JD1052 206 Napisano Kwiecień 14, 2019 Slůnzok 206 2975 Cała diagnostyka w tych case to liczba mignięć kontrolki od skrzyni po naciśnieciu sprzęgła i liczba mignięć kontrolki od podnośnika, nic innego niema. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MajsterPopsuj88 61 Napisano Listopad 3, 2019 Zaawansowany 61 931 Witam Od pewnego czasu borykam się z wyciekami spod głowic w renault 155.54. Nie naprawiam tego sam a ciągnik oddaję do wydaję mi się profesjonalnego zakładu. Po jakimś czasie wycieki znów się pojawiają. Ostatnio zrobili mi 4 głowice na REINZOSIL i niby nie cieknie ale dwie wcześniej wymienione i nie posmarowane znów ciekną. Wiem, że te modele mają małą powierzchnię styku uszczelki z głowicą i często powstają nieszczelności. Mechanik stwierdził że nie ma wżerów, głowice są proste ale tuleje są minimalnie niżej niż blok. Pytanie do Ciebie jako fachowca czy warto inwestować i zrobić pozostałe dwie głowice na masę uszczelniającą czy czeka mnie wymiana tulei. Ile mniej więcej taki remont by kosztował? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DANDYS 3229 Napisano Listopad 4, 2019 Zaawansowany 3229 3715 raczej jakiś paprok nigdy nie daje sie nic pod glowice ma byc uszczelka i dokrecone z odp Nm , Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MajsterPopsuj88 61 Napisano Listopad 4, 2019 Zaawansowany 61 931 Nie koniecznie kolego są różne przypadki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DANDYS 3229 Napisano Listopad 4, 2019 Zaawansowany 3229 3715 9 godzin temu, MajsterPopsuj88 napisał: Nie koniecznie kolego są różne przypadki. jakie ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MajsterPopsuj88 61 Napisano Listopad 4, 2019 Zaawansowany 61 931 Skoro są na rynku specjalne masy uszczelniające pod głowice to znaczy, że mogą coś pomóc. Mam nadzieję, że Mariusz będzie coś wiedział na ten temat. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Listopad 4, 2019 Zaawansowany 1848 11291 Masa będzie na jakiś krótszy czas a wydmucha ponownie delikatnie i będziesz miał wyciek.Po mojemu czeka cie wymiana tuleji ale niech właśnie Mariusz się wypowie bo sam jestem ciekawy co w takiej sytuacji. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DANDYS 3229 Napisano Listopad 4, 2019 Zaawansowany 3229 3715 Może i tak ale napewno nie reinzosil, tym bardziej że w dieslu jak temperatura panuje a masa ta jest do 200stopni, dwa zmieniasz tym komorę spalania, dlaczego jest ważne aby głowica była prawidłowo splanowana i była osadzona na równej płaszczyźnie bloku? Masz pewność "że mechanik" nałożył równomiernie ta masę? Dużo przede mną ale nie wierzę że gdzie kolwiek używa się sylikon czy masę, Jeśli tuleja opadła daje się podkładki miedziane, a jeśli tuleja jest opadnieta to wtedy wydmuchuje uszczelke i ciśnienie bije w kanał układu chłodniczego albo zacznie palić olej, Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Listopad 4, 2019 Zaawansowany 1848 11291 Bo tam nie powinno być żadnych mas to nie jest pokrywa silnika,tam panuje kompresja oraz temperatura,niech się wypowie Mariusz nam nie będzie wierzył na słowo,a ja nie chce wychodzić na kogoś przemądrzałego. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DANDYS 3229 Napisano Listopad 4, 2019 Zaawansowany 3229 3715 Nikt się nie przemadrza tylko każda szkoła inna, Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MajsterPopsuj88 61 Napisano Listopad 4, 2019 Zaawansowany 61 931 Panowie spokojnie ja po prostu szukam sposobu na rozwiązanie problemu. Akurat ten model Renault ma bardzo małą powierzchnię styku głowicy z blokiem i nie tylko ja mam taki problem. Preparat o którym pisałem wytrzymuje 300C ale może ktoś zna coś lepszego. Będzie trzeba to wymienię tuleje. Jak ktoś wie coś na ten temat to będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marobas 230 Napisano Styczeń 15, 2020 (edytowany) Zaawansowany 230 1324 co do mas, to można dać na UPG ale nie w miejscu gdzie uszczelnia tuleje, tylko na powierzchnie gdzie uszczelniane są kanały olejowe i wodne (i to cienką warstw, a nie żeby później kanały przytkało), wtedy jest szansa że olej nie będzie się ślużył, danie jakiejś masy na kołnierz uszczelniający komorę spalania to recepta na szybkie dmuchniecie ... Edytowano Styczeń 15, 2020 przez marobas Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Styczeń 23, 2020 Zaawansowany 327 3136 Te bloki gnily pod górnym rantem i jeśli wymiana uszczelek nic nie pomaga to raczej może być wyciek z pomiędzy tulei i bez jej wyjecia raczej się nie obędzie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się