Piotruniu25 3164 Napisano Czerwiec 25, 2019 Zaawansowany 3164 13683 Pasuje mu😀Jaka cena ładowacza. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
GBartek 215 Napisano Czerwiec 25, 2019 Zaawansowany 215 1170 Odrazu 20 koni wiecej do wyglądu :D teraz to taki masywny sprzet. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomo12 373 Napisano Czerwiec 25, 2019 Zaawansowany 373 3011 Aż za masywny. Nie za duży ten ładowacz do tego ciągnika? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
UlizanyZetor7745 844 Napisano Czerwiec 25, 2019 Zaawansowany 844 3164 @Piotruniu25 Ceny nie pamiętam dokładnie ale coś koło 16-18 tyś @GBartek tylko się tak wydaje. @tomo12 Ładowacz mi się wydaje idealnie dopasowany do ciągnika Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jaco512 1003 Napisano Czerwiec 25, 2019 Zaawansowany 1003 4826 W którym ładowaczu poziomowanie jest bardziej precyzyjne? Robiłeś już jakieś porównanie w pracach? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil16251290 381 Napisano Czerwiec 26, 2019 Zaawansowany 381 6709 Wydaje mi się że Metal technik robi szerokie ramiona przez co ładowacz wydaje się tylko masywny . Ograniczali skręt lub robili regulację błotników czy nic nie trzeba było robić? Błogosławiony ten producent ładowaczy który po montażu jego ładowacza na kubocie nie trzeba nic robić przy skręcie lub błotnikach Do M5 fajne ładowacze robi czeski Tracklift, szybki montaż , zgrabny wygląd i nie trzeba ograniczać skrętu i regulacji błotników. W MX znów zmienili adaptację do M5 względem poprzednich modeli 85-9960 i oryginalne skrętne błotniki trzeba demontować i zakładać mechanizm skrętnych błotników z Naglaka bo mają większy zakres regulacji. Takie ciekawostki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
UlizanyZetor7745 844 Napisano Czerwiec 27, 2019 Zaawansowany 844 3164 @kamil16251290 U mnie nie były regulowane błotniki po montażu i przy maksymalnym skręcie nic nie koliduje z błotnikami, problem się zaczyna na pochyłościach Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil16251290 381 Napisano Czerwiec 27, 2019 Zaawansowany 381 6709 No właśnie regulacje skrętu i błotników reguluje się podnosząc przód ciągnika do góry i dopiero patrzy się gdzie może zawadzać przy maksymalnym wychyleniu osi. Czyli wychodzi na to że nic z tym nie robili po montażu ładowacza. Kiedyś zakładałem ładowacz do M5 jakiegoś polskiego producenta i przy regulacji okazało się że siłownik jest tak nisko osadzony że przy maksymalnym wychyleniu osi i skręcie stelaż błotnika wbił by się w oponę. A kiedyś mieliśmy taki przypadek gdy klient sam sobie wyregulował dodatkowo błotniki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pawel328 645 Napisano Czerwiec 27, 2019 Zaawansowany 645 3822 byczo się prezentuje 👍😁 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przemo5040 219 Napisano Czerwiec 28, 2019 Zaawansowany 219 1262 teraz to perfekto wygląda Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się