolnika napisał:

A co jeśli np. mój ojciec nie będzie miał takiego ubezpieczenia a będzie musiał jechać raz na ruski rok, i wtedy coś się stanie, a przyczepa będzie zarejestrowana na mnie?? Nie wprowadza również ubezpieczenia na osobe, ponieważ lament podniosą ci co mają jeden ciągnik, że czemu on płaci tyle samo co sąsiad co ma cztery traktory i piec przyczep....

Ale przecież ubezpieczenie na osobę nie musi wykluczać ubezpieczenia konkretnego sprzętu. Kwestia co komu by się opłacało.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 540 2295
2 godziny temu, bratrolnika napisał:

Ludzie spawają od nowa całe ramy przy nich, zakładają spawane felgi, dokładają drugie tyle burt, a ty piszesz że dwa słowa w dowodzie zmieniają postrzeganie przyczepy przez drogówkę????

Raczej smarkają, polecam zobaczyć jak wyglądają przyczepki samochodowe "SAM" konstruowane przez niektórych domowych "spawaczy". Nie dziwię się że po części ukrócili to skoro do tej pory jeżdżą takie ulepy z bezterminowym przeglądem.

2 godziny temu, jedrus2020 napisał:

A czym się różni przyczepa rolnocza od ciezarowej . Rolnicza się będzie poruszała z mniejszymi prędkościami to chyba lepiej.

Ogumienie, oświetlenie, hamulce, oznakowanie, układ zaczepów i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy.  

Legalnie to trzeba jechać do zakładu który przerobi i przystosuje odpowiednio przyczepę na rolniczą, później wystawia fakturę i kwit o przystosowaniu i z tym kwitem jedzie się na stacje diagnostyczną a później do WK. Oczywiście jest wersja lewa czyli Juziek wypisuje kwita na lewo nie widząc przyczepy na oczy ale jest to o czym pisałem wyżej. Ktoś trafi temat i zaboli i to bardzo mocno...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28699 18322
12 minut temu, bears napisał:

jak wyglądają przyczepki samochodowe "SAM" konstruowane przez niektórych domowych "spawaczy". Nie dziwię się że po części ukrócili to skoro do tej pory jeżdżą takie ulepy z bezterminowym przeglądem.

Akurat w tym przypadku się zgodzę, o ile jednoosiowki robię i pewien jestem swojej roboty, o tyle czegoś co za autem może pędzić ponad 100km/h nie odważyłbym się lepić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

@bratrolnika a jaką masz pewność że ktoś twojej przyczepki nie zapnie prędzej czy poźniej do ciągnika z szybko skrzynio czy do fastraca ?

jak tu se chwalą że dwukółki do żywca czepiają do szybkich wielkich ciągników i pruja ile fabryka dała i że niby zapas mocy musi być :P

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Pędzić to 100 km/h a jechać 80 km/h. Od kiedy jest pędzenie? A do ilu jest jechanie? 

Akurat d47 fabrycznie ciężarowe od rolniczej różnily się tylko kołami i uchem zaczepu(CHYBA ciężarowe miały większą średnicę na stworzeń) tyle w nich różnic. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj