Case mx
 

Case mx

  • 4474 wyświetleń
Podnoszenie mocy w case mx z 110 na 145 koni i 620 niutonow :)

Informacje o zdjęciu Case mx


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • damiank33
  • 64 339

na targach mówili że 4500 to cena katalogowa i cos tam niby mozna negocjować. Mi teraz 3600 powiedzieli ale nie wiem czy netto czy brutto. Na razie wstrzymałem się ze zwiększeniem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7886 20513

Jest tu na forum kolega co zrobi taniej, a i widać zna się na rzeczy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7886 20513

tak. Wrzucał zdjęcia nie raz, nawet ostatnio temat zakładał o JD i akutatorach turbin, klekotaniu na zimnym itp.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3842 8125

Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania.

    • Like 2
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338

Tu możesz poczytać co masz wrzucone w ciągnik:


A tu link do kanału YT:
https://www.youtube.com/user/mk2g60/videos

Wczoraj byłem w okolicach Poznania i już za miesiąc pokażę 6105R po tuningu które na polu ma zero przyrostu mocy.
A w tym tygodniu jeszcze JD 7530 Premium, które strasznie klepało na zimnym i "spece" z czech (i kiolka innych firm i serwisów) stwierdzili, że nie jest to do zrobienia programem 9_9

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik7343
  • 5859 16632
6 godzin temu, Krzysztof81 napisał:

Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania.

no i co w tym dziwnego ? taniej jest wgrywać różne programy niż produkować to każdej mocy inny silnik .... a nie każdy potrzebuje 150 czy więcej km a jednocześnie nie chce wyżyłowanej 4ki która zdycha przy obciązeniu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek904
  • 203 1428
Krzysztof81 napisał:

Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania.

nie jest tak do końca np john deere 6630 6830 6930 mają inne sprzęgła i nawet masą się różnią sąsiedzi mają 68 i 69 i jest 200kg różnicy a ciągniki tak samo wyposażone i na takich samych kołach. 66 to w ogóle jest delikatniejszy i lżejszy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Ktoś mi powie czy w Nowej c-380 mógłbym podniesc moc na jakieś 90-95km poprzez kompa?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Slůnzok
  • JD1052
  • 205 2949

W tym case jest mechanicznie sterowana pompa więc żadne inne programy. Co do jd to 6630 a 68 i 69 ma inną skrzynie, bo w 68 i 69 niu ma skrzyni 24 biegowej tylko 20.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • johniy861
  • 78 756

między 6830 a 6930 jest parę różnic np. po jednej tarczy więcej na sprzęgłach i jedna satelita więcej po każdej stronie w przedniej osi. Poza tym wszystko to samo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc385
  • 1562 6607
3 godziny temu, PolonezAtu napisał:

Ktoś mi powie czy w Nowej c-380 mógłbym podniesc moc na jakieś 90-95km poprzez kompa?

Jakim cudem chcesz to zrobić w silniku mechanicznym z mechaniczną rotacyjną pompą wtryskową ? Gdzie chcesz tego kompa podłączyć ? Pod gniazdo świateł od przyczepy ?

    • Haha 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rocknrollnik1
  • 1271 3831
10 godzin temu, Krzysztof81 napisał:

Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania.

brawo ty

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Hombre
  • 0 3

Panowie taki z innej beczki ale mam problem z Case mx 135 a mianowicie nie podnosi ładowacza czołowego, tylny podnośnik nie reaguje... wczoraj wszystko działało tylko, że jakby z opóźnieniem...  zanim podniósł maszynę trzeba było odczekać tak z 10 sekund, ładowacz podnosił tylko, że wolno a ,,najlepsze" w tym wszystkim jest to że próbując podnieśc maszyne i jednocześnie tura ( w tym samym czasie ) tur przez tą chwile zaczął działać poprawnie (tak jakby był wiekszy przepływ oleju...Podczas jazdy przerzucając półbiegi też działał z opóźnieniem a nawet był w stanie się zatrzymać...  Dodam że filtr oleju jest wymieniony, poziom jest prawidłowy na wyświetlaczu jest 0.  a było raz 0  a raz 0.   Nie wiem czy winą jest jakiś elektrozawór który blokuje przepływ oleju ?> od czego zacząć ?>  jak sprawdzić ciśniene i jakie powinny być parametry ?> Z góry dzięki za odp

