Zetor Major CL 80 & Metal Technik & wycinak bvl
 

Zetor Major CL 80 & Metal Technik & wycinak bvl

  • 6810 wyświetleń

Tur nowy nabytek



Informacje o zdjęciu Zetor Major CL 80 & Metal Technik & wycinak bvl




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Radas12
  • 8 115
Ma zrobione 170mth od czerwca na gwarancji były wyminiane filtra i czyszczony zbiornik paliwa bo były w nim opilki farba i inne rzeczy z produkcji i przekaznik bo obciely sie frezy na walku. Jako pomocnik na nieduze gospodarstwo mogę go polecić, mały zwinny

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Esab200
  • 360 3342
52 minuty temu, Radas12 napisał:

Ma zrobione 170mth od czerwca na gwarancji były wyminiane filtra i czyszczony zbiornik paliwa bo były w nim opilki farba i inne rzeczy z produkcji i przekaznik bo obciely sie frezy na walku. Jako pomocnik na nieduze gospodarstwo mogę go polecić, mały zwinny

Ile cię wyniósł bez ładowacza tak orientacyjne a i gdzie brałeś ? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Radas12
  • 8 115
1 godzinę temu, sumek666 napisał:

Silnik Deutz?

Tak silnik Deutz ,,dojcz"

 

15 minut temu, Esab200 napisał:

Ile cię wyniósł bez ładowacza tak orientacyjne a i gdzie brałeś ? 

Sam ciągnik kosztował 130tys brutto brany ROLMECH Węgrów. Usuwany był jeszcze uciek oleju spod pokrywy podnośnika z winy serwisu bo po naprawie przekaznika nie była wogule uszczelniona a sruby nie były dokrecone ani w żaden sposób zabezpieczone przed odkręceniem

 

10 minut temu, soltys48 napisał:

w 120 netto sie zmieściłeś z turem?

Ciągnik 105tys plus tur 18tys netto

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • stary sołtys
  • soltys48
  • 19707 36254

sporo, mnie farmszrott 118 z ładowaczem i osprzętem w 2016 kosztował

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • stary sołtys
  • soltys48
  • 19707 36254
8 minut temu, Radas12 napisał:

. Usuwany był jeszcze uciek oleju spod pokrywy podnośnika z winy serwisu bo po naprawie przekaznika nie była wogule uszczelniona a sruby nie były dokrecone ani w żaden sposób zabezpieczone przed odkręceniem

 

 

to nie wina serwisu a "składaczy tyłów"

@ursus385 już o tym wspominał,podobny problem jest w FT i łursusie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Radas12
  • 8 115
Wina serwisu bo po naprawie przekaznika jak ciągnik wrócił sruby można była ręka odkrecic

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc385
  • 1565 6618

Swoją drogą dźwignie od przekaźnika starajcie się dobrze dopychać do samego końca,  bo tryb jest na tyle wąski, że byle nie dopchnięcie i będzie zęby ścinało. A potem będzie wyskakiwać do tego momentu, że praca będzie nie możliwa. Oczywiście sprzęgło wom też ma być wyregulowane, i unikać zgrzytów, podczas załączania.

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • stary sołtys
  • soltys48
  • 19707 36254

ta  to weź nie zgrzytnij w KINGU jak tam sprzęgło na przycisk

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc385
  • 1565 6618

Wiem, to samo jest w  690. Chwilę trzeba odczekać po wciśnięciu, i  po prostu z mocnym impetem włączać, coś jakbyś próbował wrzucić bez sprzęgła.A jak nadal ciężko, to jest regulacja skoku siłownika pod kabiną przynajmniej w 690 co by się mocniej wysuwał,  jednocześnie lepiej wysprzęglając.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • stary sołtys
  • soltys48
  • 19707 36254

king tego niema, ma jedynie cięgiełko do regulacji ale to niewiele daje, pomaga jedynie gazowanie i potem na wolnych obrotach wlączanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mdobry
  • 87 425

z tego co tu piszecie wynika że takie ciągniki kompletnie nie nadają się do użytku przy pracach z użyciem wom-u bo cokolwiek nie tak to tam zaraz ruina w środku się robi... to stary łursus zetor czy nawet mtz to kamień przy tych ,,cackach"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ThePerkins
  • 934 5306
18 netto za samego tura, toc to zdzierstwo, gdzie u handlazykow po 12500 bez targu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Skoczek1994
  • 453 2934

Jeśli dobrze pamiętam to w 2017 gdy kupowałem swojego inter-techa za metal-technika powiedzieli mi trochę ponad 11000zł także nieźle poszły te rupiecia w górę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leszekd
  • 110 1227

Fajnie kupić nowy ciągnik  z historią serwisową. Gwarancja do stu dni a studnia za bramą. Nie mówię że odmawiają ci naprawy ale nowy ciągnik i cały porozkręcany to ja dziękuję za taką nowość. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Radas12
  • 8 115
9 godzin temu, ThePerkins napisał:

18 netto za samego tura, toc to zdzierstwo, gdzie u handlazykow po 12500 bez targu

18 netto cena z osprzetem sam tur 10

Edytowano przez Radas12

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc385
  • 1565 6618

Jak uzytkujesz z głową to nic nie będzie się działo, 675 chodził z prasa, teraz codziennie kręci paszowoz i nic nie robione, 690 kosiarka, i prasa z nożami przy której niemiłosiernie wycisk dostawał i 2 tys mth i nic. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

To co tam masz za osprzęt? krokodyl, łycha, chwytak, paleciak też?

Masz amortyzację w ładowaczu?

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj