Ursus C-360 3P
 

Ursus C-360 3P

  • 11836 wyświetleń


Informacje o zdjęciu Ursus C-360 3P

Zrobione z HUAWEI SNE-LX1




Rekomendowane komentarze

  • Slůnzok
  • JD1052
  • 206 2975

Cała diagnostyka w tych case to liczba mignięć kontrolki od skrzyni po naciśnieciu sprzęgła i liczba mignięć kontrolki od podnośnika, nic innego niema.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MajsterPopsuj88
  • 61 931

Witam 

Od pewnego czasu borykam się z wyciekami spod głowic w renault 155.54. Nie naprawiam tego sam a ciągnik oddaję do wydaję mi się profesjonalnego zakładu. Po jakimś czasie wycieki znów się pojawiają. Ostatnio zrobili mi 4 głowice na REINZOSIL i niby nie cieknie ale dwie wcześniej wymienione i nie posmarowane znów ciekną. Wiem, że te modele mają małą powierzchnię styku uszczelki z głowicą i często powstają nieszczelności.  Mechanik stwierdził że nie ma wżerów, głowice są proste ale tuleje są minimalnie niżej niż blok. Pytanie do Ciebie jako fachowca czy warto inwestować i zrobić pozostałe dwie głowice na masę uszczelniającą czy czeka mnie wymiana tulei. Ile mniej więcej taki remont by kosztował?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DANDYS
  • 3229 3715

raczej jakiś paprok nigdy nie daje sie nic pod glowice ma byc uszczelka i dokrecone z odp Nm , 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DANDYS
  • 3229 3715
9 godzin temu, MajsterPopsuj88 napisał:

Nie koniecznie kolego są różne przypadki. 

jakie ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MajsterPopsuj88
  • 61 931

Skoro są na rynku specjalne masy uszczelniające pod głowice to znaczy, że mogą coś pomóc. Mam nadzieję, że Mariusz będzie coś wiedział na ten temat. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Masa będzie na jakiś krótszy czas a wydmucha ponownie delikatnie i będziesz miał wyciek.Po mojemu czeka cie wymiana tuleji ale niech właśnie Mariusz się wypowie bo sam jestem ciekawy co w takiej sytuacji.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DANDYS
  • 3229 3715

Może i tak ale napewno nie reinzosil, tym bardziej że w dieslu jak temperatura panuje a masa ta jest do 200stopni, dwa zmieniasz tym komorę spalania, dlaczego jest ważne aby głowica była prawidłowo splanowana i była osadzona na równej płaszczyźnie bloku? Masz pewność "że mechanik" nałożył równomiernie ta masę? Dużo przede mną ale nie wierzę że gdzie kolwiek używa się sylikon czy masę, Jeśli tuleja opadła daje się podkładki miedziane, a jeśli tuleja jest opadnieta to wtedy wydmuchuje uszczelke i ciśnienie bije w kanał układu chłodniczego albo zacznie palić olej,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Bo tam nie powinno być żadnych mas to nie jest pokrywa silnika,tam panuje kompresja oraz temperatura,niech się wypowie Mariusz nam nie będzie wierzył na słowo,a ja nie chce wychodzić na kogoś przemądrzałego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MajsterPopsuj88
  • 61 931

Panowie spokojnie ja po prostu szukam sposobu na rozwiązanie problemu. Akurat ten model Renault ma bardzo małą powierzchnię styku głowicy z blokiem i nie tylko ja mam taki problem. Preparat o którym pisałem wytrzymuje 300C ale może ktoś zna coś lepszego. Będzie trzeba to wymienię tuleje. Jak ktoś wie coś na ten temat to będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1324

co do mas, to można dać na UPG ale nie w miejscu gdzie uszczelnia tuleje, tylko na powierzchnie gdzie uszczelniane są kanały olejowe i wodne (i to cienką warstw, a nie żeby później kanały przytkało), wtedy jest szansa że olej nie będzie się ślużył, danie jakiejś masy na kołnierz uszczelniający komorę spalania to recepta na szybkie dmuchniecie ... ;)

Edytowano przez marobas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Te bloki gnily pod górnym rantem i jeśli wymiana uszczelek nic nie pomaga to raczej może być wyciek z pomiędzy tulei i bez jej wyjecia raczej się nie obędzie 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj