Deutz-Fahr Agrotron 150
 

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • adamo_89
  • 49 491
To jest akumulator hydrauliczny, jak masz przedni tuz to to jest od amortyzacji tuza, tak napisał kolega czesio

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 5035 17049
Akumulatory do amortyzacji, ale zawór dławiący do regulacji szybkości opuszczania tuza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tommmek
  • 108 1144
Dzięki muszę to sprawdzić myślałem że to coś z przednią osią związane bo jest też manometr wyprowadzony od tego. Ogólnie to oś jest bardzo twarda i przydało by się słabsze ciśnienie na nią lub jakaś regulacja.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adamo_89
  • 49 491

Są do wszystkiego co potrzebuje amortyzacji hydraulicznej. Z tego zdjęcia wynika jakbym wszystkie czyli od osi tuza itp. były razem w jednym miejscu bo ja u siebie w case mam każdy w innym miejscu. Bardzo możliwe że musisz je zregenerować jak już nie spełniają swojej funkcji, u mnie od osi był już zużyty i potrzebował regeneracji, czuć teraz różnice w czasie jazdy po dziurach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 5035 17049

A od amortyzacji tuz nie ma? Chyba jest, bo mam w aresie podłączony akumulator z tym zaworem trójdrożnym jak na zdjęciu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adamo_89
  • 49 491

Ja mam jeden od osi, takiej wielkości podobnej jak ten na pierwszym planie, ale wiadomo to są całkiem inne ciągniki. Najlepiej położyć się pod ciągnik i zobaczyć do czego są podłączone te trzy akumulatory.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daniel394
  • 10 454
U mnie jest tuz to przy nim są dwa kolejne do amortyzacji a manometr u mnie podłączony jest pod wyjście hydrauliczne na tuzie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • CROW
  • 2 208

Odświeżę temat.

A może ktoś wie na jaką wartość mają być nabite te akumulatory? Bo u mnie oś już prawie przestała działać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 875 9813

u mnie chyba ten mniejszy siedzi bo jak jadę po drodze to mam wrażenie że ciągnik jak auto bez amorów się zachowuje .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Arek
  • 161 5112

Jak by zeszło ciśnienie albo pękła by membrana to raczej byłby sztywny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 875 9813

tak ale dwa odpowiadają za podnoszenie a ten jeden za docisk i u mnie widzę że ciągnik jakby wyżej był podniesiony niż zawsze i to podskakiwanie uczucie jak przy wylanych amorach w aucie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj