Krone DK90 5.7T
 

Informacje o zdjęciu Krone DK90 5.7T




Rekomendowane komentarze

  • stary sołtys
  • soltys48
  • 19709 36254

uuu z cena przy szalałeś

i jeszcze koło zapasowe zajumane i na innej aukcji wystawione

Edytowano przez soltys48

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dudekk
  • 12 176
Mam podobna tylko Mengele, przyczepa jak najbardziej na plus. Parę ton już u mnie przewiozla

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawelll48
  • 273 2380

Nie, akurat koło to od mojego szefa dziadka odkupiłem, nie jest z tej przyczepki. 

Ile powinienem wołać tak aby sprzedać a nie sprzedawać?

Bo na necie mało takich dzięki którym mógłbym się sugerować ceną :/

 

 

Trzymana w górze, bo akurat ojcu pokazywałem ten ręczny wywrot

 

 

A śniegu u nas coraz więcej :D chociaż jest frajda z jazdy :P 

 

 

Edytowano przez pawelll48

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • griga
  • AgroTeam
  • 1080 12437
Chcesz sprzedać to wejdz na kleinebay spisz cene kilku takich podziel dodaj koszt transportu i po sprawie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • stary sołtys
  • soltys48
  • 19709 36254

Kwestia lokalizacji, ale @zetorki12 wiele sie nie pomylił.Wg mnie za ten stan 4,5tyś jak ogarniesz kwit to osiągniesz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • niezlygagatek
  • 425 1047

Cenę zawsze można obniżyć, gdyby to było na wschodzie Pl to byś koło 6 dostał. Ona idzie śladem małego ciagnika? Bo mam podobną tylko na kolach 20 i w porównaniu do d47 dużo ciężej ja wyciągnąć z pola...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20585

4 tys bez kwitu i też jestem po nią. Za 6-7 mozna wyhaczyć czasem d732.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawelll48
  • 273 2380
1 godzinę temu, Uziu92 napisał:

4 tys bez kwitu i też jestem po nią. Za 6-7 mozna wyhaczyć czasem d732.

Nie porownuj d732 do Krone. Serio jest przepasc technologiczna. Dzisiaj niestety mikołajków nie ma i za 3 ani 4tys. nie sprzedam. Pozdrawiam CEBULAKOW

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mds212
  • 2133 7825
Możliwość wyrobienia papierów a to dobre xd w ciekawe jak. Jakby się dało radę to byś dawno wyrobił bo to min dodatkowy tysiąc do ceny przyczepy xdd

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20585
pytałeś za ile wystawić żeby sprzedać to dostałeś odpowiedź, po za tym jaka tu jest przepaść? drewniana podłoga i burty do wymiany na metalowe jak dla mnie, zapewne brak mediów na drugą przyczepę, hamulców na 2 osie. Więc nie wiem czy jest taka przepaść.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ziom5
  • 9 327

Uziu92Masz racje wszystko drewniane wymienić na blachę , a z hamulcem najazdowym na jedną oś robią się problemy bo dopuści max do 3 ton na przeglądzie .A 732 borty metalowe podłoga również a i przede wszystkim hamulce na 2 osie i na powietrze a nie najazdowy Tak że nie widzę ze nasze przyczepy są gorsze 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Nie chcę urazić posiadaczy polskich przyczep ale faktycznie taka Krone dużo lepsza mimo,że też dużo starsza. Jeśli drewno w dobrym stanie to nic nie trzeba wymieniać. Mam podobną tylko nie w tak ładnym stanie i pracuje u mnie już kilkanaście lat. W tym czasie wymieniłem tylko opony i musiałem spawać w paru miejscach ale to z winy wieku i tego,że czasem się przeginało z ładunkiem i terenem po którym się ten ładunek ciągało a nie jakości wykonania. Cena trochę wysoka ale te 5,5 jest na pewno warta jeśli opony w dobrym stanie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dudekk
  • 12 176
Moja mengele co prawda pewnie trochę nowsza bo podłoga w oryginale z blachy. Kiedyś przywiozlem na niej 8.400 mokrego żwiru, nie dała rady tylko wykiprowac. Co prawda burty mam metalowe już ale jest dużo lżejsza i wytrzymalsza od d47. Moja kosztowała w Polsce 10tys z papierami.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Moja Krone też ma podłogę z blachy i to z jednego arkusza bez żadnych łączeń i spawów. Te przyczepy nie mają tak zwanych byczych jaj i ciężar jest ciągle na resorach. Dzięki temu na nierównościach rama nie musi przenosić zbyt dużych obciążeń skrętnych bo resory ciągle pracują nawet gdy przyczepa jest mocno przeładowana.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19472