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mytcarek
  • 38 247

Hombre napisał: Panowie taki z innej beczki ale mam problem z Case mx 135 a mianowicie nie podnosi ładowacza czołowego, tylny podnośnik nie reaguje... wczoraj wszystko działało tylko, że jakby z opóźnieniem...  zanim podniósł maszynę trzeba było odczekać tak z 10 sekund, ładowacz podnosił tylko, że wolno a ,,najlepsze" w tym wszystkim jest to że próbując podnieśc maszyne i jednocześnie tura ( w tym samym czasie ) tur przez tą chwile zaczął działać poprawnie (tak jakby był wiekszy przepływ oleju...Podczas jazdy przerzucając półbiegi też działał z opóźnieniem a nawet był w stanie się zatrzymać...  Dodam że filtr oleju jest wymieniony, poziom jest prawidłowy na wyświetlaczu jest 0.  a było raz 0  a raz 0.   Nie wiem czy winą jest jakiś elektrozawór który blokuje przepływ oleju ?> od czego zacząć ?>  jak sprawdzić ciśniene i jakie powinny być parametry ?> Z góry dzięki za odp Ja w tym roku zmieniłem pompe olejowa i moze ucb zaczyna siadac zaczynal sie blokowac sam podczas skrecania jazdy.czy podnoszenia maszyny :) a cisnienie.jedynie.przez filtr sprawdzisz.u góry masz zaślepke zakuc wąz i cos do pomiaru z.dokladna.skala nawet od.pistoletu do.powietrza servis moze.sprawdzic.po przez przeplywomierz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Hombre
  • 0 3
3 minuty temu, Mytcarek napisał:

Ja w tym roku zmieniłem pompe olejowa i moze ucb zaczyna siadac zaczynal sie blokowac sam podczas skrecania jazdy.czy podnoszenia maszyny :)

Tylko dziwne w tym wszystkim jest to, że wieczorem tak jak opisałem podnosił  a rano jak go odpaliłem zero reakcji i to przy wszystkim

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 576 11920

No a tego to chce mi się  śmiać.

 MX ma pompę mechaniczną, dokładnie i w tamtym roku w wrześniu za remont pompy i wtrysków dałem 2,8 tyś z czego pompa kosztowała 1,3 tyś, wszystko na oryginalnych częściach. 

Podkrecił mi moc z 150 na 170 km albo więcej w cenie.

Niestety za dużo mocy miałem w w tym tygodniu skręciłem ją. Miałem efekt mocnego kopcenia. 

Dla nie wtajemniczonych, tą pompę nie ustawia sie tylko zewnętrzymi śrubami, ją trza wyjąć i dać na stół, rozebrać i ustawić całą. Takie podkręcenie śrubkami z zewnątrz daje przeważnie tylko zwiększenie poboru paliwa, a tu nie o to chodzi. 

Oczywiście żadna firma  tuningowa taki tego nie potwierdzi. Podkręcą śrubki zrobią wydruk i skasują 4 tys.

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mytcarek
  • 38 247

Juz nudza mnie te komentarze ciagnik zostal przygotowany pod to nie ze tak od razu 35 koni mu wrzucilismy nowa pompa paliwa nowe wtryski nowe turbo nowa pompa olejowa nie kosztowalo to 4 tys tylko 600zl jak juz i nie ma co sie nakrecac za dużo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
1 godzinę temu, Mytcarek napisał:

Juz nudza mnie te komentarze ciagnik zostal przygotowany pod to nie ze tak od razu 35 koni mu wrzucilismy nowa pompa paliwa nowe wtryski nowe turbo nowa pompa olejowa nie kosztowalo to 4 tys tylko 600zl jak juz i nie ma co sie nakrecac za dużo

To tylko pomiar zrobili? Czy coś kręcili "śrubą". Bo na śląsku 300zł pomiar kosztuje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5592 8394

Nawet jak tylko śrubkami pompę podkręcili to coś tanio ten "tuning" i żeby potem nie było,że "tanie mięso psy jedzą"...ale obym się mylił.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj