New Holland TC 56
 

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • damianzbr
  • 3788 11221

Na podstawie pojazdu jakim będzie transportowany, obstawiam Pakistan jako kraj docelowy B|

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 407 4245

Jak oni tą firanką pojechali? Nie dość że dach kombajnu wyżej niz dach naczepy to jeszcze tylne drzwi się nie zamkną? :D

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 1928 7578

chyba taniej by było wziąć lawetę niż się tu jebać z załadunkiem i jeszcze dźwigi opłacić,ale są różni magicy przeważnie ze wschodu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karol091193
  • 254 2016

podejrzewam, że drzwi związali aby się nie otworzyły a plandeki nie zaciągali spowrotem tylko została tak jak jest na zdjęciu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • paulus841
  • 134 1397

Normalnie. Na wschód nowe maszyny tylko pod plandekami jadą. Znajoma była spedytorką mówiła że nowe kombajny pod plandekami wożą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy2005
  • 371 10904

Bardziej chodzi o koszty i kto by chciał tam pojechać i na pusto wrócić? Tak tu przywoza normalny towar na firance później z PL ładują taki kombajn i wyjdzie sporo taniej nawet z dodatkowymi kosztami dźwigów. Poza tym w innych krajach są także inne przepisy co do transportu gabarytów, dodatkowe zezwolenia które kosztuja spora kasę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 407 4245

Dokładnie, gabaryt niskopodwoziówką po Polsce to 5-6 zł za kilometr i zazwyczaj powrót na pusto, tutaj nie dość że taniej to i coś się zapakuje w jedną stronę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • paulus841
  • 134 1397

Zezwolenia to jest kupa kasy. Nawet polscy przewoźnicy gabarytów na tym oszczędzają.Wolą zapłacić mandat u niemraszki i opłacić pilota niż wykupić zezwolenie dla całej floty.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rojda1994
  • 68 583
20 godzin temu, jonek98 napisał:

chyba taniej by było wziąć lawetę niż się tu jebać z załadunkiem i jeszcze dźwigi opłacić,ale są różni magicy przeważnie ze wschodu

oni tak wożą do siebie sprzęty, a dach kombajnu był prawie równo z plandeką wiec spoko wszystko pasowało :)

tylne drzwi zwiazane miał.

Dnia 26.01.2019 o 13:07, Igor03 napisał:

Daleko pojechał ? Jaki będzie następca?

Do iraku gdzieś :) w tym tygodniu przyjedzie moze wiec dodam zdj :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marciano
  • 5 249

po co aż dwa dźwigi, ja w 2016r sprzedałem  TC54 na Irak,  wystarczył jeden dźwig 10t i plandekę zasunęli normalnie, tylko na górze nieco daszek wypychał plandekę a i odwrotnie ułożony było na naczepie: kombajn z przodu tyłem do przodu i  heder z tyłu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rojda1994
  • 68 583
3 godziny temu, Marciano napisał:

po co aż dwa dźwigi, ja w 2016r sprzedałem  TC54 na Irak,  wystarczył jeden dźwig 10t i plandekę zasunęli normalnie, tylko na górze nieco daszek wypychał plandekę a i odwrotnie ułożony było na naczepie: kombajn z przodu tyłem do przodu i  heder z tyłu.

Właściciel dźwigów brał pełna odpowiedzialność za załadunek i podstawił dwa żeby wszystko było dobrze, bo mowil ze miał przygody.

4 godziny temu, maciek21 napisał:

ile za takiego ile godzin bo sam myślę albo taki albo class 150  

260 dostaliśmy. 1800 na silniku, 1500 na młocarni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamciow
  • 88 1069

irak, pakistan, arabia, tam iinych kombajnów niż TCki nikt nie chce, znam handlarza który z tego żyje, szuka i  sprzedaje na dalszy wschód

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj