John Deere 6530 Premium - wyłączenie EGR
 

John Deere 6530 Premium - wyłączenie EGR

  • 4387 wyświetleń

Z wizytą u użytkownika michalik

Wyłączenie zaworu EGR oraz montaż zabezpieczenia przed niechcianym rozruchem.




Rekomendowane komentarze

  • Gość

A co to za zabezpieczenie czyżby takie które znika w momencie zwarcia śrubokrętem rozrusznika ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • johniy861
  • 78 745
polecam jeszcze wyciągnięcie chłodniczki egr bo mają mankament taki że lubią przegnić i do turbiny dostaje się płyn chłodniczy. Tyle że trzeba ściągać kolektor wydechowy z turbiną i nowe uszczelki zakładać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
1 godzinę temu, damianzbr napisał:

A co to za zabezpieczenie czyżby takie które znika w momencie zwarcia śrubokrętem rozrusznika ?

Krecisz rozrusznikiem a ciagnik nie odpala :) taktakie zabezpieczenie.

Mało tego. Przekrecasz kluczyk i wszystko w kabinie uruchamia się jakby nigdy nic, ale krecisz tym rozrusznikiem i CISZA :) aż rozładujesz akumulator.

25 minut temu, johniy861 napisał:

polecam jeszcze wyciągnięcie chłodniczki egr bo mają mankament taki że lubią przegnić i do turbiny dostaje się płyn chłodniczy. Tyle że trzeba ściągać kolektor wydechowy z turbiną i nowe uszczelki zakładać

Z tym to trochę roboty jest ale właściciel ogarnięty to sobie poradzi.

Edytowano przez AchimR

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

do turbiny się nie dostaje, bo ona jest wyżej umiejscowiona niż ta chłodniczka. Ale po zgaszeniu ciągnika płyn przedostaje się do kanałów przed kolektorem ssącym. I zaraz po odpaleniu płyn trafia do interculera widocznego na zdjęciu a następnie do mieszanki paliwowej i ciągnik do puki tego nie przepali kuleje słabo chodzi.

Przerabiałem to u siebie. Teraz EGR wyłączony i chłodniczka zaślepiona z obu str. i problem minął. Ale na dłużą metę to można uszkodzić w ten sposób silnik, w taki sam sposób jak podczas zalania wodą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Jest jakieś wyłącznik do elektrozaworu, który otwiera/zamyka dopływ paliwa do pompy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • johniy861
  • 78 745

@damianzbr to ja miałem jeszcze inaczej bo przed zaworem wsadziłem zaślepkę i do ssącego się płyn nie dostawał ale za to turbina poszła do wyrzucenia bo chłodniczka puszczała. Teraz egr wywalony i chłodniczka z tą rurką też. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Ja zaślepiłem chłodniczkę z obu str kanał powietrzny. Ona jest dziurawa (bo zanurzoną w wodzie dmuchałem sprężonym powietrzem 1,2 bar w otwór spalin a drugi otwór był zaślepiony, a w mimo to w wannie bąbelki szły) czyli jest nieszczelność między komorą płynu chłodzącego a komorą spalin. Więc zaślepiłem z obu str. komorę spalin.

Wcześniej ciągle mi ubywało płynu chłodzącego. Po robocie w polu nic nie ubywało. Tylko jak ciągnik postał i gdy go uruchamiałem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj