Uziu92 7975 Napisano Styczeń 4, 2019 Uziu92 7975 20591 o co tu chodzi ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 890 5418 Busa z rozwalonym silnikiem jakoś trzeba było przepchnąć pod garaż a po co się ręcznie męczyć Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Styczeń 4, 2019 Uziu92 7975 20591 a to chyba że tak Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Szymi40 1444 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 1444 2637 To trzeba było klina z pod koła wyjąć.... 🤣 🤣 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 890 5418 to już zabezpieczone żeby do tyłu nie pojechał do garażu się nie zmieści i niestety trzeba wyjmować silnik na placu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Zawisza 256 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 256 1103 Jakie eleganckie wzmocnienie dyszla od pająka Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 890 5418 To nie jest dyszel z pająka tylko zwykły kawałek rury i z dwóch stron dospawane podkładki a że kiedyś go zgiąłem to kawałek prenta na wzmocnienie. Ten dyszel kilka razy w roku potrzebny żeby kilka metrów na placu auto przepchnąć Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stempos1980 7905 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 7905 5943 Co się stało z silnikiem w busie. Co to za motor? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 890 5418 3.0jtd w Ducato wtryski lały i wypaliło dziurę w tłoku największy problem było wyrwać wtryski tylko jeden ocalał reszta. pokrywała się w połowie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stempos1980 7905 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 7905 5943 I co remont czy drugi silnik Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 890 5418 będe robiłremont bo kupić drugi słupek co będzie miał blisko bańki nalatane i nie wiesz na co trafisz to już lepiej tego zrobić i znowu zrobi 1.5 bańki zanim zdechnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Styczeń 4, 2019 Uziu92 7975 20591 9 minut temu, Borekk17 napisał: 3.0jtd w Ducato wtryski lały i wypaliło dziurę w tłoku największy problem było wyrwać wtryski tylko jeden ocalał reszta. pokrywała się w połowie to chyba nikt tam nie zaglądał, jak wyjśc nie chciały to musiało wydmuchać uszczelki i zapiec je. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 890 5418 nikt przy nim nic nie robił bo i nie było potrzeby ogólnie 3.0 jtd czy hpi jest zawsze problem żeby wyjąć wtryski przez nieszczelne podszybie woda się zbiera na silniku wokół wtrysku rdza złapie i już koniec https://www.tesam.pl/s0001255-sciagacz-wtryskiwaczy-30-hpi-hydrauliczny-podwojne-mocowanie-wtryskiwacza-p-9790.html takim zestawem nawet nie dało rady w całości wyjąć wszystkich Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
balcerek78 4 Napisano Styczeń 4, 2019 Użytkownik 4 93 a jak te urwane wtryski wycisgasz? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Styczeń 4, 2019 Zaawansowany 890 5418 będę próbował jak zdejmę głowice na prasie wyciskać a jeśli nie to wiercić gwintować i wyrywać po kawałku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Styczeń 4, 2019 poszukaj słupka z Iveco, to jest to samo kolego. wątpię że zrobiłeś więcej niż 300tys, ogólnie te silniki tak się koncza przy takim przebiegu, dwa mankamenty, wypalają dziury w tłokach a drugi pękające głowice. widzę że nie ja jeden w tę zimę walcze z silnikiem w dostawczym, u mnie wymiana w masterze z 2,5 na 2,8dti Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
balcerek78 4 Napisano Styczeń 4, 2019 Użytkownik 4 93 u nas wyciagaja takie wtryski hydraulicznym sciagaczem, ale ryzyko urwania tez jest,tylko sprzet pelen profesjonalizm Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Styczeń 4, 2019 ja bym tego nie remontował kolego, blok do szlifu, tłoki nadwymiar, wtryski szukaj, bez sensu , szukaj słupka albo silnika, hpi były w Iveco i jumperach , od citroena podejdzie bez przeróbki a tylko trzeba oprogramowanie zmienić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stempos1980 7905 Napisano Styczeń 5, 2019 Zaawansowany 7905 5943 8 godzin temu, zetorlublin7341 napisał: poszukaj słupka z Iveco, to jest to samo kolego. wątpię że zrobiłeś więcej niż 300tys, ogólnie te silniki tak się koncza przy takim przebiegu, dwa mankamenty, wypalają dziury w tłokach a drugi pękające głowice. widzę że nie ja jeden w tę zimę walcze z silnikiem w dostawczym, u mnie wymiana w masterze z 2,5 na 2,8dti Kupiłeś już silnik? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Styczeń 5, 2019 Zaawansowany 890 5418 balcerek78 napisał:u nas wyciagaja takie wtryski hydraulicznym sciagaczem, ale ryzyko urwania tez jest,tylko sprzet pelen profesjonalizmmam taki ściągacz jeden wyszedł 3 się urwałyzetorlublin7341 napisał:ja bym tego nie remontował kolego, blok do szlifu, tłoki nadwymiar, wtryski szukaj, bez sensu , szukaj słupka albo silnika, hpi były w Iveco i jumperach , od citroena podejdzie bez przeróbki a tylko trzeba oprogramowanie zmienićauto ma przebieg lekko ponad milion kilometrów wolę zrobić remont i wtedy pewność że to będzie chodzić. a z drugim to nie wiadomo na co trafisz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Styczeń 5, 2019 kolego tylko jest jeden problem , dzisiejszych jednostek się nie remontuje, raz z braku części a dwa mało kto daje gwarancję na takie coś, kiedyś widziałem na olx motor z jumpera po wypadku , najechany tył i gość chciał 6tys a przebieg 15tys miał tylko. kolego stempos tak mam już silnik jeszcze na palecie ale na dniach będzie siedział w aucie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pawel_T-25A 22 Napisano Styczeń 5, 2019 Zaawansowany 22 633 https://youtu.be/2he-__mBSUk tytaj przekładka silnika 2 generacje starszego napewno wiecej pochodzi niz nowy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Styczeń 5, 2019 Uziu92 7975 20591 też bym się w remont nie bawił. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Patrick345 141 Napisano Styczeń 5, 2019 Zaawansowany 141 843 10 godzin temu, zetorlublin7341 napisał: poszukaj słupka z Iveco, to jest to samo kolego. wątpię że zrobiłeś więcej niż 300tys, ogólnie te silniki tak się koncza przy takim przebiegu, dwa mankamenty, wypalają dziury w tłokach a drugi pękające głowice. widzę że nie ja jeden w tę zimę walcze z silnikiem w dostawczym, u mnie wymiana w masterze z 2,5 na 2,8dti 3,0 z iveco kończy się przy 300tyś? Jedne z lepszych silników które mocą i spalaniem zjadają konkurencje, prędzej wiązki elektryczne to dramat niż mechanika. Nie jednego znam co zrobił grubo ponad 500 prawie bezawaryjnie i mają ochotę jeździć dalej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Styczeń 5, 2019 Zaawansowany 890 5418 silnik będę robił sam w jedynie głowice daje na zakład wtryski i tak muszę kupić nowe blok sobie pomierze i będę widział czy tylko pójdą pierścienie i jeden tłok czy nowe surowe tuleje listopadzie też robiłem kapitalke tyle że.motor 2,3 Iveco w Fiacie części nadwymiarowe są dostępne bez większych problemów to auto gania po Europie cały czas więc koszt takiego remontu szybko się zwróci i tu nie ma co oszczędzać Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się