Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Zacznijmy od tego że żona chciała Aśke.  I ja też chciałem drugą valtrę :).

Tania nie była. Ale praktycznie nie wiele szło jeszcze dobrać z wyposażenia. Dość podwyższa tur. Największy model jaki szło zamontować. Sterowany elektrohydraulicznie + amortyzator. W cenie w sumie jeszcze był osprzęt do ładowacze tak że sorki przekłamałem o 10k netto :). Fakt niedawno w tych pieniądzach szło kupić serie N.

Jedna w dowodzie ma bite SZAP a  druga ZSRR :). Obie takie same. Pierwsza była skracana i przerabiana na wywrot Trzy lata temu. Udało mi się kupić okładziny hamulców i osłony bębnów. Generalnie pasują części od kamaza. 

4 godziny temu, Nikita_Bennet napisał:

dobrze wiedzieć.
Sam przerabiałeś na wywrot?

Przerobienie zleciłem. Sam nie bardzo czuł bym si na siłach a i czasu pewnie by nie było na taką robotę

Kilka lat mnie nie było na AF a widzę że kilka "starych" twarzy cały czas tu jest ;) 

 

3 godziny temu, Henius91 napisał:

Też bym chciał drugą Valtrę, ale w moim przypadku chcieć nie oznacza móc 😅 Na modernizację nie ma co liczyć, bo już jeden ciągnik kupiony z PROW, więc drugiego nie dadzą. Chyba, że w nowej WPR coś się zmieni to się pomyśli

Nasza pierwsza valtra jest z 2007r i kupiona bez funduszy, tak że trochę się na drugą naczekałem ;).

 

Skrzynia ma dwa zakresy po 6 biegów.

Edytowane przez kat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v