Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 6091 wyświetleń
Dół poskladany to możemy zamykać góre :D jak klient stwierdził 23 lata jeździł nic nie robił , to w końcu trzeba ....


Informacje o zdjęciu Ursus C-360




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • domino355
  • 6 185
Wał, głowice, tłoki , korbowody , wtryski , pompa wtryskowa , pompa olejowa, koła od rozrzadu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Na lepsze uszczelki pożałował? Zestaw tylko premium, bo jeszcze są chyba premium plus z tłokiem "gorzyckim"?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • domino355
  • 6 185
Powiem tak ciągnik nie mój tylko klienta , można by było zeobić wszystko na cześciach z najwyższej półki tyko kto za to to zapłaci ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Właściciel a kto? Jak robić to porządnie, ale jak kto chce niech robi. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Alamo
  • 1514 1026

Mhale z tłokiem gorzyckim,ponoć zestawy już nie do nabycia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 1054 5840
Hyhy tylko jak to bywa... Potem do Ciebie przyjdzie z pretensjami... Tamto wytrzymało 23 lata a teraz taką kaszane odwalił mechanik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nikolas29
  • 449 6886
8 godzin temu, Alamo napisał:

Mhale z tłokiem gorzyckim,ponoć zestawy już nie do nabycia.

zartujesz,,,,,,,to co się stało z Krotoszynem..ja miałem dobre wrazenie o tych czesciach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kubaguzik
  • 321 1856
widze że macie ciekawe podejście do świata. zapamiętajcie do końca świata "Klient nasz pan i robisz jak każe" ty jedynie możesz podpowiedzieć jak byłoby według Ciebie lepiej i tyle.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • GRZES1545
  • 8966 11001

Jak ma być dobrze to i na tych częściach będzie chodził, i chwała mu za to że indyjskich nie zakłada :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Kiedyś byłem świadkiem, jak facet brał akumulatory do bizona. Chciał dwie sztuki po 185Ah. Sprzedawca mówi mu, żeby wziął dwie 115 czy 120, bo zapali bez problemu, a są o połowę tańsze. Sam jeździłem na 115 ładnych parę lat i nie było żadnych problemów więc przyznałem sprzedawcy rację. Kupić małe, po żniwach do ciągników i wytrzymają dłużej, niż te wielkie co cały rok leżały by w garażu. A klient z takim tekstem: pan chce mi wcisnąć małe, żebym za rok po nowe przyszedł, a Pan (ja) jest z nim w zmowie. Rozrusznik w bizonie musi szarpnąć, a nie się pier@#&ić. Wziął te duże. Potem ze sprzedawcą mieliśmy bekę, że od kiedy pojemność to to samo co prąd rozruchu. Ale właśnie tak, jak ktoś tu wspomniał - nasz klient nasz pan

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • domino355
  • 6 185
Przy takiej robocie Panowie można dać gwaracje na robote ktorą wykonałem , czyli czystoś , staraniść i dokładność przy składania . Cześci to już inna bajka, klient został poinformowany o wszystkim , także nia mam nic do ukrycia . Pazatym tu chodzi o zadowolenie klienta

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Aktis
  • 319 1348
nie do konca, bo jedno z drugim mocno powiazane. Jak zacznie się knocic coś to klient będzie narzekał, że kiepsko było zrobione.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 1054 5840

Wszystko zależy od klienta. Jeden skuma że pierścienie sie zużyły bo taka ich jakość a drugi znafca rodem PGR co sam nawet zaworów nie wyreguluje powie CI że źle poskładałeś...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel_rawa
  • 32 460
ja robiłem niedawno w swoim c360 same pierscienie bo rzygał olejem w wydech i tylko pierscienie bo reszta jak nówki a chodził ok 15 lat a zestawy były założone ursus

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
A jak to właściwie jest? Można wymieniać same pierścienie, czy powinno się razem z tulejami?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • chorzel221
  • 183 647

TomaszStach napisał:

A jak to właściwie jest? Można wymieniać same pierścienie, czy powinno się razem z tulejami?

to właściwie jak ze wszystkim, zależy..Bo nie raz masz ładną gładką tuleję a nie raz byś paznokcia zdarł. ps. przepraszam za ewentualne błędy, święta są i alkohol też 😂.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel_rawa
  • 32 460
znajomy mechanik który sprzedaje w sklepie powiedział że jak nie czuć progu na tulejach to lepiej zostawić te co są niektórzy mówią że trzeba zmienić tak że kogo nie spytać to inna opinia ja zmieniłem tylko pierscienie to będę miał przekonanie jak to się sprawdzi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Kiedyś na tym forum czytałem teorię, że nie powinno dawać się nowych pierścieni w starą tuleję, bo na tulei i pierścieniu jest cienka warstwa metalu, która ma się dotrzeć i uszczelnić. Stara Tuleja tej warstwy nie ma i przez to w szybkim tempie zetrze się pierścień. Ale nigdzie nie znalazłem potwierdzenia ani zaprzeczenia tej teorii

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Esab200
  • 360 3342

Ja kilka lat temu też podłożyłem same pierścienie bo ciągnik potrzebny a olejkiem w wydech rzygał notorycznie. Do dziś chodzi i 0 problemu moc jest to czego będę szukał. Ciągnik to oczywiście 360. 

Aby taki problem bo zimą coś ciężko pali. Pompa po regeneracji, wtryski ok, zawory też były ustawiane. Jak by ktoś coś wiedział to proszę o radę a i białawo kopci jak odpali ?? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj