Ursus C-360 3p
 

Ursus C-360 3p

  • 4731 wyświetleń





Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • farmtrac8244
  • 441 3451
5 godzin temu, Agriculture napisał:

Silnik po przekładce bo widzę maska z AD3.152?

Zgadza się

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
A jaki powód takiej decyzji? Problemy z wałem korbowym czy potrzebny był odrobinę mocniejszy konik?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10802
dobry 3p niczym nie ustępuje temu silnikowi co tak wszyscy wychwalają no może trochę mniej momentu ma to fakt ale spalanie niższe o 20% rekompensuje to z nawiązką

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
@iron jestem podobnego zdania co Ty, miałem 3P. Ciekawi mnie jaki był powód decyzji kolegi @farmtrac8244

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10802
a cholera wie może uległ zapewnieniom tych od zwykłej 360 że 3p to gówno.ja miałem kiedyś i powtarzać to będę do końca że 3p jest bardzo dobry tylko użytkownicy i mechanicy do dupy 😂😂😂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
3 godziny temu, iron napisał:

a cholera wie może uległ zapewnieniom tych od zwykłej 360 że 3p to gówno.ja miałem kiedyś i powtarzać to będę do końca że 3p jest bardzo dobry tylko użytkownicy i mechanicy do d*py 😂😂😂

W porównaniu z czym ? Z koniem ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10802
wiesz może u was na wichurze to i sześćdziesiuntka to szczyt marzeń i technologiczny ale nie będę z tobą dyskutować na temat tego silnika bo i tak tego nie pojmiesz, dodam tylko że po założeniu pompy rzędowej do 3 p. nie było na niego bata .Z tobą pisanie na ten temat to tak jak z @ songo on też zapatrzony tylko w swoją astrę 😅

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość

3P super alternatywa dla pomocnika, moc 60tki a spalanie 30tki ;) ale na głównego konia, lepsza 4 garowa 60tka ;) mniej kłopotliwa, i 4 gary lepiej idą.

Iron, czy ja wiem czy taki wpatrzony jestem ;) po prostu mam fajną opcję wszystkomającą ciężko znaleźć marki premium tak doposażone ;D teraz planuje jakiś mały popierdalacz, i zastanawiam się nad corsą lub puntem evo, no chyba że wpadnie astra 2.0t :D

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10802
na jestem trochę do tyłu jeśli chodzi o małe popierdalacze i nie wypowiadam się ale jak już to silnik turbo bo wolnossący to tylko V6 i więcej 😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

ja ogólnie wolę uturbione silniki bo ładnie idą już od najniższych obrotów, a te monstery dużo litrażowe trzeba krecić potem wysoko a spalanie takich pieców powala bo nie raz sięga 20l :P

Corsa D gsi 1.6t 150km uciekła mi z przed nosa :( a fajna zabawka by była już widzę miny passatów i a4rek których corsa objażdża xD  punto 1.4t 120km lub 1.9jtd 120km mnie ciekawią, nie jest to już taka petarda jak corsa ale do sprawnego poruszania się wystarczy w takiej budzie. W każdym razie trzeba coś znajść w najgorszym wypadku wpadnie jakiś 1.3 jtd 1.7 cdti :D byle nie mała benzyna, bo to ani nie jeździ a pali dużo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • MODERATOR FORUM
  • danielhaker
  • 6899 21501
2 godziny temu, iron napisał:

Z tobą pisanie na ten temat to tak jak z @ songo on też zapatrzony tylko w swoją astrę 😅

No i wywołałeś wilka z lasu xDxDxD

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • farmtrac8244
  • 441 3451
11 godzin temu, Agriculture napisał:

A jaki powód takiej decyzji? Problemy z wałem korbowym czy potrzebny był odrobinę mocniejszy konik?

Zgadza się wał miedzy innymi pękł i z tego co mi wiadome pękła pokrywa rozrządu chyba. Podobno pół roku po zakupie ciagnik miał wówczas 6 lat

7 godzin temu, iron napisał:

a cholera wie może uległ zapewnieniom tych od zwykłej 360 że 3p to gówno.ja miałem kiedyś i powtarzać to będę do końca że 3p jest bardzo dobry tylko użytkownicy i mechanicy do d*py 😂😂😂

Czytaj powyżej. Dobra skoro mechanicy i użytkownicy są jacy są powiedz mi dlaczego brytyjski perkins dłużej wytrzymał niż polski?  Nie jest to jednostkowy przypadek. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10802
bo nasi zaczęli cisnąć metę nie tylko z perkinsem .jakoś u mnie nie pękł żaden z dwóch wałów które były w tym silniku ,pierwszy miał 3700 mtg jak zatarli silnik bo pojechali bez oleju a drugi miał 3500 i tak sprzedałem i nic z nim się nie działo a 3 p był katowany nonstop no ale jak chce się jeździć z pługiem tym ciągnikiem przy 1600 obr.na 3 biegu to tak się kończy ,pojmijcie jedno ten silnik ma większy skok niż średnice cyl.i musi mieć obroty

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10450
u mnie Perek jest ponad 30 lat i wal też nie pękł,ale niektórzy nie rozumieją że 3p to nie 60 i nie lubi pyrkania na 1200 obrotów tylko musi mieć gaz bo inaczej z wałem się cuda dzieja, skrzynia też nie ruszana tylko pokrywa podnośnika spawana

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TylkoOkragly
  • 259 2206

U mnie był 3p kupiony od Autosanu gdzie był wykozystywany sporadycznie do odgarnywania podwórka,poszedł w orke odrazu uszczelka dmuchnieta po może 20arach  potem wał bokiem poszedł,wiec kupilismy drugi silnik 3p i to samo wiec padła decyzja o 4p i teraz jest spokój a to że 3p mniej spali jak zwykla 60 to nie porozumienie w orce wiecej doił jak zwykła 60 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10802
wiesz trafiłeś na trefną sztukę bo np. u mnie silnik był ok. a z podnośnikiem były cyrki bo chujowo obrobiona żaba była

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wisera
  • 532 3672

Przecież to logiczne że 3P w orce spali więcej od C-360 ¬¬ Przecież 3 garowy silnik w pługu będzie miał ciężej niż 4 garowy, no ludzie trochę się zastanówcie co piszecie...

Edytowano przez wisera

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mich9
  • 671 4411

wisera napisał:

Przecież to logiczne że 3P w orce spali więcej od C-360 ¬¬ Przecież 3 garowy silnik w pługu będzie miał ciężej niż 4 garowy, no ludzie trochę się zastanówcie co piszecie...

hehe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj