Ursus C-4011
 

Ursus C-4011

  • 6070 wyświetleń


Informacje o zdjęciu Ursus C-4011




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418
Busa z rozwalonym silnikiem jakoś trzeba było przepchnąć pod garaż a po co się ręcznie męczyć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Szymi40
  • 1444 2637

To  trzeba  było  klina  z pod  koła wyjąć....  🤣  🤣

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418
to już zabezpieczone żeby do tyłu nie pojechał do garażu się nie zmieści i niestety trzeba wyjmować silnik na placu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418

To nie jest dyszel z pająka tylko zwykły kawałek rury  i z dwóch stron dospawane podkładki     a że kiedyś go zgiąłem to kawałek prenta na wzmocnienie. Ten dyszel kilka razy w roku potrzebny żeby  kilka metrów na placu auto przepchnąć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418
3.0jtd w Ducato wtryski lały i wypaliło dziurę w tłoku największy problem było wyrwać wtryski tylko jeden ocalał reszta. pokrywała się w połowie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418
będe robiłremont bo kupić drugi słupek co będzie miał blisko bańki nalatane i nie wiesz na co trafisz to już lepiej tego zrobić i znowu zrobi 1.5 bańki zanim zdechnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20591
9 minut temu, Borekk17 napisał:

3.0jtd w Ducato wtryski lały i wypaliło dziurę w tłoku największy problem było wyrwać wtryski tylko jeden ocalał reszta. pokrywała się w połowie

to chyba nikt tam nie zaglądał, jak wyjśc nie chciały to musiało wydmuchać uszczelki i zapiec je.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418

nikt przy nim nic nie robił bo i nie było potrzeby ogólnie 3.0 jtd czy hpi jest zawsze problem żeby wyjąć wtryski przez nieszczelne podszybie woda się zbiera na silniku wokół wtrysku rdza złapie i już koniec https://www.tesam.pl/s0001255-sciagacz-wtryskiwaczy-30-hpi-hydrauliczny-podwojne-mocowanie-wtryskiwacza-p-9790.html takim zestawem nawet nie dało rady w całości wyjąć wszystkich

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418
będę próbował jak zdejmę głowice na prasie wyciskać a jeśli nie to wiercić gwintować i wyrywać po kawałku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
poszukaj słupka z Iveco, to jest to samo kolego. wątpię że zrobiłeś więcej niż 300tys, ogólnie te silniki tak się koncza przy takim przebiegu, dwa mankamenty, wypalają dziury w tłokach a drugi pękające głowice. widzę że nie ja jeden w tę zimę walcze z silnikiem w dostawczym, u mnie wymiana w masterze z 2,5 na 2,8dti

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • balcerek78
  • 4 93
u nas wyciagaja takie wtryski hydraulicznym sciagaczem, ale ryzyko urwania tez jest,tylko sprzet pelen profesjonalizm

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
ja bym tego nie remontował kolego, blok do szlifu, tłoki nadwymiar, wtryski szukaj, bez sensu , szukaj słupka albo silnika, hpi były w Iveco i jumperach , od citroena podejdzie bez przeróbki a tylko trzeba oprogramowanie zmienić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stempos1980
  • 7905 5943
8 godzin temu, zetorlublin7341 napisał:

poszukaj słupka z Iveco, to jest to samo kolego. wątpię że zrobiłeś więcej niż 300tys, ogólnie te silniki tak się koncza przy takim przebiegu, dwa mankamenty, wypalają dziury w tłokach a drugi pękające głowice. widzę że nie ja jeden w tę zimę walcze z silnikiem w dostawczym, u mnie wymiana w masterze z 2,5 na 2,8dti

Kupiłeś już silnik? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418

balcerek78 napisał:

u nas wyciagaja takie wtryski hydraulicznym sciagaczem, ale ryzyko urwania tez jest,tylko sprzet pelen profesjonalizm

mam taki ściągacz jeden wyszedł 3 się urwały

zetorlublin7341 napisał:

ja bym tego nie remontował kolego, blok do szlifu, tłoki nadwymiar, wtryski szukaj, bez sensu , szukaj słupka albo silnika, hpi były w Iveco i jumperach , od citroena podejdzie bez przeróbki a tylko trzeba oprogramowanie zmienić

auto ma przebieg lekko ponad milion kilometrów wolę zrobić remont i wtedy pewność że to będzie chodzić. a z drugim to nie wiadomo na co trafisz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
kolego tylko jest jeden problem , dzisiejszych jednostek się nie remontuje, raz z braku części a dwa mało kto daje gwarancję na takie coś, kiedyś widziałem na olx motor z jumpera po wypadku , najechany tył i gość chciał 6tys a przebieg 15tys miał tylko. kolego stempos tak mam już silnik jeszcze na palecie ale na dniach będzie siedział w aucie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel_T-25A
  • 22 633
https://youtu.be/2he-__mBSUk tytaj przekładka silnika 2 generacje starszego napewno wiecej pochodzi niz nowy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patrick345
  • 141 843
10 godzin temu, zetorlublin7341 napisał:

poszukaj słupka z Iveco, to jest to samo kolego. wątpię że zrobiłeś więcej niż 300tys, ogólnie te silniki tak się koncza przy takim przebiegu, dwa mankamenty, wypalają dziury w tłokach a drugi pękające głowice. widzę że nie ja jeden w tę zimę walcze z silnikiem w dostawczym, u mnie wymiana w masterze z 2,5 na 2,8dti

 

3,0 z iveco kończy się przy 300tyś? Jedne z lepszych silników które mocą i spalaniem zjadają konkurencje, prędzej wiązki elektryczne to dramat niż mechanika. Nie jednego znam co zrobił grubo ponad 500 prawie bezawaryjnie i mają ochotę jeździć dalej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418
silnik będę robił sam w jedynie głowice daje na zakład wtryski i tak muszę kupić nowe blok sobie pomierze i będę widział czy tylko pójdą pierścienie i jeden tłok czy nowe surowe tuleje listopadzie też robiłem kapitalke tyle że.motor 2,3 Iveco w Fiacie części nadwymiarowe są dostępne bez większych problemów to auto gania po Europie cały czas więc koszt takiego remontu szybko się zwróci i tu nie ma co oszczędzać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj