Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Byk dobrze gada, te przyczepy były tworzone w większości do objętościowych materiałów i dlatego ramy mają takie jakie mają. Przyczepa ze zdjęcia głównego po PW4 a ta niebieska kolegi sebe PW 6 albo i 8 dlatego jest dłuższa i z tyłu ma bliźniaki,taki komunistyczny wymysł na większą ładowność, bo po co psuć coś co jest dobre? Dać piasty i koła od stara i wytrzyma. 

No i 50 lat wytrzymało. Ciekawe co będzie z tymi nowymi za 50 lat? 

z tego co pamiętam PW-5 w każdym razie 5 ton ładowności na tabliczce , tył wystaje to i bliźniaki dali , jedyne co się czepiam to słabej górnej ramy i siłownika na oringach , no i rzeczywiście zaczep krótki ciężko cofać do tego tylna oś mocniej obciążona to po łuku potrafi przód przepchnąć w bok przy cofaniu . Więcej wad nie ma tylko zalety 😋

Dnia 19.03.2019 o 13:11, extrabyk napisał:

Nie rozpędzaj się tak bo jeszcze trochę a napiszesz,że nawet zam dyszel byś kupił :D

To są super przyczepy do prac ziemnych na bardzo mokrym terenie. Przyczepa sama w sobie lekka. Dać duże balony i podczepić spory ciągnik na szerokim ogumieniu no i można spokojnie po ok.5-6 ton urobku odwozić nie ryjąc się po osie. Sam bym chętnie taką przygarnął i też może być bez kół ale z paką.

Mam dwie takie 

IMG_20200928_152109.jpg


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v