Skocz do zawartości


Jak wygląda ponad milion w błocie ? Mniej więcej tak :)

Co widzimy na zdjęciu Fendt 1050?

Ciągnik Fendt 1050 Vario w trakcie pracy na polu imponuje swoją mocą 517 KM, dzięki czemu z łatwością radzi sobie z ciężkimi zadaniami. Wyposażony w wydajny silnik MAN o pojemności 12,4 litra, zapewnia nie tylko wysoką wydajność, ale także efektywne zużycie paliwa. Napęd bezstopniowy Vario umożliwia płynne dostosowanie prędkości do warunków polowych, co jest szczególnie przydatne podczas orki z użyciem dużego pługa. W tle widoczna ładowarka teleskopowa JCB wspiera prace związane z załadunkiem i serwisem, tworząc zgrany duet z Fendtem 1050, który dzięki swojej zaawansowanej technologii i sile doskonale sprawdza się w wymagających zadaniach rolniczych.

  • Like 1
  • Haha 2



Rekomendowane komentarze

ja w polu jeżdżę tez na tms włączam sobie tempomat i ciagnik sam jedzie sam dobiera sobie obroty silnika do obciazenia jedzie predkoscia zadana na tempomacie mozna soboe dwie predkosci ustawić w sumie sa trzy rodzaje jazdy w fendt z tms mozna jeździć tak ze gazem noznym zwieksza sie obroty silnika a dzojstikiem zwieksza sie predkosc albo za pomoca dzojstika stresuje sie jednocześnie obrotami silnika i skrzynią lub za pomoca gazu noznego steruje sie obrotami silnika i skrzynią i dzojstika w tedy sie nie rusza chyba ze sie chcę zmienić kierunek jazdy lub włączyć tempomat a kierunek jazdy mozna tez zmienic przy kierownicy

4 minuty temu, dacjan123 napisał:

albo za pomoca dzojstika stresuje sie jednocześnie obrotami silnika i skrzynią

nie, to odpada bo nie ogarne .. wystarczy na razie ten tms i gaz

 

6 minut temu, dacjan123 napisał:

dzojstika w tedy sie nie rusza chyba ze sie chcę zmienić kierunek jazdy lub włączyć tempomat a kierunek jazdy mozna tez zmienic przy kierownicy

właśnie, lepiej go nie ruszam .. gaz i kierunek przy kierownicy

dzięki

podejrzewam ,że to główny powód pakowania tych kosmicznych technologii do ciągników.Wygoda rolnika to tylko wabik na sprzęty za grubą kasę.Jestem ciekaw jak za 10 lat te sprzęty będą chodzić.Mi się marzy jakiś używany 20stolatek w dobrym stanie.Stare maszyny są chyba wytrzymalsze od tych plastików .

Tu u mnie na północnym wschodzie  raczej  niebogato.Owszem zdarzają  się nowe ciągniki ,ale takiego jak tu lub podobnego chyba nie widziałem.

A co do zdjęcia to chyba jeszcze nie jest odpowiednio sucho pod warstwą wierzchnią gleby.Taka mokra ubija się mocno pod takim kolosem a potem słabo rośnie.

Edytowane przez rocknrollnik1

Pierwsze wrażenie po wejściu do kabiny to tak jak bym pierwszy raz za sterami samolotu siadł. Ale wystarczy pojeździć z tydzień i człowiek ogarnia że to wszystko jest to samo co w innych ciągnikach tylko tutaj są przyciski z ikonkami a w innych ikonka +wajcha. Tak tylko różnica. Co do trybów jazdy to tak jak kolega pisał są 3. TMS i tak jak się u nas mówi na buta, i zwykły. Co jeden to prostszy i kto jak woli. A TMS to bądź co bądź służy do pracy w polu a nie do jazdy po ulicy. I powinno się go tylko używać w polu a nie w transporcie. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v