Igor03 4 Napisano Styczeń 26, 2019 Zaawansowany 4 561 Daleko pojechał ? Jaki będzie następca? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Styczeń 26, 2019 Na podstawie pojazdu jakim będzie transportowany, obstawiam Pakistan jako kraj docelowy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PATr 409 Napisano Styczeń 26, 2019 (edytowany) Zaawansowany 409 4263 Jak oni tą firanką pojechali? Nie dość że dach kombajnu wyżej niz dach naczepy to jeszcze tylne drzwi się nie zamkną? Edytowano Styczeń 26, 2019 przez PATr Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2650 Napisano Styczeń 26, 2019 Zaawansowany 2650 10448 chyba taniej by było wziąć lawetę niż się tu jebać z załadunkiem i jeszcze dźwigi opłacić,ale są różni magicy przeważnie ze wschodu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
karol091193 869 Napisano Styczeń 26, 2019 Zaawansowany 869 3170 podejrzewam, że drzwi związali aby się nie otworzyły a plandeki nie zaciągali spowrotem tylko została tak jak jest na zdjęciu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
paulus841 173 Napisano Styczeń 26, 2019 Zaawansowany 173 1552 Normalnie. Na wschód nowe maszyny tylko pod plandekami jadą. Znajoma była spedytorką mówiła że nowe kombajny pod plandekami wożą. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czarek7340 107 Napisano Styczeń 27, 2019 Zaawansowany 107 1481 mniejsze prawdopodobienstwo uszkodzenia galezia czy kamieniem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bialy2005 582 Napisano Styczeń 27, 2019 Zaawansowany 582 11814 Bardziej chodzi o koszty i kto by chciał tam pojechać i na pusto wrócić? Tak tu przywoza normalny towar na firance później z PL ładują taki kombajn i wyjdzie sporo taniej nawet z dodatkowymi kosztami dźwigów. Poza tym w innych krajach są także inne przepisy co do transportu gabarytów, dodatkowe zezwolenia które kosztuja spora kasę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PATr 409 Napisano Styczeń 27, 2019 Zaawansowany 409 4263 Dokładnie, gabaryt niskopodwoziówką po Polsce to 5-6 zł za kilometr i zazwyczaj powrót na pusto, tutaj nie dość że taniej to i coś się zapakuje w jedną stronę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
paulus841 173 Napisano Styczeń 27, 2019 Zaawansowany 173 1552 Zezwolenia to jest kupa kasy. Nawet polscy przewoźnicy gabarytów na tym oszczędzają.Wolą zapłacić mandat u niemraszki i opłacić pilota niż wykupić zezwolenie dla całej floty. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rojda1994 76 Napisano Styczeń 27, 2019 Zaawansowany 76 598 20 godzin temu, jonek98 napisał: chyba taniej by było wziąć lawetę niż się tu jebać z załadunkiem i jeszcze dźwigi opłacić,ale są różni magicy przeważnie ze wschodu oni tak wożą do siebie sprzęty, a dach kombajnu był prawie równo z plandeką wiec spoko wszystko pasowało tylne drzwi zwiazane miał. Dnia 26.01.2019 o 13:07, Igor03 napisał: Daleko pojechał ? Jaki będzie następca? Do iraku gdzieś w tym tygodniu przyjedzie moze wiec dodam zdj Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2650 Napisano Styczeń 27, 2019 Zaawansowany 2650 10448 W Iraku to chyba opalonych będzie kosił Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
maciek21 50 Napisano Styczeń 27, 2019 Zaawansowany 50 423 ile za takiego ile godzin bo sam myślę albo taki albo class 150 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Marciano 7 Napisano Styczeń 27, 2019 Zaawansowany 7 288 po co aż dwa dźwigi, ja w 2016r sprzedałem TC54 na Irak, wystarczył jeden dźwig 10t i plandekę zasunęli normalnie, tylko na górze nieco daszek wypychał plandekę a i odwrotnie ułożony było na naczepie: kombajn z przodu tyłem do przodu i heder z tyłu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rojda1994 76 Napisano Styczeń 27, 2019 Zaawansowany 76 598 3 godziny temu, Marciano napisał: po co aż dwa dźwigi, ja w 2016r sprzedałem TC54 na Irak, wystarczył jeden dźwig 10t i plandekę zasunęli normalnie, tylko na górze nieco daszek wypychał plandekę a i odwrotnie ułożony było na naczepie: kombajn z przodu tyłem do przodu i heder z tyłu. Właściciel dźwigów brał pełna odpowiedzialność za załadunek i podstawił dwa żeby wszystko było dobrze, bo mowil ze miał przygody. 4 godziny temu, maciek21 napisał: ile za takiego ile godzin bo sam myślę albo taki albo class 150 260 dostaliśmy. 1800 na silniku, 1500 na młocarni. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
KarolStach88 19 Napisano Styczeń 27, 2019 Zaawansowany 19 118 Cięcia ile? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamciow 125 Napisano Styczeń 28, 2019 Zaawansowany 125 1288 irak, pakistan, arabia, tam iinych kombajnów niż TCki nikt nie chce, znam handlarza który z tego żyje, szuka i sprzedaje na dalszy wschód Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się