Regulacja luzów zaworowych w Perkinsie
 

Regulacja luzów zaworowych w Perkinsie

  • 9817 wyświetleń
Trzeba było trochę spalić kalorii świątecznych 😀Po za tym warto było zajrzeć.


Informacje o zdjęciu Regulacja luzów zaworowych w Perkinsie




Rekomendowane komentarze

  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7974 20591

problemów nie było, pracował normalnie, w instrukcji podane żeby co 1000 h ustawić, dobrze ze zajrzałem bo z 6 cylindrów tylko na jednym luzy były jako tako książkowe, na reszcie za ścisło było, więc ustawiłem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7974 20591

no niestety trzeba co raz zajrzeć, hydraulicznych "kasowników" brak więc trzeba ręcznie :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bananek
  • 16859 9480
moze i ja jutro zajrze. dzieki za pomysl. sie troche rozruszam po swietach. choc dzis bawilem sie w pudziana :) kolo w landincu strzelilo duze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7974 20591

warto zajrzeć, troszkę jest roboty bo parę pierdół trzeba zwalić, ja sobie jeszcze turbinę wymyłem i pokrywę zaworów, rury dolotowe i takie tam inne pierdoły to 4h się zeszło. Z czego z 40 min pierdzieliłem się z maską żeby przykręcić, bo ręki brakowało :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Mechanik z zamiłowania
  • piotreq8111
  • 202 1382
Warto zajrzeć, u mnie w Jd po zakupie sprawdziłem i miał na wszystkich zaworach po dwa milimetry luzu 😂 gdzie powinno być 0,35 i 0,45.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
nie rozumiem dlaczego dzisiaj w silnikach brak jest hydraulicznej regulacji

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bananek
  • 16859 9480
i japonskich motocyklach. z tym, ze tu to juz calkiem pogmatwane. wymienia sie specjalne plytki miedzy mloteczkiem, a zaworem. jest ich kilkanascie grubosci. podpowie ktos jakie luzy ma miec silnik perkinsa 1000.6 na ssacym, a jakue na wydechu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 3601 13420
kiedyś jak robiłem przy tirach to fachowcy 8 godzin regulowali zawory przy volvo na wolnym powietrzu to się śmiałem że od razu wymiana oleju bo tyle tam tego piachu nawiało 😂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28757 18353

@tytanowyJanusz na sąsiedniej wiosce 20 lat temu gość pomalował dużego fiata na kolor błękitny metalik, podobno im tak za***iście wyszedł że stanęli we dwóch i się zachwycają, że ładny, że super, i że w słońcu to jeszcze lepiej by się prezentował-jak pomyśleli tak zrobili, wypchnęli fiata na podwórko, i akurat zawiał wiatr, cały kurz z podwórka przykleił się do swieżego lakieru na całym lewym boku....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 250 808
12 godzin temu, Uziu92 napisał:

problemów nie było, pracował normalnie, w instrukcji podane żeby co 1000 h ustawić, dobrze ze zajrzałem bo z 6 cylindrów tylko na jednym luzy były jako tako książkowe, na reszcie za ścisło było, więc ustawiłem.

I jak wiem z doświadczenia, zawory nie wymagały interwencji...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10451
motocykle i hondy ponoć nie mają hydropopychaczy ze względu na dłuższy czas otwarcia zaworu,w maszynach typu traktor czy kombajn to raczej bez znaczenia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7974 20591
0,2 ssący 0,45 wydech, u mnie było wręcz przeciwnie, luzu było 0,1 -0,2. Podpierac jeszcze może nie podpieralo, myślę że interwencji to wymagało, tym bardziej że po.rozgrzaniu luz się zmniejsza. W samochodach jest właśnie na płytki nie tylko w japonczykach bo i w fordach były płytki. Na tę czasy trochę archaizm, ale przy hydraulicznych popychaczach jak przytnie zawór w pompie oleju, to potrafi podeprzec zawory i auto gaśnie, kto miał starego tdi i go przegazowal na zimnym to wie o czym mówię 😀 co nie zmienia faktu że hydraulika i tak lepsza bo bezobslugowa ale szklanki co jakiś czas wymienić trzeba jednak

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3875 8150
Ja w Mitsubishi mam tak samo jak w ursusie- klucz, śrubokręt i szczelinomierz. Najlepszy numer i tak żółtki zrobili w Subaru, kto mial doczynienie to wie o co chodzi 😢

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7974 20591
ja subaru żadnego nie robiłem, jest u mnie może że 3 na całe miasto 😀 z czego jeden diesel Boxer 😀 No jak już luz nie w dziesiątkach a mm to troszkę już wystuaklo się 😀

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10451
diesel boxera ma ciekawie zamontowana turbinę,ale ogólnie to nie wypal, zresztą benzynowe turbo boxery też wielką wytrzymałością nie grzeszą,jedynie te wolnossące są dość wytrzymałe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7974 20591
nie miałem nie wypowiem się, ale na jutubie chyba profesor kris o dieslu boxera opowiada, kiedyś jak będę miał chwilę to obejrzę, bo nie powiem ciekawa konstrukcja, ale jednak bardzo rzadko spotykana, podobnie jak silnik wankla 😀 Japonce mają fantazje jednak 😀

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

Uziu jesteś mechanik wiedzę jakąś masz trochę więcej praktyki nabrać i kasa z naprawiania ciągników 10x lepsza jak z tych hektarów.

U nas mechaników jak na lekarstwo jak chcesz coś zrobić to czekaj z 2-3 mieś no i wiedzą ile ich wiedza i umiejętności są warte.. Choć nie zawsze im wszystko wychodzi jak trzeba.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7974 20591
pracowałem jako mechanik i coś tam wiem troszke, coś tam się dorobi zima jak nie ma roboty na polu. po takim roku jak ten i tamten to mam dość i już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad własnym warsztatem i nie wykluczone że go otworze, a co do tego czy wychodzi czy nie to niestety człowiek jest człowiekiem i nie myli się tylko ten co nic nie robi. Czasem najlepszemu się zdarzy gafa. Kiedyś samolot się rozbił bo ten co tankowal nie zabezpieczyl klapki od wlewu paliwa która się urwala i wbila innemu w zbiornik z paliwem i był wyciek na silnik i dupsnęło

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28757 18353

mi już minęło, jak się miało 20-parę lat to człowiek jak wąż się pod auto wsuwał, bez kanału i podnośnika się skrzynię z poloneza wyciągało, różne cuda się robiło, dzieci się urodziły-miałem parę lat przerwy, ostatnio teść prosił żeby mu grata uruchomić, to niby proste sprawy, a miałem chęci jebnąć te klucze i iść w cholerę, ręce umazane, klucz się omsknie to łapy poobdzierane, pamiętam kiedyś jak mi się ręka omsknęła to obrączka w owal mi się zamieniła z okrągłej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj