tomekkalisz 16 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 16 209 Ile u nich chip tuning kosztuje? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 8190 Napisano Marzec 20, 2019 Uziu92 8190 20814 kiedys na targach pytałem to chcieli 4,5 tyś brutto. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damiank33 64 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 64 339 na targach mówili że 4500 to cena katalogowa i cos tam niby mozna negocjować. Mi teraz 3600 powiedzieli ale nie wiem czy netto czy brutto. Na razie wstrzymałem się ze zwiększeniem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5861 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 5861 16632 pfff 60tke se podkręce na pompie i też bede miał chiptuning 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 8190 Napisano Marzec 20, 2019 Uziu92 8190 20814 Jest tu na forum kolega co zrobi taniej, a i widać zna się na rzeczy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DearJohn 32 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 32 193 Uziu kto to taki ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5861 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 5861 16632 @AchimR ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 8190 Napisano Marzec 20, 2019 Uziu92 8190 20814 tak. Wrzucał zdjęcia nie raz, nawet ostatnio temat zakładał o JD i akutatorach turbin, klekotaniu na zimnym itp. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzysztof81 4594 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 4594 8498 Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania. 2 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
AchimR 24 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 24 338 Tu możesz poczytać co masz wrzucone w ciągnik: A tu link do kanału YT:https://www.youtube.com/user/mk2g60/videos Wczoraj byłem w okolicach Poznania i już za miesiąc pokażę 6105R po tuningu które na polu ma zero przyrostu mocy. A w tym tygodniu jeszcze JD 7530 Premium, które strasznie klepało na zimnym i "spece" z czech (i kiolka innych firm i serwisów) stwierdzili, że nie jest to do zrobienia programem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5861 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 5861 16632 6 godzin temu, Krzysztof81 napisał: Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania. no i co w tym dziwnego ? taniej jest wgrywać różne programy niż produkować to każdej mocy inny silnik .... a nie każdy potrzebuje 150 czy więcej km a jednocześnie nie chce wyżyłowanej 4ki która zdycha przy obciązeniu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek904 203 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 203 1430 Krzysztof81 napisał:Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania.nie jest tak do końca np john deere 6630 6830 6930 mają inne sprzęgła i nawet masą się różnią sąsiedzi mają 68 i 69 i jest 200kg różnicy a ciągniki tak samo wyposażone i na takich samych kołach. 66 to w ogóle jest delikatniejszy i lżejszy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Marzec 20, 2019 Ktoś mi powie czy w Nowej c-380 mógłbym podniesc moc na jakieś 90-95km poprzez kompa? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
JD1052 222 Napisano Marzec 20, 2019 Slůnzok 222 3085 W tym case jest mechanicznie sterowana pompa więc żadne inne programy. Co do jd to 6630 a 68 i 69 ma inną skrzynie, bo w 68 i 69 niu ma skrzyni 24 biegowej tylko 20. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
johniy861 78 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 78 756 między 6830 a 6930 jest parę różnic np. po jednej tarczy więcej na sprzęgłach i jedna satelita więcej po każdej stronie w przedniej osi. Poza tym wszystko to samo. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc385 1623 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 1623 6668 3 godziny temu, PolonezAtu napisał: Ktoś mi powie czy w Nowej c-380 mógłbym podniesc moc na jakieś 90-95km poprzez kompa? Jakim cudem chcesz to zrobić w silniku mechanicznym z mechaniczną rotacyjną pompą wtryskową ? Gdzie chcesz tego kompa podłączyć ? Pod gniazdo świateł od przyczepy ? 2 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rocknrollnik1 1295 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 1295 3870 10 godzin temu, Krzysztof81 napisał: Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania. brawo ty Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Hombre 1 Napisano Marzec 20, 2019 Nowicjusz 1 13 Panowie taki z innej beczki ale mam problem z Case mx 135 a mianowicie nie podnosi ładowacza czołowego, tylny podnośnik nie reaguje... wczoraj wszystko działało tylko, że jakby z opóźnieniem... zanim podniósł maszynę trzeba było odczekać tak z 10 sekund, ładowacz podnosił tylko, że wolno a ,,najlepsze" w tym wszystkim jest to że próbując podnieśc maszyne i jednocześnie tura ( w tym samym czasie ) tur przez tą chwile zaczął działać poprawnie (tak jakby był wiekszy przepływ oleju...Podczas jazdy przerzucając półbiegi też działał z opóźnieniem a nawet był w stanie się zatrzymać... Dodam że filtr oleju jest wymieniony, poziom jest prawidłowy na wyświetlaczu jest 0. a było raz 0 a raz 0. Nie wiem czy winą jest jakiś elektrozawór który blokuje przepływ oleju ?> od czego zacząć ?> jak sprawdzić ciśniene i jakie powinny być parametry ?> Z góry dzięki za odp Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mytcarek 38 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 38 247 Hombre napisał: Panowie taki z innej beczki ale mam problem z Case mx 135 a mianowicie nie podnosi ładowacza czołowego, tylny podnośnik nie reaguje... wczoraj wszystko działało tylko, że jakby z opóźnieniem... zanim podniósł maszynę trzeba było odczekać tak z 10 sekund, ładowacz podnosił tylko, że wolno a ,,najlepsze" w tym wszystkim jest to że próbując podnieśc maszyne i jednocześnie tura ( w tym samym czasie ) tur przez tą chwile zaczął działać poprawnie (tak jakby był wiekszy przepływ oleju...Podczas jazdy przerzucając półbiegi też działał z opóźnieniem a nawet był w stanie się zatrzymać... Dodam że filtr oleju jest wymieniony, poziom jest prawidłowy na wyświetlaczu jest 0. a było raz 0 a raz 0. Nie wiem czy winą jest jakiś elektrozawór który blokuje przepływ oleju ?> od czego zacząć ?> jak sprawdzić ciśniene i jakie powinny być parametry ?> Z góry dzięki za odp Ja w tym roku zmieniłem pompe olejowa i moze ucb zaczyna siadac zaczynal sie blokowac sam podczas skrecania jazdy.czy podnoszenia maszyny :) a cisnienie.jedynie.przez filtr sprawdzisz.u góry masz zaślepke zakuc wąz i cos do pomiaru z.dokladna.skala nawet od.pistoletu do.powietrza servis moze.sprawdzic.po przez przeplywomierz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Hombre 1 Napisano Marzec 20, 2019 Nowicjusz 1 13 3 minuty temu, Mytcarek napisał: Ja w tym roku zmieniłem pompe olejowa i moze ucb zaczyna siadac zaczynal sie blokowac sam podczas skrecania jazdy.czy podnoszenia maszyny Tylko dziwne w tym wszystkim jest to, że wieczorem tak jak opisałem podnosił a rano jak go odpaliłem zero reakcji i to przy wszystkim Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 594 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 594 12125 No a tego to chce mi się śmiać. MX ma pompę mechaniczną, dokładnie i w tamtym roku w wrześniu za remont pompy i wtrysków dałem 2,8 tyś z czego pompa kosztowała 1,3 tyś, wszystko na oryginalnych częściach. Podkrecił mi moc z 150 na 170 km albo więcej w cenie. Niestety za dużo mocy miałem w w tym tygodniu skręciłem ją. Miałem efekt mocnego kopcenia. Dla nie wtajemniczonych, tą pompę nie ustawia sie tylko zewnętrzymi śrubami, ją trza wyjąć i dać na stół, rozebrać i ustawić całą. Takie podkręcenie śrubkami z zewnątrz daje przeważnie tylko zwiększenie poboru paliwa, a tu nie o to chodzi. Oczywiście żadna firma tuningowa taki tego nie potwierdzi. Podkręcą śrubki zrobią wydruk i skasują 4 tys. 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mytcarek 38 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 38 247 Juz nudza mnie te komentarze ciagnik zostal przygotowany pod to nie ze tak od razu 35 koni mu wrzucilismy nowa pompa paliwa nowe wtryski nowe turbo nowa pompa olejowa nie kosztowalo to 4 tys tylko 600zl jak juz i nie ma co sie nakrecac za dużo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
AchimR 24 Napisano Marzec 20, 2019 Zaawansowany 24 338 1 godzinę temu, Mytcarek napisał: Juz nudza mnie te komentarze ciagnik zostal przygotowany pod to nie ze tak od razu 35 koni mu wrzucilismy nowa pompa paliwa nowe wtryski nowe turbo nowa pompa olejowa nie kosztowalo to 4 tys tylko 600zl jak juz i nie ma co sie nakrecac za dużo To tylko pomiar zrobili? Czy coś kręcili "śrubą". Bo na śląsku 300zł pomiar kosztuje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
extrabyk 5594 Napisano Marzec 21, 2019 Zaawansowany 5594 8394 Nawet jak tylko śrubkami pompę podkręcili to coś tanio ten "tuning" i żeby potem nie było,że "tanie mięso psy jedzą"...ale obym się mylił. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się