Jako polska cebula powiem, autosan d732 to przyczepa o klase wyżej od krone z ogłoszenia. Tą można porównywać do d35 a i tak ma wiele na minus w porównaniu do polskiej przyczepy. Jedyna zaleta w porownaniu do naszych to reczny wywrot. A tak to nie mam zamiaru się zachwycać tą przyczepą bo ma znaczek krone, nie mówię że jest zła.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Myślę Bartku,że gdybyś miał okazję tego typu przyczepę zobaczyć z bliska i poznać kilka ciekawych rozwiązań w niej zastosowanych to byś zdanie zmienił :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • stary sołtys
  • soltys48
  • 19709 36254
9 godzin temu, Bartek933 napisał:

Jako polska cebula powiem, autosan d732 to przyczepa o klase wyżej od krone z ogłoszenia. Tą można porównywać do d35 a i tak ma wiele na minus w porównaniu do polskiej przyczepy. Jedyna zaleta w porownaniu do naszych to reczny wywrot. A tak to nie mam zamiaru się zachwycać tą przyczepą bo ma znaczek krone, nie mówię że jest zła.

Mówisz na minus? To wymień kilka

Na plus to fajne ryglowanie wywrotu, stosunkowo lekka

wg mnie z minusów to hamulec najazdowy ale to jest do przeskoczenia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

@Bartek933 Na przykład centralne blokowanie i odblokowanie "zawiasów" wywrotu. To są te dwie dźwignie widoczne z przodu tuż pod podłogą przyczepy. Nie trzeba włazić pod przyczepę i wyciągać-przekładać żadnych bolców...tylko przestawiasz te wajchy i kiprujesz na lewo lub prawo. No i nie ma,że zgubisz bolec bo tu idzie pręt przez całą przyczepę i tego się zgubić nie da. Jeśli jedziesz na pusto można zablokować obie strony i paka tak nie barabani bo nie ma jak podskakiwać na nierównościach. Sama przyczepa jest też bardzo lekka a to też duży plus. Borty tylna oraz boczne mają fajne systemy umożliwiające blokowanie ich w różnych pozycjach. Przydaje się to przy transporcie bel oraz kostek słomy czy siana. Są to konstrukcje z lat 60-tych i przez to są wąskie bo mają dwa metry szerokości paki ale za to 4,5 długości więc objętość też jest OK. W sumie ta szerokość bywa zaletą bo przyczepa nie wystaje za ciągnik co ułatwia jazdę wąskimi drogami i manewry w ciasnych miejscach. Do dzisiejszych ciągników przydałby się szerszy rozstaw kół ale przy wywrocie na boki i dość niskiej wysokości podłogi zrobić się tego nie da przy tej konstrukcji ramy. Zaletą małej odległości "zawiasów" wywrotu od ramy jest lekkość samego wywrotu a jak już jesteśmy przy wywrocie to są tam małe siłowniki pobierające mało oleju co też bywa zaletą zwłaszcza przy mniejszych ciągnikach lub gdy ciągnik w czasie wywrotu musi stać tak,że mogłoby oleju nie starczyć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj