Skocz do zawartości


Po 7 latach pojechał do nowego właściciela ;)
Co widzimy na zdjęciu Deutz Fahr DX 6.05?

Ciągnik Deutz Fahr DX 6.05 pracuje na placu gospodarstwa, wykorzystując swój potencjał do transportu materiałów. Zasilany silnikiem o mocy około 100 KM, ciągnik ten wyposażony jest w 6-cylindrowy silnik o pojemności skokowej 5,9 litra, co zapewnia wydajność i niezawodność w różnorodnych zadaniach. Skrzynia biegów 12/4 pozwala na precyzyjną kontrolę i dostosowanie prędkości do warunków pracy. W tle na placu widoczny jest samochód ciężarowy, z którym ciągnik współpracuje podczas załadunku i rozładunku. Takie połączenie mocy i funkcjonalności umożliwia efektywne zarządzanie transportem wewnętrznym na terenie gospodarstwa, optymalizując przepływ materiałów i surowców. Model DX 6.05 to przykład niezawodnego wsparcia w codziennych pracach rolniczych, gdzie każdy aspekt techniczny został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności.




Rekomendowane komentarze

Chyba chodzi o to że bardzo ciężko dostępne w sklepach są tryby gdyby chcieć wymieniać. A zwrotnice kolega robił ostatnio to też sporo kasy wywalił kilka tysięcy poszło na oryginalne krzyżaki łożyska i symeringi.

 

Ze spalaniem to 100% prawda. Ja swoim JD na wtrysku CR ugniatałem kupkę trawy temu koledze i spaliłem 100 l paliwa, a kolega tym DF zwoził tą trawę przyczepą samozbierającą i spalił 90 litrów. xD

Mam DX 4.50 już 6lat nigdy ,,odpukać'' nie miałem ze skrzynią problemu, nie zauważyłem żadnych zmian przez te lata.

Przedni napęd oddałem do sprawdzenia przed Świętami, wymiana uszczelniaczy i sprawdzenie luzów itp. Krzyżaki też mam do wymiany kosz jednego około 100zł. reszta podzespołów ok. w przyszłym tyg ma być już gotowy :) Z dostępem części nie mam problemu aby kasa była.

Ja wlasnie tak mialem ze niby wszystko bylo ok ale padlo sprzeglo i zawiozlem je do regeneracji a ci tam mi powiedzieli ze jest wyklamotane jakos dziwnie i musi byc jakies lozysko w skrzyni walniete. okazalo sie ze 2 lozyska 2 tryby walek sprzeglowy i jeszcze kilka rzeczy i z robota 17tys sie uzbieralo na uzywkach czesciach aby lozyska byly nowe no i rozne uszczelniacze itp wiadomo

10 minut temu, GRZES1545 napisał:

Mam DX 4.50 już 6lat nigdy ,,odpukać'' nie miałem ze skrzynią problemu, nie zauważyłem żadnych zmian przez te lata.

Przedni napęd oddałem do sprawdzenia przed Świętami, wymiana uszczelniaczy i sprawdzenie luzów itp. Krzyżaki też mam do wymiany kosz jednego około 100zł. reszta podzespołów ok. w przyszłym tyg ma być już gotowy :) Z dostępem części nie mam problemu aby kasa była.

W 6 cylindrowych jest ten sam most przedni? Bo mówię ci serio kolega z 3 albo 4 tys. wpakował w remont przodu i krzyżaki to po kilka stówek kupował i jeszcze przerabiał aby kalamitka była na wierzchu do łatwego smarowania.

U mnie nie będzie miał dużo do roboty więc jeśli trafi się jakiś nie wytłuczony to posłuży. Czytając forum i ogólnie opinie to ciężko stwierdzić ile ten "legendarny" remont skrzyni może kosztować. Szukałem cen części na olx i niemieckim ebayu i nie wychodzi mi że potencjalny remont wyjdzie jakoś ekstremalnie dużo (blisko wartości ciagnika).

5 minut temu, damianzbr napisał:

W 6 cylindrowych jest ten sam most przedni? Bo mówię ci serio kolega z 3 albo 4 tys. wpakował w remont przodu i krzyżaki to po kilka stówek kupował i jeszcze przerabiał aby kalamitka była na wierzchu do łatwego smarowania.

Damian czy taki sam to nie wiem, ja w swoim wszystkie miejsca z kalamitkami mam dobrze dostępne, jest ich u mnie 4 na jedną zwrotnice.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v