Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Ja tu bym dał po prostu mocniejsze zamiast tych 5w czy 14w. 48w to najrozsądniejsze lampy w dobrej cenie, mniejszymi sobie bym nie zwracał głowy. Mam porównanie 27w i 48w także widzę czy warto. Teraz zamiast zwykłych małych lamp kupię panel Light bara. 

Coś takiego np. 

https://m.olx.pl/oferta/panel-led-roboczy-lampa-robocza-252w-12-24v-84led-osram-CID5-IDyb4Q1.html#position=7&page=2

Edytowane przez Skoczek1994
1 godzinę temu, dragonmt852 napisał:

Zamiast tych 14 no name'ów wolałbym dać 6 lamp z wesema ;)

A ile masz ich teraz u siebie?

W Claasie mam cztery te po 24W już trzy lata, więc "no name" "ok"

Jakoś nie widzę sensu kupować takiej lampy jak z linku. Gdzie ją umieścić? I ile  sztuk aby nie mieć światło-cienia na zmianę. Fakt ta 5W może i nie daje dużo ale idealnie mieściła się na dachu z przodu obok owala i jest skierowana na przednie koła. Dodam że ona mnie nic nie kosztowała

 

7 minut temu, darek1972 napisał:

A ile masz ich teraz u siebie?

W Claasie mam cztery te po 24W już trzy lata, więc "no name" "ok"

Jakoś nie widzę sensu kupować takiej lampy jak z linku. Gdzie ją umieścić? I ile  sztuk aby nie mieć światło-cienia na zmianę. Fakt ta 5W może i nie daje dużo ale idealnie mieściła się na dachu z przodu obok owala i jest skierowana na przednie koła. Dodam że ona mnie nic nie kosztowała

 

Tylko 1  bo nie pracuje po nocach, ale co ma piernik do wiatraka?

Ja osobiscie ten panel zamontuję z przodu na dachu, do tego  normalne kwadratowe lampy bo też muszę zrobić oświetlenie na boki i w zupełności wystarczy. Teraz mam 4 na kabinie plus światła mijania, i żadnych cieni nie ma. Jedyny błąd jaki popełniłem to że dałem same rozproszone przez co trochę dają na szybę, i w kurzu czy w trakcie opadów słabo widać.

To jest dopiero oświetlenie. 

 

Robiłem to oświetlenie etapami, przemyślając co zrobić dalej. Efekt jest na filmie, dookoła jest prawie tak samo jasno, jedynie pole za tłumikiem jest ciemniejsze. W normalnej pozycji pracy tego miejsca i tak nie widzę bo zasłania go wspomniany tłumik. Oczy się nie męczą ciągłą akomodacją, nic nie oślepia zbyt jasnym światłem. Jeden punkt na który patrzę jest oświetlany zawsze dwiema lampami pod różnymi kątami przez co nie ma cienia. Czy ładowacz jest w górnej czy w dolnej pozycji mam wszystko przed sobą dobrze oświetlone. Są włączone tylko postojówki, drogowe i mijania mają inną barwę i to już by zakłócało wypracowaną harmonię. Z resztą szkoda prądu na nie.

Mój efekt nie musi każdemu się podobać, zwłaszcza jeśli nie jeździ jak jest ciemno😉

Mam listwę led 120 wat tak zwane kombo na pałąku z tyłu nad głową (ciągnik bez kabiny) i o dziwo jak wstanę i zasłaniam sobą listwę to z przodu praktycznie bez zmian czyli żadnych cieni nie ma i widno jak w dzień. Listwa lekko wygięta w łuk. Spokojnie mogę powiedzieć,że ta listwa oświetla co najmniej hektar przed ciągnikiem. Z tyłu dwa małe ledy po 12 wat i o dziwo też bardzo ładnie oświetlają tylko zdecydowanie mniejszą powierzchnię.

Co by nie mówić ledy robią konkretną robotę, twój efekt jest bardzo dobry sam będę robił podobnie. Tylko tak jak mówiłem zrobię to trochę inaczej, mniejsza ilość lamp ale o większej mocy.  Miałem okazję widzieć na żywo efekt mniejszego panelu niż ten do którego link wstawiłem, i powiem że na prawdę wymiata. 

Edytowane przez Skoczek1994
Dnia 29.01.2019 o 20:17, darek1972 napisał:

Czyli doświadczenie przy pracy jak jest ciemno masz raczej zerowe.

Hodowcą  bydła mlecznego raczej nie jesteś wiec tłumaczenie nic nie pomoże.

Strwierdziłem że  określenia "po nocy" "po nocach" używają ludzie mający lęk do przebywania poza domem po zachodzie słońca.

Haahahaha , no to ostatnim zdaniem mnie rozwaliłeś no po prostu leże i nie wstaje xd


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v